Pelicans kaudella 2025–2026

• 29 803
  • 172

Vääpeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit
Tämä ei olisi yllätys, mutta harmillista kyllä.

Sivumennen: Seuraan tyyppiä instassa ja miehen päivitysten/tarinoiden sisältö on kyllä....sanotaan vaikka, että varsin persoonallista.
Barto on Barto, mutta ongelmat on useimmiten jäänyt kotimaahan. Pääasia että hoitaa tonttinsa ja pysyy maalilla. Taitava maalivahti ja hauska showmies. Positive vibes only.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Sivumennen: Seuraan tyyppiä instassa ja miehen päivitysten/tarinoiden sisältö on kyllä....sanotaan vaikka, että varsin persoonallista.
Menee kyllä aika sopivasti samaan muottiin hörhöilyineen kuin muuan Ben Blood, vaikka tämä kaveri nyt vähän eri jutuista hörhöileekin. Siihen väliin sitten välillä vähän sovinistista naisvihaa ja ex-vaimon postauksiin kohdistuvaa passiivis-aggressiivista vittuilua, niin on kieltämättä omanlaisensa setit.

M.Yrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Pääasia että mies on pysynyt poissa otsikoista, eikä mitään älyttömän räikeitä ylilyöntejä ole sattunut.

Ja niinhän sitä sanotaan, että jokaisen maalivahdin on oltava "a little special kind of stupid".

Mutta mä sytyn kyllä tälle jatkolle.

Hollolan mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olen selkeästi oppositiossa, mutta mielestäni tämänpäiväinen kannattajien mielenilmaus kohdistuu vain pelaajiin ja on sinäänsä harmi. Suuri johtaja paskat välittää vaikka kannattajat olisivat hirttäneet itsensä lyhtypylväisiin. Tänään alapesään kannattajien eteen astelee sama ylimielinen mulkku eikä siitä miksikään muutu. Ymmärrän että jotain on yritettävä, mutta vaikuttamisen mahdollisuudet ovat todella pienet. Olisi kyllä mukava olla tässä asiassa väärässä.

Frykke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes
Jos herraa itseään on uskominen niin sopimus julkaisua vailla eli Barto jatkaa ainakin ensi kaudella.
Täähän kuulostaa mainiolta uutiselta! Sitähän voi alkaa keräilemään almuja paitatilausta varten, koska kyllähän tämäkin veijari ja persoona alkaa olla yksi jonkinlaisista ikoneista täällä meidän kiekkokaupungissa.

Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Olen selkeästi oppositiossa, mutta mielestäni tämänpäiväinen kannattajien mielenilmaus kohdistuu vain pelaajiin ja on sinäänsä harmi. Suuri johtaja paskat välittää vaikka kannattajat olisivat hirttäneet itsensä lyhtypylväisiin. Tänään alapesään kannattajien eteen astelee sama ylimielinen mulkku eikä siitä miksikään muutu. Ymmärrän että jotain on yritettävä, mutta vaikuttamisen mahdollisuudet ovat todella pienet. Olisi kyllä mukava olla tässä asiassa väärässä.
Tätä keinoa vielä ei olekaan yritetty. Hienoa, että kaikki kivet käännetään.

Kenties tää ylimielinen mulkku Alapesään astellessaan alkaisi ajattelemaan maailman menoa hieman kriittisemmin, jos häntä vastassa ei olisikaan ketään ?

Kenties hallin ollessa hiljainen ja kannattajakatsomossa normaalisti majailevat paikalle vääntäytyneet olisivat taktisesti sijoittuneet istumaan sinne tänne ( vink vink, tilaa meinaan on ) ja kannattajakatsomon ollessa lähes tyhjä tämä saisi Suurta Johtajaa, Nöyrää Palvelijaa hieman pohtimaan asioita eri kontekstissä ?

Välttämättä ei, mutta kaikki kivet on käännettävä.

Vääpeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit
Tätä keinoa vielä ei olekaan yritetty. Hienoa, että kaikki kivet käännetään.

Kenties tää ylimielinen mulkku Alapesään astellessaan alkaisi ajattelemaan maailman menoa hieman kriittisemmin, jos häntä vastassa ei olisikaan ketään ?

Kenties hallin ollessa hiljainen ja kannattajakatsomossa normaalisti majailevat paikalle vääntäytyneet olisivat taktisesti sijoittuneet istumaan sinne tänne ( vink vink, tilaa meinaan on ) ja kannattajakatsomon ollessa lähes tyhjä tämä saisi Suurta Johtajaa, Nöyrää Palvelijaa hieman pohtimaan asioita eri kontekstissä ?

Välttämättä ei, mutta kaikki kivet on käännettävä.
Mä luulen et mikään ei muutu. Valitettavasti.

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Ei tule muita kuin Lepa mieleen. Vetää valkoisella...
Olisi äärimmäisen kova ja yllättävä jatko, jos on saatu kiinni. Tärkein sopimuksettomista hyökkääjistä. En nähnyt oikein muuta visiota, kuin maiseman vaihdon Lepan osalta, mikäli sopimusta ei ole tehty todella ajoissa. Mutta saas nähdä, josko kuitenkin.

Pelaajabudjetista luulisi haukkaavan 1-kentän pelaajan osan tämän kauden näytöillään.

Hollolan mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pahoittelen turhan voimakasta ilmaisuani, taidan olla itse mulkku. Suuri johtaja on vain luonnevikainen ja sillehän ei oikein mitään voi. Kaikki on kyllä hyvin kun vaan muistaa olla samaa mieltä hänen kanssaan.
Olen kuitenkin iloinen kannattajien ja johdon keskusteluyhteydestä, toivo vielä elää.

Bo73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsu
Olisi äärimmäisen kova ja yllättävä jatko, jos on saatu kiinni. Tärkein sopimuksettomista hyökkääjistä. En nähnyt oikein muuta visiota, kuin maiseman vaihdon Lepan osalta, mikäli sopimusta ei ole tehty todella ajoissa. Mutta saas nähdä, josko kuitenkin.

Pelaajabudjetista luulisi haukkaavan 1-kentän pelaajan osan tämän kauden näytöillään.
Ja niin pitääkin haukata. Todella tärkeä pelaaja. Kiva olisi nähdä vetelevän viitäkymmentä pinnaa jossain Ilveksessä.

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Ja niin pitääkin haukata. Todella tärkeä pelaaja. Kiva olisi nähdä vetelevän viitäkymmentä pinnaa jossain Ilveksessä.

Jos Kiiskisellä olisi ollut paikka meillä (mitä tuskin olisi tarjottu), niin nyt viilettäisi ykkösessä kaksiiin omaa kasvattia.

Mutta hyvä että yksikin pysyisi.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Bo73

Kankolan Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lasch taitaa pelata mustalla erkalla ainakin

e: näköjään aika moni muukin en muistanukka
Oma ajatuslogiikkanani tässä oli siis se, että loistava jatko=LJ (Lawrence Joshua?)

En tarkoita maalivahtia= Lattu Jasper (Toinen pelaaja, johon nuo nimikirjaimet sopisivat)

Mustien erkkojen kohdalla tipun kuitenkin kärryiltä, koska nyt loppuvat minun laskujeni mukaan pelaajat, joihin nuo nimikirjaimet viittaavat ja Lawrence on pelannut ainakin osan peleistä mustilla erkoilla.

E. voi siis hyvin olla, että olen ihan alusta asti aivan hakoteillä, mutta ainakin tuohon maalivahtiin asti nuo osuisivat aika hyvin.

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Olikos näin, että Rassella oli sopimus ensikaudesta vielä meille? Vai onko tämä se toinen kausi ja ensimmäinen meni tuolla Oshawassa?

Kumpulainen - Vilén - Tukiainen kenttä on kovaa valuuttaa ensikaudella, jos tosiaan kaikki pelaavat täällä.

Myste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes // FC Lahti // MMA
Olin ihan varma, että Tukiainen vaihtaa maisemaa tämän kauden jälkeen, mutta nämä huhuilut antaa vielä pientä toivoa. Olisi kyllä erittäin kova kiinnitys ensi kaudeksi. Erittäin kova. Toki myös kallis, mutta olisi kiva nähdä oman kylän pojan loistavan Pelsuissa jatkossakin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy