Mielenkiintoista, että vaihdettiin vuoropeluuttaminen tähän iltaan. Olin ajatellut, että hyvin laskeskeltu, kun näyttäisi vuoropelein osuvan Kokon vuoro Ipaa vastaan. Vaihdettiinkin toisinpäin, toivottavasti tämä siirto kannattaa.Positiivista tän illan kokoonpanosta on se että Kokko saa toisen pelin putkeen !
Bloodin tulon myötä voisi vähän muokata ketjuja. Haatanen vetämään happea tai kolmosketjuun ja Jämsen ykköseen. Schnarr menee vähän hukkaan kun Haatanen on välillä vähän eri rivillä. Eilenkin Jämsen oli 15 sekuntia Schnarrin kanssa samaan aikaan kentällä ja heti tuli ratkaiseva maali.
Siis miten Bloodin tulo vaikuttaa hyökkäysvitjoihin?Bloodin tulon myötä voisi vähän muokata ketjuja. Haatanen vetämään happea tai kolmosketjuun ja Jämsen ykköseen. Schnarr menee vähän hukkaan kun Haatanen on välillä vähän eri rivillä. Eilenkin Jämsen oli 15 sekuntia Schnarrin kanssa samaan aikaan kentällä ja heti tuli ratkaiseva maali.
10 viimeistä peliä 5 pistettä. Ei ole kovin paljoa ykkösketjun laiturille, kun joukkue on ottanut isomaalisia voittoja.Siis miten Bloodin tulo vaikuttaa hyökkäysvitjoihin?
Kannattaahan se sekoittaa paletti kun peli kulkee.
Väittäisin, että Hadesta on aikalailla iloa tuossa(kin) vitjassa muilla attribuuteillaan kuin pelkästään pisteillä joita niitäkin on tullut ihan mukavasti, esimerkkinä em. attribuuteista vaikkapa jatkuva työnteko.10 viimeistä peliä 5 pistettä. Ei ole kovin paljoa ykkösketjun laiturille, kun joukkue on ottanut isomaalisia voittoja.
Ehkä hyökkääjällä voi olla muutakin annettavaa pelille kun pisteet? Nää sun viestit on pakko olla jotain tosi ovelia rapaloita mitä ainekaan mä en tajua…10 viimeistä peliä 5 pistettä. Ei ole kovin paljoa ykkösketjun laiturille, kun joukkue on ottanut isomaalisia voittoja.
Eikä tuo peli kovin hyvin ole vieraissa kulkenut.
Sama ykkönen ja kakkonen pidetään samana todellakin mutta omissa papereissa Kiiskisen paikka löytyy kyllä katsomosta Tukiaiselta mielestäni paljon laadukkaampaa tekemistä.Mä pitäisin kyllä tuon ykkösen ja kakkosen samana. Meniskö Kiiskinen sitten Aatun ja Eliaksen kenttään?
Olipas urpo ja puusilmäinen kommentti. Haden arvo tolle joukkueelle on niin paljon enemmän kuin pelkät pisteet joita niitäkin on toki kertynyt jo heittämällä henkilökohtainen yhden kauden ennätysmäärä.10 viimeistä peliä 5 pistettä. Ei ole kovin paljoa ykkösketjun laiturille, kun joukkue on ottanut isomaalisia voittoja.
Eikä tuo peli kovin hyvin ole vieraissa kulkenut.
Menikö se eilisen pelin pääniitti muuten kurinpitoon? En nyt muista kuka taklasi ketä.. Meneekö ihan metsään jos muistelen Sissons Konstaan?
Siinä on seksikäs hieltä haiseva mieskörmyketju <3 ah...Kiljunen-Tyrväinen-Hirvonen
Blood-Jordan
Veikkaan, että ei Lehterä enää lyö poikkaria kun tuollainen viisikko olisi jäällä:)
Niitähän arvoja ja attribuutteja voi toteuttaa muuallakin kuin ykkösketjussa.Olipas urpo ja puusilmäinen kommentti. Haden arvo tolle joukkueelle on niin paljon enemmän kuin pelkät pisteet joita niitäkin on toki kertynyt jo heittämällä henkilökohtainen yhden kauden ennätysmäärä.
Niin, tämä Horky on tietyllä tapaa varsin spesiaali tapaus. Hyökkääjän ja pelimiehen ominaisuudet on periaatteessa olleet olemassa koko ajan, mutta itse pelaaminen miehellä on ihan kuin katsoisi jotain Lämäriä vailla sitä fyysistä koohotusta - ja silti pelkällä fyysiikalla painetaan eteenpäin?Itse puolestaan koen nähdyn perusteella, että tuossa ykkösessä se on nimenomaan Horky joka tuon kemiattomuuden ketjuun omalla yksiulotteisuudellaan tekee eikä niinkään Haatanen, joka omaa kuitenkin kyvyn nähdä kenttää ja pelata myös pelikavereilleen tekopaikkoja. Schnarr menee joka tapauksessa hieman hukkaan sillä omaa huomattavasti Horkya kovemman maalintekopotentiaalin kaiken muun erinomaisuuden ohella. Moni hyökkäyksen alku on tyrehtynyt siihen, että Horky tuonut erinomaisesti kiekon kiertäen vastustajan maalin ja se ratkaiseva siirto omille on päätynyt huonolaatuiseen syöttöön.