Pelicans kaudella 2023–2024

  • 645 746
  • 3 532

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Kyllä Laschilla täytyy olla jotain jo pikkuhiljaa rintapielessä. Roine on loistava esimerkkipelaaja, silti haluaisin Jordanin ja Laschin ottavan ison roolin. Toki he ottavat ilmankin, mutta kyllä he myös jotain rintapieliin ansaitsee.
Mä pitäisin Roinen kapteenina, varakapteenit kiertävänä Jordan, Utunen ja Hämäläinen ehkä niin että kotona Utunen ja Hämäläinen, vieraissa myös Jordan ja kenties Carlsson, silleen NHL-tyyliin. En tiedä tarkemmin miten kova johtaja Carlsson on, mutta uskon että tulee ottamaan nuorempiaan ainakin oppiinsa kyllä.

Etenkin Utunen on mun tietojen mukaan kovakin johtaja, tai ollut ainakin aiemmin, en tiedä miten Pelicansin aikana on ollut mutta eipä se yleensä katoa minnekään.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä pitäisin Roinen kapteenina, varakapteenit kiertävänä Jordan, Utunen ja Hämäläinen ehkä niin että kotona Utunen ja Hämäläinen, vieraissa myös Jordan ja kenties Carlsson, silleen NHL-tyyliin. En tiedä tarkemmin miten kova johtaja Carlsson on, mutta uskon että tulee ottamaan nuorempiaan ainakin oppiinsa kyllä.

Etenkin Utunen on mun tietojen mukaan kovakin johtaja, tai ollut ainakin aiemmin, en tiedä miten Pelicansin aikana on ollut mutta eipä se yleensä katoa minnekään.
Utunenhan on nostanut pyttyä myös kapteenina Niemelän komennossa nimittäin U18 maailmanmestari kapteeni. Että kait se johtajuudesta jotain kertoo. Oli kokoajan majussa kapteenistossa mukana.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Eiköhän se kapteenisto ole muuten sama kuin viime kaudella, mutta se Erosen A-kirjain vain pistetään Jordanin rintaan. Vaikea ainakin olisi nähdä, että äänestystulos kovin paljon muuttuisi viime kaudesta. Viime kauden kapteeniryhmäänhän kuului myös Iikka Kangasniemi, joten tuo paikka sitten varmaan menee johonkin Lasch/Carlsson/Niemelä akselille.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
En tiedä mihin ketjuun pistäisin ja onko sallittua mutta kokeillaan. Oisi myynnissä kausikortti A3 rivi 3 paikka 108. Tarjouksia saa heittää yv:llä niin tehdään kaupat.
 

Rantsukoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Ymmärtäisin ulinan, jollei tuo olisi aika yleinen käytäntö nykyään.
En itse kyllä ymmärtäisi ulinaa siitä miten toinen joukkue oman kapteenistonsa hoitaa missään tilanteessa. Hienoa toki, että Pelicans kiinnostaa Tampereellakin.
 

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Yllättävän kapea kapteenisto. Vielä kaipaisi kapteeniryhmän varajäseniä.
Edellinen sun viesti Pelsujen osioon taisi olla väite pelicansin olevan "ennakoissa" sijoilla 7-8.

On se perse näköjään pahasti verillä vielä siellä Tampereen suunnalla, kun tarvitsee vielä kesänkin jälkeen ulista kaikesta pelsuihin liittyvästä. Toisaalta vituttaa varmaan olla ikuinen Tampereen kakkonen ja vielä ilkeät pelsut vääryydellä ja viekkaudella varasti (täysin ansaitusti) ilvekseltä varman finaalipaikankin, voimia.

Itse kapteenisto on tosiaan aika odotetunlainen, arvostan.
 

NallePyh

Jäsen
Suosikkijoukkue
se lahtelainen
Ryan taisi itse jossain haastattelussa sanoa, ettei hän tarvitse kirjaimia rintaansa johtaakseen.
Just näin eli kyllä johtajuutta löytyy monenlaista. Tässä tuo lainaus:

”Lasch haluaa olla nuorille esikuva, joka on aina paikalla ja läsnä.

- En tarvitse kirjainta rintaani johtaakseni. En myöskään sanoisi olevani kopissa se äänekkäin persoona.”

 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Torstain Jukurit peli näkyy näköjään SolidSportin kautta, saa nähdä tuleeko muualle striimejä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Torstain Jukurit peli näkyy näköjään SolidSportin kautta, saa nähdä tuleeko muualle striimejä.
Ja Tappara-peli sitten ei tietenkään näy mistään koska "täytyy houkutella ihmisiä tulemaan paikan päälle".

Mut hyvä että edes Mikkelissä ovat anteliaita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös