"Tapahtui virhe" C-moren puolella näyttää toimivan normaalistiToimiiko muilla palstaveljillä MTV katsomon lähetys? Muut matsit pelittää mutta pelsun matsin lykkää jostain syystä virhettä näytölle
"Tapahtui virhe" C-moren puolella näyttää toimivan normaalistiToimiiko muilla palstaveljillä MTV katsomon lähetys? Muut matsit pelittää mutta pelsun matsin lykkää jostain syystä virhettä näytölle
Sama juttu, nyt toimii.Toimiiko muilla palstaveljillä MTV katsomon lähetys? Muut matsit pelittää mutta pelsun matsin lykkää jostain syystä virhettä näytölle
D+ on ainakin näyttänyt koko erän ihan ok.Toimiiko muilla palstaveljillä MTV katsomon lähetys? Muut matsit pelittää mutta pelsun matsin lykkää jostain syystä virhettä näytölle
Sitten vedetään puolet pienemmällä budjetilla kärkinimien ollessa luokkaa Raikka, Tyrsky ja Enlund. Kauden lopuksi seura asetetaan haudan lepoon rauhallisissa merkeissä.Jos tää kurssi ei käänny niin en uskalla ajatella edes ensikautta.
Jordaneille ja Utusille miten se maalinedusta putsataan oikeaoppisesti, eikä vaan mukapuolusteta katseella vierestä.
Pelicans satsaa kaikkien aikojen joukkueen - odottiko joku lahtelainen jotain muuta muka tapahtuvaksi?- Kolmanneksi huonoin pistekeskiarvo Liigassa
- Huonoin ylivoima
- Neljänneksi huonoin alivoima
- Kolmanneksi huonoin maaliero
- Kolmanneksi huonoin kotijoukkue
- Toiseksi huonoimmat maalivahdit prosentteja katsoessa
Tää on meijän jengi. Pelicanshistorian kallein. Hyvin menee.
Jotain soisi tosiaan tapahtuvan, mutta uskalletaanko? Tai siis lähinnä uskaltaako "vastuuvalmentaja". Nimellinen ykköskenttä ainakin päreiksi ja vähän itse kukin mukavuusalueiltaan pois.Nyt todella odottaisi jotain tällaista tapahtuvan, niin tahdotonta on kaksi viimeistä esitystä ollut.
Bares ja Junkkari ovat jo päässeet pelaamaan ylhäällä, molemmat aivan erinomaisia nuorukaisia. Junkkari muutenkin jäänyt turhan vähälle huomiolle - todella rauhallinen kiekollisena ja jämäkkää pelaamista omissa.
Tämähän voisi olla uusi Halloween konsepti. K-18 peli koko katsomolle. Yleisö saisi Pelicans-sovelluksella äänestää reaaliajassa seuraavan vaihdon kokoonpanon.Tiistain peliin Halloweenin kunniaksi kunnon ketjulotto päälle sekä kapteeni Roine kiertämään katsomossa karkki vai kepponen kysymyksiä esitellen. Jos ei pelota, niin näyttävät yhdessä Sakke Hämäläisen kanssa tähän asti keräämiään miinuksia
Tule ja koe Isku Areenan kauhujen iltaTämähän voisi olla uusi Halloween konsepti. K-18 peli koko katsomolle. Yleisö saisi Pelicans-sovelluksella äänestää reaaliajassa seuraavan vaihdon kokoonpanon.
Erätauolla näytettäisiin alivoiman parhaita paloja alkukaudesta.
Roineen kyllä voisi viltittää nyt ihan suosiolla, selkeimpiä alisuorittajia tällä hetkellä. Onhan tuo kesken ottelun jo tässä taannoin penkitettykin.......
Tiistain peliin Halloweenin kunniaksi kunnon ketjulotto päälle sekä kapteeni Roine kiertämään katsomossa karkki vai kepponen kysymyksiä esitellen. Jos ei pelota, niin näyttävät yhdessä Sakke Hämäläisen kanssa tähän asti keräämiään miinuksia
Roineen liike ei ole lähelläkään sitä tasoa mitä pitäisi olla tämän päivän liigassa. Kaiken lisäksi on vielä hänellä kausikortti ylivoimiin.Roineen kyllä voisi viltittää nyt ihan suosiolla, selkeimpiä alisuorittajia tällä hetkellä. Onhan tuo kesken ottelun jo tässä taannoin penkitettykin.
Liike kyllä riittää joka ukolla, siitä tämä ei ole kiinni. Silloin kun peli ei toimi, kaikki näyttävät kädettömiltä jalattomilta sekä aivottomilta, niin se menee. Ei kyetä pelaamaan kun pitää miettiä, kaiken pitäisi alkaa pikkuhiljaa tulla selkäytimestä mutta siitä ei näy vielä merkkiäkään, valitettavasti!Roineen liike ei ole lähelläkään sitä tasoa mitä pitäisi olla tämän päivän liigassa. Kaiken lisäksi on vielä hänellä kausikortti ylivoimiin.
Liike kyllä riittää joka ukolla, siitä tämä ei ole kiinni. Silloin kun peli ei toimi, kaikki näyttävät kädettömiltä jalattomilta sekä aivottomilta, niin se menee. Ei kyetä pelaamaan kun pitää miettiä, kaiken pitäisi alkaa pikkuhiljaa tulla selkäytimestä mutta siitä ei näy vielä merkkiäkään, valitettavasti!
On syytä alkaa olla huolissaan...
Tästä olen kyllä eri mieltä, jos ei liike riitä niin se ei riitä.Ei ole edes silloin riittänyt kun joukkueen peli kulkee. Roineella se liike on sellaista alibiliikkumista,ei oikein kerkeä hyökkäämään ja kun kerkee hyökkäämään niin terävyys puuttuu ja sama toiseen päähän eli puolustussuuntaan. On kuitenkin saanut yv:llä olla aika paljonkin jäällä. Mutta toivottavasti parantaa ja paljon, muuten on jäällä täysin turha pelaaja.Liike kyllä riittää joka ukolla, siitä tämä ei ole kiinni. Silloin kun peli ei toimi, kaikki näyttävät kädettömiltä jalattomilta sekä aivottomilta, niin se menee. Ei kyetä pelaamaan kun pitää miettiä, kaiken pitäisi alkaa pikkuhiljaa tulla selkäytimestä mutta siitä ei näy vielä merkkiäkään, valitettavasti!
On syytä alkaa olla huolissaan...
Olipa vaikealuettava sana toi alibiliikkuja.Tästä olen kyllä eri mieltä, jos ei liike riitä niin se ei riitä.Ei ole edes silloin riittänyt kun joukkueen peli kulkee. Roineella se liike on sellaista alibiliikkumista,ei oikein kerkeä hyökkäämään ja kun kerkee hyökkäämään niin terävyys puuttuu ja sama toiseen päähän eli puolustussuuntaan. On kuitenkin saanut yv:llä olla aika paljonkin jäällä. Mutta toivottavasti parantaa ja paljon, muuten on jäällä täysin turha pelaaja.
Muistaakseni täällä oli puhetta, ettei Roisto päässyt loukkien takia treenaamaan kesällä juuri ollenkaan.Mä oon kiinnittäny kanssa huomiota Roineeseen, ihan siis todella kunnioitettava pelaaja, mutta ei tunnu enään olevan se sama Roisto, mikä meillä oli joskus aikasemmin.
joo,en oikeen muutakaan termiä keksinyt kun olen seurannut tuon Roineen peliä niin tuntuu vain, ettei kerkee mihinkään kunnolla. Paremmin kuvaavia termejä varmasti on ja totta kai toivon myös itsekin, että olisi jonkinlainen fyysinen mankeli minkä läpi menee tällä hetkellä ja keväällä sitten kulkee.Olipa vaikealuettava sana toi alibiliikkuja.
Mä oon kiinnittäny kanssa huomiota Roineeseen, ihan siis todella kunnioitettava pelaaja, mutta ei tunnu enään olevan se sama Roisto, mikä meillä oli joskus aikasemmin.
Mä en kuitenkaan usko, että Roineen kohalla on kyse mistään, mitä ei saatais takas nopeallaki aikataululla.
Täällä puhuttiin aikasemmin Hölön viimekausien pelaajista, ketkä sai hurjasti peliaikaa, olivat kauden alussa surkeita ja kauden lopussa huikeita.
Voisiko Roine olla tällä hetkellä menossa saman mankelin läpi?