Pelicans kaudella 2023–2024

  • 643 622
  • 3 531
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Ostoslistalle: Kusipäisiä ja röyhkeitä maalille ajajia ja luunmurskaajia. Sellaisia jotka ottaa luulot pois vastustajalta ja ajaa maalille. Alkaa olla kuppi täynnä tätä neppailujengiä, joka ei osaa edes neppailla.
Jos osattaisiin neppailla, niin täähän olisi viihdyttävää katsottavaa. Nyt kun mistään ei tule mitään, ni tekis mieli itse mennä kentälle huitomaan - tulis enemmän tilastomerkintöjä ainakin.
 

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt pitää olla huolissaan! SaiPa lähtee meitä vastaan ennakko suosikkina, niillä on toimiva yv ja meillä on heikko av. Eli jos otetaan enemmän kuin yksi jäähy niin ollaan todella lähellä hävitä se ottelu….

Meillä on alla kaksi todella huonoa ottelua, missä joukkue on täysin lamaantunut!
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Liian paljon alisuorittajia, ja aivan liian pehmeitä pelimiehiä. Bottakselta nyt vielä lompakko auki isosti, millä sitten ostetaan Blood takaisin ja samalla palkataan Tyrväisen Antti jengiin. Sitten ekassa pelissä Tyrsky vetää heti niin että kypärä ja pleksit tärisee, ja vetääkin sitten niin että menee muillekin jengin hyökkääjille aina näitä unisia mikki hiiri Roineita myöden perille, ettei siellä kaukalossa pidä nysvätä ja neppailla puolivaloilla. Ja Blood sitten näyttää näille Jordaneille ja Utusille miten se maalinedusta putsataan oikeaoppisesti, eikä vaan mukapuolusteta katseella vierestä.
 

HENRIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat & HC Giants
Koska Kiljunen tulossa peleille? Day-to-Day on lasaretilla? Mut siitä neloseen pelaaja ja äkkiä... Kiljunen - Hirvonen - Haatanen... Voitas saada ees vähän painetta vastustajan päähän... Killinen rotaatioo sitten siihen kaveriks..
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jordaneille ja Utusille miten se maalinedusta putsataan oikeaoppisesti, eikä vaan mukapuolusteta katseella vierestä.

Ekalle nyt ei voinut kukaan mitään, kun kolmas sportin ukko tulee vauhdilla ns. Ulkopuolelta.

Mitä tulee alivoimaan, niin sinne jätetään ukko maskiin ja todetaan että veska hoitaa ja myö otetaan riparit.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
- Kolmanneksi huonoin pistekeskiarvo Liigassa
- Huonoin ylivoima
- Neljänneksi huonoin alivoima
- Kolmanneksi huonoin maaliero
- Kolmanneksi huonoin kotijoukkue
- Toiseksi huonoimmat maalivahdit prosentteja katsoessa

Tää on meijän jengi. Pelicanshistorian kallein. Hyvin menee.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
- Kolmanneksi huonoin pistekeskiarvo Liigassa
- Huonoin ylivoima
- Neljänneksi huonoin alivoima
- Kolmanneksi huonoin maaliero
- Kolmanneksi huonoin kotijoukkue
- Toiseksi huonoimmat maalivahdit prosentteja katsoessa

Tää on meijän jengi. Pelicanshistorian kallein. Hyvin menee.
Pelicans satsaa kaikkien aikojen joukkueen - odottiko joku lahtelainen jotain muuta muka tapahtuvaksi?

:D
 

Ylikypsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Telfs Knights
Nyt todella odottaisi jotain tällaista tapahtuvan, niin tahdotonta on kaksi viimeistä esitystä ollut.

Bares ja Junkkari ovat jo päässeet pelaamaan ylhäällä, molemmat aivan erinomaisia nuorukaisia. Junkkari muutenkin jäänyt turhan vähälle huomiolle - todella rauhallinen kiekollisena ja jämäkkää pelaamista omissa.
Jotain soisi tosiaan tapahtuvan, mutta uskalletaanko? Tai siis lähinnä uskaltaako "vastuuvalmentaja". Nimellinen ykköskenttä ainakin päreiksi ja vähän itse kukin mukavuusalueiltaan pois.

Tiistain peliin Halloweenin kunniaksi kunnon ketjulotto päälle sekä kapteeni Roine kiertämään katsomossa karkki vai kepponen kysymyksiä esitellen. Jos ei pelota, niin näyttävät yhdessä Sakke Hämäläisen kanssa tähän asti keräämiään miinuksia

Voitaisiinko yksi hyökkäyskenttä esimerkiksi laittaa muotoon Lasch - Schnarr - Horky?
 

Ezama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tiistain peliin Halloweenin kunniaksi kunnon ketjulotto päälle sekä kapteeni Roine kiertämään katsomossa karkki vai kepponen kysymyksiä esitellen. Jos ei pelota, niin näyttävät yhdessä Sakke Hämäläisen kanssa tähän asti keräämiään miinuksia
Tämähän voisi olla uusi Halloween konsepti. K-18 peli koko katsomolle. Yleisö saisi Pelicans-sovelluksella äänestää reaaliajassa seuraavan vaihdon kokoonpanon.

Erätauolla näytettäisiin alivoiman parhaita paloja alkukaudesta.
 

Ylikypsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Telfs Knights
Tämähän voisi olla uusi Halloween konsepti. K-18 peli koko katsomolle. Yleisö saisi Pelicans-sovelluksella äänestää reaaliajassa seuraavan vaihdon kokoonpanon.

Erätauolla näytettäisiin alivoiman parhaita paloja alkukaudesta.
Tule ja koe Isku Areenan kauhujen ilta

- staattinen ylivoima
- passiivinen alivoima
- Hölön hymyilevien huulien päälle kasvaa kusiset viikset
- kurpitsan ja kanelin arominen Jussi Silander
- vaahtokarkkisen pehmeä maalinedustan pelaaminen
- Aravirran sarkofagi raottuu
- Ari Sulander muumiona maalilla
- Sean Avery
- Ryan O'Marran vastarännitys
- ynnä muut yllätykset
 

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
......

Tiistain peliin Halloweenin kunniaksi kunnon ketjulotto päälle sekä kapteeni Roine kiertämään katsomossa karkki vai kepponen kysymyksiä esitellen. Jos ei pelota, niin näyttävät yhdessä Sakke Hämäläisen kanssa tähän asti keräämiään miinuksia
Roineen kyllä voisi viltittää nyt ihan suosiolla, selkeimpiä alisuorittajia tällä hetkellä. Onhan tuo kesken ottelun jo tässä taannoin penkitettykin.
 

Hockey-65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Roineen liike ei ole lähelläkään sitä tasoa mitä pitäisi olla tämän päivän liigassa. Kaiken lisäksi on vielä hänellä kausikortti ylivoimiin.
Liike kyllä riittää joka ukolla, siitä tämä ei ole kiinni. Silloin kun peli ei toimi, kaikki näyttävät kädettömiltä jalattomilta sekä aivottomilta, niin se menee. Ei kyetä pelaamaan kun pitää miettiä, kaiken pitäisi alkaa pikkuhiljaa tulla selkäytimestä mutta siitä ei näy vielä merkkiäkään, valitettavasti!
On syytä alkaa olla huolissaan...
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Liike kyllä riittää joka ukolla, siitä tämä ei ole kiinni. Silloin kun peli ei toimi, kaikki näyttävät kädettömiltä jalattomilta sekä aivottomilta, niin se menee. Ei kyetä pelaamaan kun pitää miettiä, kaiken pitäisi alkaa pikkuhiljaa tulla selkäytimestä mutta siitä ei näy vielä merkkiäkään, valitettavasti!
On syytä alkaa olla huolissaan...

Juuri tämä.

Jos vastustaja nostaa vähän kaasulta ja jätkät saa aikaa, niin alkaa pelikin näyttämään oikeelta.

Sportia vastaan huomas lopussa, että alkoivat vaan suojelemaan johtoa ja karvauksen vähentyessä meiän jätkät alko saamaan peliä raiteilleen.
Toki ei mitenkään sellasella tasolla, että oltais voitettu.

Omituista mun mielestä on toi miten meiän peli-ilme vaihtelee näin rajusti matsista toiseen.
 

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Liike kyllä riittää joka ukolla, siitä tämä ei ole kiinni. Silloin kun peli ei toimi, kaikki näyttävät kädettömiltä jalattomilta sekä aivottomilta, niin se menee. Ei kyetä pelaamaan kun pitää miettiä, kaiken pitäisi alkaa pikkuhiljaa tulla selkäytimestä mutta siitä ei näy vielä merkkiäkään, valitettavasti!
On syytä alkaa olla huolissaan...
Tästä olen kyllä eri mieltä, jos ei liike riitä niin se ei riitä.Ei ole edes silloin riittänyt kun joukkueen peli kulkee. Roineella se liike on sellaista alibiliikkumista,ei oikein kerkeä hyökkäämään ja kun kerkee hyökkäämään niin terävyys puuttuu ja sama toiseen päähän eli puolustussuuntaan. On kuitenkin saanut yv:llä olla aika paljonkin jäällä. Mutta toivottavasti parantaa ja paljon, muuten on jäällä täysin turha pelaaja.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tästä olen kyllä eri mieltä, jos ei liike riitä niin se ei riitä.Ei ole edes silloin riittänyt kun joukkueen peli kulkee. Roineella se liike on sellaista alibiliikkumista,ei oikein kerkeä hyökkäämään ja kun kerkee hyökkäämään niin terävyys puuttuu ja sama toiseen päähän eli puolustussuuntaan. On kuitenkin saanut yv:llä olla aika paljonkin jäällä. Mutta toivottavasti parantaa ja paljon, muuten on jäällä täysin turha pelaaja.
Olipa vaikealuettava sana toi alibiliikkuja.

Mä oon kiinnittäny kanssa huomiota Roineeseen, ihan siis todella kunnioitettava pelaaja, mutta ei tunnu enään olevan se sama Roisto, mikä meillä oli joskus aikasemmin.

Mä en kuitenkaan usko, että Roineen kohalla on kyse mistään, mitä ei saatais takas nopeallaki aikataululla.

Täällä puhuttiin aikasemmin Hölön viimekausien pelaajista, ketkä sai hurjasti peliaikaa, olivat kauden alussa surkeita ja kauden lopussa huikeita.
Voisiko Roine olla tällä hetkellä menossa saman mankelin läpi?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Mä oon kiinnittäny kanssa huomiota Roineeseen, ihan siis todella kunnioitettava pelaaja, mutta ei tunnu enään olevan se sama Roisto, mikä meillä oli joskus aikasemmin.
Muistaakseni täällä oli puhetta, ettei Roisto päässyt loukkien takia treenaamaan kesällä juuri ollenkaan.
Se näkyy aivan varmasti, kun pelaat ensin pitkän ja raastavan kauden ja kesäharjoittelu jää pahasti vajaaksi. Varsinkin Roineen kohdalla, kun kyseessä on yli kolmekymppinen duunarilaituri, jonka voisin kuvitella olevan aika innokas treenaja.

Eiköhän se tule sieltä vielä kauden kuluessa.
 

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olipa vaikealuettava sana toi alibiliikkuja.

Mä oon kiinnittäny kanssa huomiota Roineeseen, ihan siis todella kunnioitettava pelaaja, mutta ei tunnu enään olevan se sama Roisto, mikä meillä oli joskus aikasemmin.

Mä en kuitenkaan usko, että Roineen kohalla on kyse mistään, mitä ei saatais takas nopeallaki aikataululla.

Täällä puhuttiin aikasemmin Hölön viimekausien pelaajista, ketkä sai hurjasti peliaikaa, olivat kauden alussa surkeita ja kauden lopussa huikeita.
Voisiko Roine olla tällä hetkellä menossa saman mankelin läpi?
joo,en oikeen muutakaan termiä keksinyt kun olen seurannut tuon Roineen peliä niin tuntuu vain, ettei kerkee mihinkään kunnolla. Paremmin kuvaavia termejä varmasti on ja totta kai toivon myös itsekin, että olisi jonkinlainen fyysinen mankeli minkä läpi menee tällä hetkellä ja keväällä sitten kulkee.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Saksa vs Ruotsi
  • 9.75
  • 7.25
  • 1.20
Sveitsi vs Tshekki
  • 2.52
  • 4.30
  • 2.30
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös