Tällä palstalla ei ole HFBoards-legenda GeorgeLeafer 12 tasoista päivittäjää varmaan. Sai kunnon myötikset suomalaisena aina ku se idiootti postaili siel :DEi tämäkään palsta hirveästi parempi oli. Odotellaan vielä milloin Palli G herää syyskoomasta negailemaan.
Siirtolista päivittynyt eikä näy Schnarria listalla, eli Hirvonen taitaa ottaa sen kolmosen sentterin paikan ja Virtanen olla ylimääräinen hyökkääjä.
Vähän turhaa ehkä yhden pelin takia hätäillä. Saisi huomiseen kotipeliin vähän enemmän hypeä kun olisi uusi ukko askissa ekaa kertaa. Toki jos on tänään ja ratkaisee pelin niin otetaan vastaanTuota odotellaan todennäköisesti ihan pelin alkuun saakka
On tämäkin järjestelmä kun joutuu viime metreille odottelemaan että Keklu saapuu toimistolle ja printtaa luvat Laukkasen sähköpostiin vaikka diili on julkaistu melkein 48 tuntia sitten. Olikos se niin että kello 18 pitää se lopullinen pelaajaluettelo ilmoittaa toimitsijoille?Tuota odotellaan todennäköisesti ihan pelin alkuun saakka
Tietysti se on myös tuolta Amerikan päästä kiinni. Muistan Sulakin tapauksessa kun Tsekkiseura panttasi siirtoa useamman päivän ja avauspeli siirtyi useamman kerran.On tämäkin järjestelmä kun joutuu viime metreille odottelemaan että Keklu saapuu toimistolle ja printtaa luvat Laukkasen sähköpostiin vaikka diili on julkaistu melkein 48 tuntia sitten. Olikos se niin että kello 18 pitää se lopullinen pelaajaluettelo ilmoittaa toimitsijoille?
Positiivista on kuitenkin se että miehellä on ilmeisen kova halu päästä peleille. Seura ei ole varmasti vaatinut että hänen pitäisi olla jo tänään valmis hyppäämään kaukaloon jos eilen vasta saapui Suomeen.Vähän turhaa ehkä yhden pelin takia hätäillä. Saisi huomiseen kotipeliin vähän enemmän hypeä kun olisi uusi ukko askissa ekaa kertaa. Toki jos on tänään ja ratkaisee pelin niin otetaan vastaan
Itse olisin ihan tyytyväinen jos olisi hyvä alotuksissa ja pelailisi fyysisesti kumpaakin suuntaa, enempää en debyytista ainakaan odota näin pienellä valmistautumisajalla.Ei oikein tiedä yhtään mitä Schnarrilta voi odottaa. Viime kausi ei ollut pisteiden osalta ainakaan mikään ihmeellinen
Juuri kun homma on onnistumassa, joku päättää, että ei tässä ketään aleta miellyttämään, ja vaihtaa löysän kullin koneeseen. Sitten meillä on 4 pakkiparia: Puutio-Riihinen.Joku käy kidnappaamassa Myllärin ja pistetään se 3D-printterin läpi ja peluutetaan sen kopioita siihen asti että saadaan Jordan ja Kral kehiin.
Aloitukset tärkeimpänä, ennen Nattia Vilen ainoa johon uskalsi luottaa aloituksissa.Ei oikein tiedä yhtään mitä Schnarrilta voi odottaa. Viime kausi ei ollut pisteiden osalta ainakaan mikään ihmeellinen
Mä en ihan oikeasti ymmärrä tätä miksi Horky ei ole saanut kunnon näytönpaikkaa missään vaiheessa. Mikä tässä mättää?Horky pelasi eilen 11:36, mikä oli koko joukkueen pienin peliaika. Jokohan herran lähtölasku on alkanu?
Olen samaa miettinyt ? Kuitenkin kahdella edellisellä kaudella mättänyt enemmän maaleja kuin syöttöpinnoja. Itse antaisin kunnon näyttö paikan kun kuitenkin palkattu jossain määrin tulos yksikköön. Hölön kasvetaan joka päivä paremmiksi teesi ei ainakaan Hiirisen kohdalla ole syksyn osalta toteutunut. Kaveri on kuin syksyinen puusta pudonnut lehti. Kukaan ei muista loistoa ja kaikki kävelee yli. Silti saa luottoa minuuteissa vaikkei ansaittu. Poppareille vähäksi aikaa...Mä en ihan oikeasti ymmärrä tätä miksi Horky ei ole saanut kunnon näytönpaikkaa missään vaiheessa
Itekkin pelkään, milloin herra nostaa kytkintä ja tupeaa tykittämään maalin per peli jossain Kouvolassa...Mä en ihan oikeasti ymmärrä tätä miksi Horky ei ole saanut kunnon näytönpaikkaa missään vaiheessa. Mikä tässä mättää?
Tuntuu tosiaan oudolta. Hän on lisäksi lähes ainoa hyökkääjä joka painaa joka pelissä 100% lasissa. Kunnon kaverit vierellä ja kunnon peliajalla niin on ajan kysymys kun tehoja tulee.Mä en ihan oikeasti ymmärrä tätä miksi Horky ei ole saanut kunnon näytönpaikkaa missään vaiheessa. Mikä tässä mättää?