Jep... jos ihan normaaliin työmaailmaan vertaa, niin koeajalla voi kumpi puoli tahansa lopettaa vaikka siltä seisomalta sopimuksen. En tiedä kuinka lätkäsopparit sitten poikkeaa normaaleista työsopimuksista. Tuskin paljoakaan.
No eikä ole. Toki on erittäin harvinaista, että pelaaja itse purkaisi koeaikaa kesken, mutta täysin mahdollista se on. Pelkkä yksipuolinen koeaika lienee jopa laiton Suomessa.Kyllä ne koeajat on työnantajan puolesta.
Normaalissa työsuhteessa ei koeaikana voi irtisanoa jos on sairaslomalla. Tässä kohtaa voi olla ero näihin urheilijasopimuksiin vai onko?No eikä ole. Toki on erittäin harvinaista, että pelaaja itse purkaisi koeaikaa kesken, mutta täysin mahdollista se on. Pelkkä yksipuolinen koeaika lienee jopa laiton Suomessa.
No eikä ole. Toki on erittäin harvinaista, että pelaaja itse purkaisi koeaikaa kesken, mutta täysin mahdollista se on. Pelkkä yksipuolinen koeaika lienee jopa laiton Suomessa.
Instassa Pelsu mainostaa videolla Myllärin parhaita paloja ja kysyy tuleeko näitä lisää.Milloinkohan Mylläri ekan kerran mukana?
Varmaan heti huomenna jos vain on pelikunnossa, pakkeja kun ei liikaa tällä hetkellä ole.Milloinkohan Mylläri ekan kerran mukana?
Olisko ollut vaan sitten poppareilla kun ei ollut lauantaina mukana? Toivottavasti surfailut on takana päin ja alkaa pisteitäkin tulla..Ei tuossa Laschin peluuttamisessa ole järjenhiventä, jos siellä on käsi rikki.
Sitä voi olla rikkinäinen käsi sekä pelikuntoinen samaan aikaan. Se pelikunto ei vaan ole ihan sataprosenttinen silloin.Luulisi, että niinkin ammattitaitoinen lääkäri, joka Pelicansilla on, kieltäisi pelaamisen rikkinäisellä kädellä?
Mitä varten se siellä ylipäätään on, jos ei arvioimaan pelaajien pelikuntoa?
Piteli ainakin pari tuntia sitten safkalla kättäänVoihan tuo Enska olla ihan lenssussa. Sitä kun tuntuu olevan aika paljon liikenteessä.
Lässi nyt sais olla kunnossa, niin päästä, kädestä kuin muutenkin.
Enska vai Lässi?Piteli ainakin pari tuntia sitten safkalla kättään