Jos itse olisin valmentaja niin toimisin juurikin näin, että jättäisin toisen kassareista huilaamaan seuraavan päivän vieraspeliä varten, vaikka ei olisikaan kipeänä. Jos tästä nyt täysi turpa sauna tulisi, niin asia ei paljoa muuttuisi vaikka molemmat maalivahdit kävisi ottamassa 5 maalia mieheen. Veroittaa paljon palautumista vaikka ei tämän pidempiä reissuja olekaan ja pahimmillaan olisi molemmat puolitehoisena seuraavana päivänä. Toinen pääsee tuoreella jalalla huomiseen, kävi tänään miten kävi. On todella lyhyt aika kääntää kurssia yhden yön aikana, jos nyt menisi täysin penkin alle molemmilta. Huomenna tulee olemaan torikokousta maalilla, joten toivon mukaan on Kokko sähisemässä tolppien välissä silloin.Eiköhän Kokko keskity jo huomiseen Tappara-peliin kotisohvalta...
Eikös tuo ollut aamujäillä? Vai kuka siellä oli kolmantena. Jospa tänään on vaan täys huili.
Jos itse olisin valmentaja niin toimisin juurikin näin, että jättäisin toisen kassareista huilaamaan seuraavan päivän vieraspeliä varten, vaikka ei olisikaan kipeänä. Jos tästä nyt täysi turpa sauna tulisi, niin asia ei paljoa muuttuisi vaikka molemmat maalivahdit kävisi ottamassa 5 maalia mieheen. Veroittaa paljon palautumista vaikka ei tämän pidempiä reissuja olekaan ja pahimmillaan olisi molemmat puolitehoisena seuraavana päivänä. Toinen pääsee tuoreella jalalla huomiseen, kävi tänään miten kävi. On todella lyhyt aika kääntää kurssia yhden yön aikana, jos nyt menisi täysin penkin alle molemmilta. Huomenna tulee olemaan torikokousta maalilla, joten toivon mukaan on Kokko sähisemässä tolppien välissä silloin.
Jos/kun Riihinen on terve, niin en kyllä näe kohtaa mihin hän mahtuisi tuossa kokoonpanossa. 7.pakiksi ehkä korkeintaan, mutta mielestäni Petsku on ollut todella epävarma läpi kauden.
Itse taas näen Puution parempana. Tosin, ei hänkään mikään supertähti ole ollut tällä kaudella.Mennee Puution tilalle, ja hän seiskaksi.
Itse taas näen Puution parempana. Tosin, ei hänkään mikään supertähti ole ollut tällä kaudella.
Itse laittaisin Norjan miehen hierarkiassa alimmaksi.Jos/kun Riihinen on terve, niin en kyllä näe kohtaa mihin hän mahtuisi tuossa kokoonpanossa. 7.pakiksi ehkä korkeintaan, mutta mielestäni Petsku on ollut todella epävarma läpi kauden.
Itse laittaisin Norjan miehen hierarkiassa alimmaksi.
Jep samaa mieltä on laadukas hyvin kamppaileva ja hyvällä liikkeellä varustettu viime peleissä mielestäni on myös penan ja johannesenin peli alkanut näyttää paremmalta. Kyllähän se varmaan niin on että Riihinen ottaa 7 pakin roolin pitkän loukkaantumisen takia.Onneksi näin ei tule käymään, on hyvä voittamaan kamppailuita ja vielä hakemista Benin kanssa.
Peli on ollut nyt tehotonta ja huonosti puolustettua jo pitemmän aikaa. Esim. Laschin kenttä ei ole tehnyt pisteitä helmikuussa niinkuin se teki tammikuussa. Noh toivottavasti tämä suvanto vaihe loppuu kohta, tiukkaa tekee että saadaan pidettyä kotietu
Samaa mieltä.Nyt voisi olla aika ruveta sekoittamaan niitä ketjuja niin ei tarvitsisi olla yhden ketjun varassa. Playoffeissa se on sitten jo liian myöhäistä. Kolmonen ei vain toimi yhtään ja se ei ole pelkästään Aatusta kiinni vaikka mies täällä aika paljon rapaa saakin. Kyllähän Vilenkin on ollut aivan yössä ja juhis nyt muutenkin tarvis vierelleen ihan eri profiilin pelaajat.
Nyt voisi olla aika ruveta sekoittamaan niitä ketjuja niin ei tarvitsisi olla yhden ketjun varassa. Playoffeissa se on sitten jo liian myöhäistä. Kolmonen ei vain toimi yhtään ja se ei ole pelkästään Aatusta kiinni vaikka mies täällä aika paljon rapaa saakin. Kyllähän Vilenkin on ollut aivan yössä ja juhis nyt muutenkin tarvis vierelleen ihan eri profiilin pelaajat.