Noh jos pahasti olisi rikki tuskin olisi kokoonpanossa lainkaan.Myllärikin ilmeisesti rikki kun on merkattu tänään seiskapakiksi.
Noh jos pahasti olisi rikki tuskin olisi kokoonpanossa lainkaan.Myllärikin ilmeisesti rikki kun on merkattu tänään seiskapakiksi.
Tosi hyvä että Hirvonen laitettu Oton tilalle, olkoon poppareilla mun puolesta.Kivenmäki poissa. Onkohan loukkaantuneena vai pelillisten syiden takia? Hirvonen mukana, samoin Killinen.
Kalpa on kova kamppailujengi ja Kivenmäki meidän heikoin kamppailupelaaja. Oli Porissakin heikoin lenkki.Kivenmäki poissa. Onkohan loukkaantuneena vai pelillisten syiden takia? Hirvonen mukana, samoin Killinen.
Tarpeeksi rikki kuitenkin että yksi polvinen Andersson on ennemmin pelaavassa kuusikossa.Noh jos pahasti olisi rikki tuskin olisi kokoonpanossa lainkaan.
Jos on noin. Niin olisi luullut että Salminen olisi otettu siinä tapauksessa mukaan.Tarpeeksi rikki kuitenkin että yksi polvinen Andersson on ennemmin pelaavassa kuusikossa.
Mistä jengi näkee näitä kokoonpanoja ennakkoon? Mulla Veikkauksen sivut näyttää että julkaistaan myöhemmin ja välillä koko kohdekin on piilossa.
Mäkin oon kirjautunut. Lukee vaan teksti ”kokoonpanot eivät ole vielä saatavilla”. Välillä näkyy kokoonpanot tänään jostain syystä ei.Liiga, Mestis, Veikkausliiga ja muut sarjat - Katso kokoonpanot
Veikkaus.fi:stä löydät usean sarjan kokoonpanot ensimmäisenä koko maassa. Katso Liigan, Mestiksen, Salibandyliigan, Veikkausliigan, Ykkösen ym. kokoonpanot.www.veikkaus.fi
Kyllä mulle ainakin kirjautuneena tuolla aukeaa kokoonpanot. Kohtahan ne tulee jo Liigan sivuillekin.
Tarpeeksi rikki kuitenkin että yksi polvinen Andersson on ennemmin pelaavassa kuusikossa.
HIFK olisi mieluisampi. Ja Lukko. Mutta ei tässä vaiheessa voi näitä miettiä liikaa.Sikälimikäli tämä tulos pitää ja IFK häviää kanssa, niin KalPahan sieltä vastaan tulee...
Eipä KalPalle ole tänään palakaan ollut, vakuttaavampi joukkue on Pelicans näistä kahdesta.Sikälimikäli tämä tulos pitää ja IFK häviää kanssa, niin KalPahan sieltä vastaan tulee...
Kuten tänään on nähty, niin kotietu tuohon pariin olisi massiivinenSikälimikäli tämä tulos pitää ja IFK häviää kanssa, niin KalPahan sieltä vastaan tulee...
Eipä KalPalle ole tänään palakaan ollut, vakuttaavampi joukkue on Pelicans näistä kahdesta.
KalPalla aikalailla nolla 1sektorin paikkaa koko ottelussa. Pelicans on paljon edellä ykkössektorin puolustuksessa. Samassa hetkessä 4-0.Täh? Pelicans on ollu aivan vastaantulija kunnes saatiin eka maali. Puolustivat toki tiiviisti pitkästä aikaa tänään.
Varsinkin KalPaa vastaan.Pelicansin kotirecordi tältä kaudelta (ellen nyt sitten pahimman kerran jinxaa) 20 voittoa, yhdeksän tappiota ja yksi jatkoaikatappio. Aika ikävä paikka Lahti on vierailijoille tällä kaudella, joten se kotietu puolivälieriin on kyllä todella tärkeä.
Ois kyllä aivan älytöntä ottaa Iikka mukaan, mihin sitä ois tänäänkään tai keskiviikkona tarvinnut, sitä nykyvireistä Iikkaa? Ei yhtään mihinkään.Onhan tämä vähän häröä mutta jotenkin sitä toivoo että Iikan day-to-day venyy "sattumalta" ja lopulta Iikkuli ei pelaa enää koko keväänä.
Mies saa toivoa, eikö?