Jenkiltä haiskahtaa mahdollisesti myös toinen haku, Veri-Penan paluu?"Nyt saimme joukkueeseen amerikkalaisen Asterixin ja voi olla, että myös Obelix seuraa piakkoin perässä, kommentoi Pelicansin urheilutoimenjohtaja Janne Laukkanen salamyhkäisesti."
Mun mielestä kyseessä on lähtökohtaisesti heikko hankinta. Pelannut vain muutaman viikon Liigassa ja samantien potkut. Toki saattaa soveltua Pelsuihin paremmin kuin Tapparaan ja olla lopulta erinomainen hankinta, mutta lähtökohtaisesti ei kyllä hurmaa.Kelleher on kyllä lähtökohtaisesti erinomainen hankinta, varsinkin kun kaikkialla puhutaan samaan aikaan kuivista markkinoista.
Mun mielestä kyseessä on lähtökohtaisesti heikko hankinta. Pelannut vain muutaman viikon Liigassa ja samantien potkut. Toki saattaa soveltua Pelsuihin paremmin kuin Tapparaan ja olla lopulta erinomainen hankinta, mutta lähtökohtaisesti ei kyllä hurmaa.
Kerroin oman näkemykseni teidän uudesta hankinnasta.Ja tämän viestin tarkoitus oli?
Ja tämän viestin tarkoitus oli?
Kerroin oman näkemykseni teidän uudesta hankinnasta.
Me ollaan persaukisia eikä ole mahdollisuuksia hankkia KHL-pelaajia kuten pohjoisemmassa.Mun mielestä kyseessä on lähtökohtaisesti heikko hankinta. Pelannut vain muutaman viikon Liigassa ja samantien potkut. Toki saattaa soveltua Pelsuihin paremmin kuin Tapparaan ja olla lopulta erinomainen hankinta, mutta lähtökohtaisesti ei kyllä hurmaa.
Onhan tuo Ruotsissa tainnut ihan kelvollisesti pelata kuitenkin vai?Mun mielestä kyseessä on lähtökohtaisesti heikko hankinta. Pelannut vain muutaman viikon Liigassa ja samantien potkut. Toki saattaa soveltua Pelsuihin paremmin kuin Tapparaan ja olla lopulta erinomainen hankinta, mutta lähtökohtaisesti ei kyllä hurmaa.
Ei ollut kyllä tarkoitus aiheuttaa mielipahaa. Minusta alkukaudella liigassa flopannut pelaaja ei ole lähtökohtaisesti erinomainen hankinta, kuten lainaamani nimimerkki esitti. Ei sen kummempaa. Toki onhan näitä esimerkkejä myös sellaisista pelaajista, jotka heräävät uudestaan henkiin seuravaihdon jälkeen, joten jäädään jännittämään. Se on positiivinen asia ja itseasiassa pääasia, että Lahdessa uudesta hankinnasta pidetään.Et malttanut sitten odottaa edes ensimmäistä peliä ennen kommenttiasi. Noh, jokainen tyylillään.
Itse annan 10 peliä aikaa pelata kuntoon. Katsotaan sitten mitä ollaan saatu.
Mun mielestä kyseessä on lähtökohtaisesti heikko hankinta. Pelannut vain muutaman viikon Liigassa ja samantien potkut. Toki saattaa soveltua Pelsuihin paremmin kuin Tapparaan ja olla lopulta erinomainen hankinta, mutta lähtökohtaisesti ei kyllä hurmaa.
Ei olisi tänne tullut jos ei olisi epäonnistunut Tapparassa. Ja tuskin olisi saanut potkuja ellei olisi tämä diili ollut sovittuna.
Ja siksi kautemme onkin mennyt niin kuin on :)Me ollaan persaukisia eikä ole mahdollisuuksia hankkia KHL-pelaajia kuten pohjoisemmassa.
Vois kyllä olla mukana jo huomenna ja Bryggman vaan pois sieltä kentältäOnko kellään tietoa, että onko Kelleher askissa jo huomenna?
Nuo kaksi ekaa ketjua näyttää siltä, että tapahtumia voi riittää molemmissa päissä totuttua enemmän:) Toivottavasti kuitenkin enemmän siellä meidän hyökkäyspäässä.Tuo Kivenmäki-Jasek-Kelleher kuulostaa oikein mukavalta ketjulta, mielenkiintoista nähdä miten toimii käytännössä. Nuorempi Jämsen mukaan Ikosen ja Kangasniemen ketjuun, joten tässäkin voi napsua ihan kivasti kohdilleen. Bryggman nelosessa Hämäläisen ja vanhemman Jämsenin kanssa. Rajaniemi ja Andersson puolestaan ulkona kokoonpanosta samalla kun Salminen ja Persson tulevat sisään. Parviainenkin saatu avaamaan luukkua!
Vähän on hiljaista pidellyt tais jäädä korkki jumiin Brygmannin ketsuppipullossa, mutta tuol 4 ketjus rouhimassa vielä, kun käyttäisi kulmaväännöissä paremmin ruhoansa täyttää kyllä tonttinsa.. siin on jotain samaa muuan Mats Sundinin kanssa, siis pelkkä kansalaisuus, mutta jotain kuitenkin!