aatelisode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Jyväskylässä alkaa melko mielenkiintoinen projekti. Siellä nämä ovat tupanneet onnistumaan melko hyvin. Saas nähdä montako kertaa JYP ehtii mitalipeleihin ennen Pelsua.
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö JYPin projektit ole rahoitettu omistajien pussista? Meillä on lähinnä Bottas, joka moiseen pystyisi.Jyväskylässä alkaa melko mielenkiintoinen projekti. Siellä nämä ovat tupanneet onnistumaan melko hyvin. Saas nähdä montako kertaa JYP ehtii mitalipeleihin ennen Pelsua.
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö JYPin projektit ole rahoitettu omistajien pussista? Meillä on lähinnä Bottas, joka moiseen pystyisi.
Ei sillä, kyllä Rautakorpi on melko varma menestyksen tuoja.
Ja Rautakorpi on yleensä myös valmentaja joka vaatii seuralta heti investointeja ja lähtiessään jättää jälkeensä menestystä, mutta myös paljon kulunutta rahaa ja/tai velkaa. Varmasti JYP investoi paljon, koska ei Rautakorpi mikään pelaajien kasvattaja kuitenkaan ole. Viimeistään runkosarjan lopussa siellä on karvapersepelaajilla täytetty kokoonpano.Ei sillä, kyllä Rautakorpi on melko varma menestyksen tuoja.
Mikä tuo Hannes Jörninen supervippi kausari on? "Paikka aitiossa, jossa aina isäntänä Leijonien arvokisamitalisti".Pelicansin kausikortit 2022-23 myynnissä nyt
Pelicansin kausikortit ovat jatkossa kortteja, joilla nautit eduista läpi vuoden. Alla tärkeää informaatiota ensi kauden uudistuksistapelicans.fi
Eronen kausareiden myyntikuvassa, joten jatkodiili taitaa olla varma.
Niinpä. Hyvä niin. Erosen jatkot saattoi päätellä jo kausikorttimainoksessa olevasta Ertsin kuvasta.Ertsi jatkaa
Luetaan maanantaina paperisesta etlaristaEikö tuota nyt JUMALAUTA saanut mihinkään somekanavaan? Vittu että menee pata jumiin.
toistaiseksi hyvät jatkotEronen Barto Jasek Tukainen Forslund Rajaniemi jatkaa... jonkun unohdin mainita. Olen siis paikanpäällä itse heh
Tää on kyllä kova trio! Kuitenkin viime kauden ykkös maalivahti, pakki ja Sentteri.Eronen Barto Jasek
Ei oo viellä uutisia, Nupe aiemmin puhui omista kuulumisistaan. Joukkuetta haastatellaan, ja Lelu just nous lavalle.Totta, hyviä jatkoja! Entäs ne uutiset?
Onko tsekit paikalla vai tuliko joku videotervehdys? Tässä on ainakin ensi kaudelle kehityskohde eli videoitu tilaisuuus. Viime kauden oli jees tapahtuma seurata etänäEi oo viellä uutisia, Nupe aiemmin puhui omista kuulumisistaan. Joukkuetta haastatellaan, ja Lelu just nous lavalle.
Ertsi Barto Jasek tervehti videolla. Killinen julkaistiin myös, hän kävi lavalla.Onko tsekit paikalla vai tuliko joku videotervehdys? Tässä on ainakin ensi kaudelle kehityskohde eli videoitu tilaisuuus. Viime kauden oli jees tapahtuma seurata etänä
joko pelaajauutiset päättyi?Ertsi Barto Jasek tervehti videolla. Killinen julkaistiin myös, hän kävi lavalla.
Se on hyvä kun kannattajat joutuu itse hoitamaan tiedottamisen näinkin tärkeistä sopimuksista. Jos olisi pelkästä Nupesta kiinni niin nämä uutiset julkaistaisiin kaveriporukan kesken hänen olohuoneessa ja kannattajat saa jännittää kauden ekaan peliin asti että ketä siellä kentällä viilettää.Ertsi Barto Jasek tervehti videolla. Killinen julkaistiin myös, hän kävi lavalla.