Et näe Jesse Mankista edes maininnan arvoisena?JMustonen, Rendulic ja Pereskokov ulos.
Jeppe Saarinen sisään.
Helvetin iso epätasapaino taitotasossa, nyt tarvitaan sentterin lisäksi laituria sisään.
Kappas vain, alun koomailun jälkeen vetänyt sen verta tutkan alla, välillä väläytellen, ettei tuota voi muistaa. Pääpointtina että koko kauden suunta on ollut kohti kovempaa puukätisyytä.Et näe Jesse Mankista edes maininnan arvoisena?
Kai täällä kaikki siis ymmärtävät, että Heino vetää todella isoa tiliä Pelicansilta vaikka istuisi himassa koko kauden. Tuskin vielä tällä kaudella kannattaa laittaa sopimusta poikki ja siirtyä pelaamaan vaikka saksaan. Ihmekös tuo, jos ei motivaatiota hirveästi ole Peliitoissa pyörimiseen.
Jokos täällä ollaan ääneen kummasteltu sitä, miten kauden alkaessa Pelsulla piti olla ehkä jopa liigan kovin puolustus, ja monia taasen hyökkäyksen tehot askarrutti tai huolestutti mieltä? Ainakin maalimäärien perusteella näyttäisi lähes päinvastaiselta. Itse olen ainakin melko yllättynyt, että on kääntynyt näin päin. Tietysti onhan se viihdyttävämpää katseltavaa kuin sellainen 1-1 tusaaminen, mutta tietty omissa voisi soida hiukan vähemmän...
Toivola on muuten ottanut ison stepin viime vuoteen. Nopeutta, räjähtävyyttä ja jonkunverran voimaakin tullut lisää. Urheilujohdon herrat sanoivat kun Toivola hankittiin, että siitä voi tulla hyvä poika liigatasolle.Toivolan 80%:nen aloittaminen oikeuttaa mun mielestä aloittamaan Saipaa vastaan samalla paikalla. Siikonen Elimäen tilalle kolmoseen jos on ehjä
Mikäs Siikosella? Ei ole vissiin loukkaantunut? Flunssa? Popparit? Sukset ristissä Pasin kanssa?
Jooh. Vähän turhan myöhästä alkaa enää pelaamaan mitään arpapeliä. Me tarvitaan valmis ykkössentteri, eikä mitään tusinamiehiä joiden meriitit on Mestiksestä ja junnusarjoista.Mä toivon ettei noita Mäkitaloja tai ketään muitakaan vastaavia nyt testailla tuolla. Nyt helvetti se kunnon sentteri sinne ja katotaan mihin riittää.
Mä toivon ettei noita Mäkitaloja tai ketään muitakaan vastaavia nyt testailla tuolla. Nyt helvetti se kunnon sentteri sinne ja katotaan mihin riittää.
Todellakin upeeta, että valmennusjohto reagoi saman tien tiistain täydelliseen ohipeliin. Elimäki on saanut vaikka kuinka paljon mahdollisuuksia, mutta ok aloitusprosenttien lisäksi herra ei ole onnistunut saamaan ylhäällä ollessaan mitään järkevää aikaan, joten popparikomennus on vähintäänkin oikeutettu.Ketjuruletti lähti liikkeelle, hyvä niin. Björnisen kenttä pysyy ennallaan, Toivola Elimäen tilalle, Mustonen ja Mankinen vaihtavat ketjuja ja Iikan ketju on nyt siis muotoa Jantunen-Mustonen-Kangasniemi.
Virkistävä nähdä, mitä tästä tulee.
Siikonen ylimääräisenä hyökkäjänä.
Miten Mäkitalon kokeilu esim Elimäen paikalla ja ykkösentterin hankinta on toistensa poissulkevia juttuja? Jokainen näkee ettei Elimäestä tule kunnollista liigapelaaja, mutta Mäkitalosta voi tulla kun antaa paikan näyttää. Eilen se teki lopulta Tutoa vastaan 3+2 ei huono?