Petri Matikaisen Bluesissa, joka pelasi finaaleissa, ei ollut yhtäkään höökkiä yli 30 pojon. Tämä on joukkue isolla J:llä. Jos jatketaan joukkueena näin, kun on kotimatseissa pelattu, ja saadaan suorahyökkäyspelaamista piirun verran paremmaksi (jotta voitetaan vieraissakin) niin mulle on ihan sama vaikka siellä ois Sami Helenius ykkösen sentterinä. YV on toiminut kuitenkin kohtalaisesti, siinä Potulny on tehnyt jees-tason duunia. Byers vielä hakee paikkaansa, eikä ole älyttömästi pelannutkaan vielä tällä kaudella. Kyseessä on kuitenkin juuri sellainen pelaaja joka mahdollisissa playoffeissa iskee metrin päästä maalia ne tärkeät häkit. Lisäksi on todella kova äijä ohjaamaan kiekkoa maaliin. Tää on mielenkiintonen tää mentaliteetti, "kaikki mulle heti tässä ja nyt" varsinkin ulkkareiden kohdalla. Tää on palapeli, jossa kaikki ei oo vielä loksahtanut paikalleen, mutta jos/kun loksahtaa, voidaan olla yllättävänkin kova jengi. Siirtorajalla sitten vielä joku hankinta ehkä. Ja anteeksi, mä en vaan jaksa tätä ainaista vitun rutinaa.