Viestin lähetti Jason26
Santavuori on tällä hetkellä suurin lupaus Pelicansissa, on todella paljon potentiaalia kuhan nyt sais vaa paljon peliaikaa ens kaudella ja Jesse Saarinen kuuluu myös samaan kastiin. Jussi Saarisesta on tulossa kyl ihan liigatason sentteri. Ja eiköhän Makkosestakin saada jotain irti kuhan saa vain peliaikaa, ens kaudella tuleekin sitä kaivattua peliaikaa näille meidän junnuille. Pakeista ainakin Toni Kireenistä saadaan hyvä puolustaja näytti jo viime kaudella et ainesta on hyväksi pelaajaksi.
-All my support to the Pelicans lads-
Itse en tuota vanhemman Saarisen ja Makkosen tilannetta näkisi ihan noin. Roikkuneet molemmat vuosia edustuksen ringissä, näyttöjä vaan ei varsinkaan Saarisen puolelta ole nimeksikään. Ei edes Mestiksestä, saati liigasta. Makkonen taasen on muutaman kauden ajan harjoituspeleissä ollut maaginen, mutta siinäpä se sitten on ollutkin. Ei tietysti suuria näytönpaikkojakaan, mutta vähän alkaa mielestäni olemaan ''katsottuja kortteja'' kumpikin.
Santavuori ja Je. Saarinen voisivat olla niitä tulevaisuuden nimiä. Santavuori, kuten olen jo sanonutkin, tarvitsee vain sellaisen sentterin, joka pelaa tämän hitaan maalintekijän paikkoihin.
Saarinen on pitkälti isoveljestään paranneltu versio, mutta puutteet ovat samat. Toivottavasti saa ainakin paremman näyttöpaikan kuin veljensä, sillä itse ainakin odotan ensi kaudella omista junnuista eniten juuri Jesseltä.
Myös Kireniltä voinee odottaa kehitystä luotettavaksi takalinjojen tukkijaksi. Tai olihan mies sitä jo viimekin kaudella, mutta tuskin Toni koskaan tulee olemaan mikään puolustuksen liideri.