Pelaajahankinnoista
PEL - KALPA - lehdistötilaisuudessa Aravirta ilmoitti, että MIKÄLI lisäpelaaja hankitaan, hänen täytyy olla TODELLINEN VAHVISTUS, PROFIILIPELAAJA.
Mitkään "täydennysmiehet" eivät kelpaa, niitä on jo tarjottukin. Ensisijaisesti suositaan omia nuoria reservejä, ja yksi mahdollisuus voisi olla Marko Jantusen peluuttaminen sentterinä. Eli jos joku tulee, niin kovemman luokan sentteri.
Bluesin Kuoppalat, Rönnbergit yms. aiemmin manitut voi unohtaa, jos tosissaan puhutaan. Leikkimielisesti tietysti voi ehdotella vaikka ketä.
Mielenkiintoista on nähdä, kenet Pelicans ottaa, mikäli Aran mainitsemat kriteerit pitää täyttää - taitaa mennä budjetti pakkasen puolelle.
Jos peli alkoi kulkea nyt oikeasti kuten näyttää ( itse en epäilijöiden kommentteja näillä palstoilla allekirjoita ), koko hankinta kyseenalaistuu.
Mikäli Saipa ja ennenkaikkea Jyp voitetaan ennen maaottelutaukoa, vahvistusta tuskin tuleekaan. "Emme ole asian suhteen kovin aktiivisia", sanoi Aravirta. Tietysti, mediassa puhutaan mitä puhutaan....
marraskuun puoleenväliin ollaan viisaampia...
ja vaikka tästä varmaan lunta tupaan taas tuleekin, ei Kauppila ole lähellekään täyttä iskua, taso nousee vielä varmasti, ja mikäli Pirjetä
Pelicansissa jatkaa parannuttuaan, on hänellä iso rooli talven otteluissa ja play-off peleissä. Kuten tuolla toisella palstalla höpötinkin, ei Lasse helppoa rahaa ole tullut Lahdesta hakemaan vaan oikeasti nostetta uransa lopulle.
Pelituntuma jäi jo harjoituspeleissä alkaneen vamman vuoksi löytymättä ,
vaikka sitä viimeiseen asti yritettiin hakea. Lopulta toteutui Pirjetän painajainen - pelaaminen ei luonnistunut enää ollenkaan. Jos Pirjetä Lahdessa vielä pelaa, hän tulee TAATUSTI vielä ja pesee nämä puukäsiJullet ja neitiKoivusenKarot mennen tullen, monet muutkin.
Ainoa kenen motiiveja näistä hankinnoista hieman epäilen on Haakana, hän on jotenkin puolella intensiteetillä joukkueessa mukana, ja kovin mielellään jättää pelaamatta pelejä, milloin sairaiden omaisten, milloin rikkinäisten polvien tai olkapäiden takia.
On ollut jopa Sami Heleniusta ikävä, vaikka pelillisesti ei mikään taituri ollutkaan. Silloin joukkueen puolustuksella oli kuitenkin uskottavuutta ja pelotettakin, eivätkä kaiken maailman Uhlbäckit ja Siklenkat päässeet hillumaan, kuten näinä kausina, kun Hele häipyi Helsinkiin.
Olen ollut huomaavinani, että jotkut pitävät minua ammattitaidottomana ja tiedottomana vouhottajana, joka tappaa keskustelun perusteettomine maallikkonäkemyksineen. Olen rakastanut lajia 34 vuotta, pelannut itse nuorempana ja nykyisin katson kaiken lätkän minkä näen, tallentaen sen mikä jää suorana näkemättä - Pelsujen pelit olen harjoitusottelut mukaan luettuna
nähnyt miltei kaikki, ja AINAKIN kuunnellut Varmavuon selostuksen.
Ajattelin tänne kirjautuessani, että voisi vaihtaa samanhenkisten äijien kanssa ajatuksia, toivottavasti ajan oloon löytyy joku, joka olemassaoloni noteeraakin - taidan olla muinaismuisto ja jo senkin vuoksi vähän pihalla.
Mutta mukavaa on lukea tänne kirjoittavien kavereiden ajatuksia ja näkemyksiä - mielipide-erot ovat suurin rikkaus, muutoin keskustelusta puuttuu tempo ja intensiteetti - ihan kuten pelissäkin !!