Pelicans-Jokerit Lahden jäähallissa 15.1.

  • 7 528
  • 78

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Viestin lähetti LäJa
Mun puolesta liiga vois jatkuu vasta jonkun kahden viikon päästä niin pääsis nauttimaan tälläsestä harvinaisesta herkusta vähän pidempääkin.

Kyllä mä en yhtään ihmettele, vaikka tuo herkuttelu jatkuisi vielä lauantainkin jälkeen.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Viestin lähetti Dave
Jokereilla on todella kova treenijakso menossa. Ylivoimaisesti kovempi kuin kellään koskaan missään. Jokerien kaikki toiminta tähtää kevääseen, jolloin Jokerit on täysin lyömätön jääkiekkokone, joka marssii ylivoimaiseen mestaruuteen.

Kaikkihan tämän nyt tietää.

Tämä on varmaankin enemmän totta kuin kukaan osaa aavistaakkaan. Jortikka on niin vanha kettu että tietää kyllä milloin pitää treenata kevättä varten.
Ei ne kuusi suomen mestaruutta sattumalta ole tulleet.

Eli onnea vaan Jokeri fanit kultajuhlat odottavat teitä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti Centre Bell
[B
Eli onnea vaan Jokeri fanit kultajuhlat odottavat teitä. [/B]

Kiitos jo näin etukäteen. Täältä pohjalta ei oikein vielä kullanloisto silmiin kajahda, mutta usko on vahva.
 

Tenkanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maaseudun Tulevaisuus
Jos sillä pelillä mitä Jokerit on esittänyt viime ottelut (itse toki näin vain Ilves-pelin, mutta se riitti vallan mainiosti) voitetaan yhtään tosipeliä keväällä, niin minun uskoni jääkiekkoon on ikusiksi ajoiksi mennyttä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös