Pelicans-Jokerit 25.09.

  • 7 715
  • 78

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Re: Re: Pikkuveli jyrää

Viestin lähetti TommyT
Niinpä. On se kivaa pelata aina Jokerit vs. Muu Suomi asetelmalla.
Ei liene epäselvää, mikä on tänäkin vuonna liigan kiinnostavin joukkue.
Henkilökohtaisesti voi kertoa, että olen ollut Pelicansin menestyksestä vilpittömän hyvilläni myös ennen Jokereiden kaatoa. Jos haluat nähdä onnittelut kärkikamppailun voittamisesta noin negatiivisesti, niin ongelma taitaa olla jossain muualla kuin onnittelijassa. Kaikkea sitä, mitä kirjoitetaan, ei tarvitse vääristää omiin näkemyksiin sopivaksi.

Minulle selvästi mielenkiintoisin joukkue liigassa on tänäkin vuonna Hämeenlinnan Pallokerho.


Ja tämä oli kymmenen vuoden aikana tuohon kyllästyneen Jokerifanin mielipide.
Tarkoitat tätä kymmenen vuoden jaksoa, jolloin yhden joukkueen uudesta pelipaidasta on rummutettu "lehdistössä" enemmän kuin toisen joukkueen voittamasta mitalista? Tuohonkin voi kyllästyä. Ei ole kuitenkaan tämän ketjun asioita, joten en jatka aiheesta tämän enempää.
 

mox

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Designer

Kirjoitit.
-----------------------------------------------------------------------------------
Henkilökohtaisesti voi kertoa, että olen ollut Pelicansin menestyksestä vilpittömän hyvilläni myös ennen Jokereiden kaatoa. Jos haluat nähdä onnittelut kärkikamppailun voittamisesta noin negatiivisesti, niin ongelma taitaa olla jossain muualla kuin onnittelijassa. Kaikkea sitä, mitä kirjoitetaan, ei tarvitse vääristää omiin näkemyksiin sopivaksi.

Minulle selvästi mielenkiintoisin joukkue liigassa on tänäkin vuonna Hämeenlinnan Pallokerho.
----------------------------------------------------------------------------------


Et ehkä huuda suu vaahdossa, mutta kuulut ehdottomasti
suureen jokeri vihaaja joukkoon.
Niin että ehkä se ongelma sittenkin löytyy onnittelijasta.
Näin minä sen näen, vääristelyä tai ei.

PS. Häviäminen harmittaa ilman muuta,
mutta parempi voitti. Katsotaan miten ensi kerralla käy.

Kaikesta huolimatta, hyvää illan jatkoa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Re: Designer

Viestin lähetti mox
Et ehkä huuda suu vaahdossa, mutta kuulut ehdottomasti
suureen jokeri vihaaja joukkoon.
Niin että ehkä se ongelma sittenkin löytyy onnittelijasta.
Näin minä sen näen, vääristelyä tai ei.
Eh.. :rolleyes: :D
Seuraavan kerran kun yrität provosoida jotakuta, niin yritä naamioida henkilökohtaiset loukkaukset vähän paremmin. Tuollaiset väitteet, joilla ei ole minkäänlaista totuuspohjaa, ovat vain ja ainoastaan säälittäviä. Sinä saat ihan vapaasti päättää minulla olevan vaikka mitä ongelmia, jos se parantaa oloasi. Ihan vilpittömästi, parempaa jatkoa sinulle.
 

valiumi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelicans

No joo...niin kauan kun on Jokerit, riittää varmasti juttua muustakin kuin jääkiekosta, sehän on selvä. Joka tapauksessa kuulun samaan legioonaan kuin ne, jotka ovat postiivisesti yllättyneitä Pelicansin alkukauden esityksistä! Ja mikä parasta nyky liigassa mielenkiinnon kannalta, takana ovat onneksi ne vuodet jolloin nk."huippujengit" yleensä jyräsivät ennakkoon "heikommat" löysästi pintakaasulla pelaten. Pelicans on nyky kunnossaan yllättävän ankara kööri, tsemppiä lauantaille...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös