Mainos

Pelicans ja CHL 2024–2025

• 114 309
  • 1 735

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Ei riitä edes sanat kuvaamaan kuinka huono Pelsu on ollut tänään.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä tuo kiinnostavaa kontekstia tuo mikrofoni. "that never fucking happens again this season" "Lepa, vittu!" Hmm...

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aivan täysi persraiskaus tänää menossa, alistusta jopa. Irvokas näytelmä kyllä kerrassaan.

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Canes, Tahko
Ois mielenkiintoista olla kärpäsenä katossa möllöttelemässä, kun Raikka kattelee kotisohvalta striimiä.

Varmaan suht tyytyväinen, että sai jäädä kotio pötköttelemään ja ottamaan helppoa...
kattelee vaimon kanssa romanttista leffaa punkkupullo tv-pöydällä, välillä kattoo flashscoresta tilanteen ja toteaa kuuluvansa elämän arpajaisten voittajaosastoon.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vuko.. Älä tee ittestäsi ihan pelleä.. Kukaan täysjärkinen ei lähde nyrkkihippasiin kun peli on 4-0

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Ei tullut peliä katsottua, mutta täältä olisi aistittavissa ettei mennyt ihan nappiin tänään Itävallassa.

Jacky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Seksi-Lasse, Pittsburgh Penguins
Useemman kerran kuuntelin tuon aikalisäräyhäyksen ja jokaisella kerralla olin kuulevinani tuosta kontekstia että vaikka kuinka suutut tjsp niin et sano tuollaisia asioita, tämä ei saa tapahtua uudestaan missään vaiheessa tällä kaudella. Perään tuo ”Vittu lepa”.

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Canes, Tahko
Useemman kerran kuuntelin tuon aikalisäräyhäyksen ja jokaisella kerralla olin kuulevinani tuosta kontekstia että vaikka kuinka suutut tjsp niin et sano tuollaisia asioita, tämä ei saa tapahtua uudestaan missään vaiheessa tällä kaudella. Perään tuo ”Vittu lepa”.
eli Tuksulla jotain perustavanlaatuista motivaatio-ongelmaa...

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eiköhän tuo kuvaa koko joukkueen meininkiä tällä hetkellä, sekaisin kuin seinäkello, katastrofin ainekset yms.
E: Ja 5-0 siittä.

Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Pentele, kun tällä piraattistriimillä ei paljoa kelailla tapahtumia. Kiinnostaisi kovasti tulkata nuo repliikit kokonaan meinaan aika hyvin kuului telkkariin saakka.

Itselle jäi vain mieleen " this is fukking pro hockey for fucks sake ", " never happening again " ja " vitun Lepa ".

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy