Pientä vammaa on ja otteluruuhkan takia levolla.Ihan hyvä, niin on edes joku tuoreella jalalla viikonloppuna. Jos ei ole nyt mistään sairaatumisesta kyse.
Pientä vammaa on ja otteluruuhkan takia levolla.Ihan hyvä, niin on edes joku tuoreella jalalla viikonloppuna. Jos ei ole nyt mistään sairaatumisesta kyse.
Tietysti näitä pelejä näkisi mielellään sitten, kun näissä on taloudellisesti ja urheilullisesti jotain järkeäkin.Mut kamaan nyt, onhan se hienoa ainoana suomalaisseurana jatkaa vielä! Kyllä itse näkisin näitä pelejä jatkossakin. Voitetaan nyt samantien vaikka koko roska.
Ei taida näkyä. Ite oon katsonut vpn:llä. Nyt viime aikoina en oo ilmaiseksi saanut näkymään niin oon vpn:llä katsonut everyplay.livestä. Maksaa 5€ peli. Hyvin toimii.Osaako joku sanoa näkyykö tämä peli esim. veikkaus tveessä?
Mulla on Kroatian vpn yhteys toiminut. Tai siis mun kaverilla on. Sit CHL sivuilta avannut linkin youtubeen, josta näkynyt.Ei taida näkyä. Ite oon katsonut vpn:llä. Nyt viime aikoina en oo ilmaiseksi saanut näkymään niin oon vpn:llä katsonut everyplay.livestä. Maksaa 5€ peli. Hyvin toimii.
Hei thanks! Pitääpä testata tuo Kroatia! Aiemmin mullakin toimi se ilmanen youtube striimi, mutta nyt en oo jostain syystä saanut näkymään.Mulla on Kroatian vpn yhteys toiminut. Tai siis mun kaverilla on. Sit CHL sivuilta avannut linkin youtubeen, josta näkynyt.
Mulla toimi viimeks Kreikka.Hei thanks! Pitääpä testata tuo Kroatia! Aiemmin mullakin toimi se ilmanen youtube striimi, mutta nyt en oo jostain syystä saanut näkymään.
Sitähän se oliVaarallista ylivoimaa tarjolla saman tien
Tuohan on Iikan tavaramerkki jo monen kauden ajalta ja yksi syy siihen, miksi en ole niin innostunut kaverista kuin moni muu.