Itse en ole kovin kiinnostunut CHL:stä ja viime kerrasta jäi semi paska maku kuten koko kaudesta, mutta kiva jos pärjätään. Toivottavasti myös kassa tykkäisi.Mitä mietteitä ensi kauden chl paikasta?
Viimeksi jäi vähän hapan maku. Toisaalta nyt olisi ns pakko haalia se leveä rosteri, joten parhaassa tapauksessa vuoden päästä ei olla leveyden osalta yhtä katki kuin nyt. Sitten taas, jos rosteria levennetään kaventamalla kärkeä, niin riskit on siinäkin.
Innolla tietysti odotan! Eiköhän edelliskerrasta ole tarttunut oppia matkaan. Jos on paalua kasata leveä ja kilpailukykyinen rosteri niin onhan tämä pirun iso ja siisti juttu!
Ihan totta puhut. Loukkeja tosin on joka kevät kaikissa jengeissä. Parhaiten varautunut kärsii vähiten.Onhan tuolla laaja rosteri nytkin, loukit on loukkeja.
Uudessa sarjasysteemissä ei ole lohkoja. 24 joukkueen alkusarjassa kohdataan kuusi eri vastustajaa yhden kerran. Kolme peliä kotona, kolme vieraissa. 16 parasta etenee pudotuspeleihin.Samaan lohkoon joku mukava porukka Saksasta ja kunnon viikonloppureissu Eurooppaan.
No mulle riittää joku kiva saksalainen vastustaja, vaikka ei samassa lohkossa pelattaisikaan.Uudessa sarjasysteemissä ei ole lohkoja. 24 joukkueen alkusarjassa kohdataan kuusi eri vastustajaa yhden kerran. Kolme peliä kotona, kolme vieraissa. 16 parasta etenee pudotuspeleihin.
Ihan mielenkiintoinen tuo uusi systeemi. Toimiessaan CHLstä tulisi aikaisempaa tasaisempi sarja.
Tämän linkin takaa pääsee vielä lukemaan uudesta formaatista:
CHL Competition Format for 2024/25
www.championshockeyleague.com
No siellähän olis todennäköisimmin MUC, ING ja MAN arvontaan tarjolla. Kivoista en sitten tiedä. Itse äänestän Müncheniä ja Ingolstadtia. Vaikka eipä tuo Mannheimkaan niin pahasti olisi.No mulle riittää joku kiva saksalainen vastustaja, vaikka ei samassa lohkossa pelattaisikaan.
Noniin. Siitä Wolfsburgista päästiin sitten eroon, joten 25. Toukokuuta nähdään osuisiko sieltä joku noista kolmesta vieraspeliksi.No siellähän olis todennäköisimmin MUC, ING ja MAN arvontaan tarjolla. Kivoista en sitten tiedä. Itse äänestän Müncheniä ja Ingolstadtia. Vaikka eipä tuo Mannheimkaan niin pahasti olisi.
Mitkäs sieltä olis toivekohteita? Munchen ainakin taisi olla mahdollinen, ja olikohan Prahan seudulla joku kohde :)Muistakaa että huomenna (tänään) klo 17 alkaen arvotaan tulevan CHL-kauden Pelicansin vastustajat alkusarjavaiheessa. Arvonta on katsottavissa CHL:n nettisivuilta, youtube-kanavalta sekä fb-sivulta.
Näin itsekin ymmärsin.Eli Pelicans siis kohtaa Lahdessa Växjön, Trinecin ja Vitkovicen, vieraissa sitten Salzburg, Bolzano ja Rouen?