Pelicans-Ilves 23.1 Lahden jäähalli

  • 986
  • 5

sambaJaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Brasilian naisten beach volley joukkue
Vaikea arvioida etukäteen ottelua johtuen Pelicansin kokoonpano muutoksista. Odotettavissa kuitenkin sekavaa kiekon roiskimista.
Tämän kauden huonotasoisin ottelu tulossa?
Ilves mielestäni ennakkosuosikki.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Viestin lähetti sambaJaakko

Tämän kauden huonotasoisin ottelu tulossa?
.

En usko. Jessen ketju pelaa tällähetkellä näyttävää ja vahdikasta kiekkoa. Sitä on ilo seurata, kun Niinmäki tekee jalkakikkoja ja pelisä on ketjun osalta mielikuvitusta. Hyvää harjoitusta ensikautta ajatellen. Siinä ensikauden "dominatti" ketju Santaloiden tilalle? (oletan Santaloiden hajoavan ja Ruudun pelaavan jo muilla mailla)
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Luomala kiitti sopimuksesta ja 1 piste Pelikaaneja kiinni. 14 matsia jäljellä... me noustaan viä 12. Tästä lähdetään
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Re: Pelicans-Ilves 23.1 Lahden jäähalli

Viestin lähetti Tarinankertoja
En usko. Jessen ketju pelaa tällähetkellä näyttävää ja vahdikasta kiekkoa. Sitä on ilo seurata, kun Niinmäki tekee jalkakikkoja ja pelisä on ketjun osalta mielikuvitusta.

Ilveksen onneksi sillä on rosterissaan Niinimäki. Varmasti enemmän katsojia jäisi kotiin, jos kyseinen nuori herra ei temppuilisi kiekon kanssa kaukalossa.
 

Jip Pii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tuliko tässä JE (Jatkoajan ennätys)?

Uusi JE on tainnut syntyä, mitä tulee yhden otteluketjun pituuteen. Tai siis lyhyyteen. Jännittävä peräpään finaali keräsi Jatkoajan lukijoilta kokonaista neljä (4) kommenttia ennen tätä minun turhanpäiväistä jorinaani. Näistäkään kolmesta (3) kirjoittajasta tuskin kukaan oli itse pelissä. Tuskin on ennen tällaista nähty ja ties tullanko koskaan yhtä laimeaa kiinnostusta uudestaankaan kokemaan.

SM-liiga se senkun porskuttaa. Hoh-hoijaa!
 

jerry

Jäsen
Re: Tuliko tässä JE (Jatkoajan ennätys)?

Viestin lähetti Jip Pii
Uusi JE on tainnut syntyä, mitä tulee yhden otteluketjun pituuteen. Tai siis lyhyyteen. Jännittävä peräpään finaali keräsi Jatkoajan lukijoilta kokonaista neljä (4) kommenttia ennen tätä minun turhanpäiväistä jorinaani. Näistäkään kolmesta (3) kirjoittajasta tuskin kukaan oli itse pelissä. Tuskin on ennen tällaista nähty ja ties tullanko koskaan yhtä laimeaa kiinnostusta uudestaankaan kokemaan.

SM-liiga se senkun porskuttaa. Hoh-hoijaa!

Eihän tätä vielä ole suljettu.
No joo, asiaan. Kolmannessa erässä Luomala osui ylärimaan ja seuraavassa vaihdossa Julkunen tolppaan. Oli tosi jännää seurata peliä paikanpäällä.

Hyvin SM-liiga porskuttaa, porskuttaapa hyvinkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös