Raninen huhuilee Twitterissä Pöyhöstä takas Pelsuun.
Pöyhönen kelpaisi. Taitaa olla nykyään ihan rehellisesti pakki? Ei välttämättä ykkösparin pakki, mutta menisi nykytilanteessa kakkospariin.
Raninen huhuilee Twitterissä Pöyhöstä takas Pelsuun.
Hyvä hankinta tuonne kakkos-kolmospariin, mutta toki tarvitaan ne kaksi ihan huippupakkia. Jos ne sekä Pöyhönen saataisiin, niin sitten vielä joku pakki taistelemaan 6-7 pakin tontista.Pöyhönen kelpaisi. Taitaa olla nykyään ihan rehellisesti pakki? Ei välttämättä ykkösparin pakki, mutta menisi nykytilanteessa kakkospariin.
Joko Pöyhösellä on ura laskussa tai sitten edellinen kausi mennyt pahasti penkin alle. Mestiksen tasoisessa liigassa ollut joukkueensa 3./4. pakki. Noilla näytöillä rotaatio pakiksi enintään ja sen mukainen palkka.
Meinasinkin jo tuohon edelliseen viestiin laittaa, että on voinut ottaa vähän rennomman kauden alle harjoittelun ja muun suhteen. Jos Pelsuihin tulossa, niin saa kyllä vetää ihan kunnon treeni kesän alle. Hyvänä pelaajana lähti ja toivottavasti palaa myös sellaisena.Eiköhän kaikki tiedä että Pörri on ihan täysin liigatason pelaaja ja vielä helvetin monipuolinen, hyvin liikkuva ja on vähän käsiäkin. Ei muuta kun lappua kouraan.
Jonkun verran liikkuu huhua että Otso Rantakari olisi Kousan stuntti. Menee itse asiassa aika yksi yhteen.
Mitään tietoa minulla ei asiasta ole mutta luulen tilanteen olleen/olevan joko Kousa tai Rantakari. Ei kummatkin.@Renegade ’n viesti tukee tätä pähkäilyä.Eikös Rantakarin pitäisi olla lähes varmuudella IFK:n miehiä.
Tapparan-foorumilla taisi olla ensimmäinen huhu ja sen jälkeen HBL julisti tässä taannoin, että Rantakari olisi tulossa (kuten myös Kousa), mutta saas nyt katsoa. HBL on yleensä ollut ihan hyvin perillä näistä jutuista.Eikös Rantakarin pitäisi olla lähes varmuudella IFK:n miehiä.
Kousan stuntti HIFK:ssa, jos Keke suuntaakin ulkomaille? Tähän uskon enemmän kuin siihen, että Rantakari tulisi pienemmällä palkalla tänne pelaamaan. Toivotaan, että olen väärässä.Jonkun verran liikkuu huhua että Otso Rantakari olisi Kousan stuntti. Menee itse asiassa aika yksi yhteen.
Tänäänhän nuo Pelsun treenit alkavat, josko näille saataisiin tällä viikolla selvyyttä:)Kousan stuntti HIFK:ssa, jos Keke suuntaakin ulkomaille? Tähän uskon enemmän kuin siihen, että Rantakari tulisi pienemmällä palkalla tänne pelaamaan. Toivotaan, että olen väärässä.
Tänäänhän nuo Pelsun treenit alkavat, josko näille saataisiin tällä viikolla selvyyttä:)
Lienisikö muutenkaan kunnossa? Edellinen peli helmikuun alusta ja alla siis isompi loukkaantuminen.Otsolla lienee lomia vielä.
Voiko tehdä tästä tulkinnan, että kyseinen pelaaja olisi meille tulossa?Otsolla lienee lomia vielä.
Voiko tehdä tästä tulkinnan, että kyseinen pelaaja olisi meille tulossa?
Pari viikkoa sitten Zohoa huhuiltiin tsekkisivustolla veljensä seuraksi Habarovskiin.Onko kenelläkään tietoa Zohornan mahdollisesta suunnasta? KHL, NHL vai kenties rikkaampi liigaseura?