Mainos

Pelicans-huhut – onko niitä?

• 3 413 604
  • 15 208

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Jos nyt aatellaan, että meiän viisikkopeli ja etenkin nopea avauspelaaminen on täysin sekaisin ja alakerran kiekollinen osaaminen hieman vajaata, niin Ben Blood kankeine jalkoineen ja käsineen olisi yksi vähiten asiaa auttava palanen ketä mieleen tulee.
Itse katson asiaa hieman toisin. Maalinedustamme vuotaa pelistä toiseen ja se kiekollinen rauhallisuus minkä Blood hallitsee, on omiaan tarttumaan muihinkin. Sanotaan tuosta liikkeestä mitä tahansa, niin täsmälääkettä Blood olisi tuohon ryhmään.

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Itse katson asiaa hieman toisin. Maalinedustamme vuotaa pelistä toiseen ja se kiekollinen rauhallisuus minkä Blood hallitsee, on omiaan tarttumaan muihinkin. Sanotaan tuosta liikkeestä mitä tahansa, niin täsmälääkettä Blood olisi tuohon ryhmään.
Aluepelaaminenkin on suoraan johdannaista viisikkopelin tiiveydestä, moni näistä maalinedustan suojaamisen virheistä on ollut seurausta kiekollisen viisikkopelin heikkoudesta, jonka perästä on tullut suorahyökkäyksiä tai painetta omiin jossa ollaan jouduttu juoksemaan perässä.

M.Yrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Lisäisin vielä sen ekan rauhallisen syötön, jota keväälläkin on täällä kehuttu. Hidas - kyllä. Kankea -Kyllä. Vituttaako vastustajaa tulla maalin eteen - Kyllä.

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mitä olen tässä tuota Bloodia miettinyt niin on pakko sanoa että vaikka en miehen suuri fani niin kyllähän se tuossa joukkueessa seiskapakkina menisi pienellä vastuulla ja alivoimassa.

Mutta sen pitäisi olla halpa, siis _halpa_, käytännössä niin ettei se rasittaisi lainkaan budjettia eli muutaman tonnin kuussa -halpa. Ei se ohita mitenkään Vuko - Kalynuk - Zabransky kolmikkoa tai paikkaisi mitenkään jotain niistä, mutta siinä alivoimassa se olisi parhaita pakkeja.

Mutta sen pitäisi olla aikalailla ilmainen, mitä se ei ole.

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kaverilla joka lähettelee työhakemuksia instagramin kommenttikentässä tuskin on kauheesti vipuvartta neuvotella palkastaan. Kun taas mestaruus Liigassa toisi heti hieman lisäarvoa Bloodin kiekkokoululle ja uran jälkeiselle elämälle.

Toisaalta itse jaksan uskoa, et esim siirtorajalla tuotuna ~neljän kuukauden määräaikaisella lapulla (onko nää mahdollisia Suomessa?) olisi kyllä varaa astetta kovempaankin ukkoon sellaisen löytyessä. Kai jotkut tahtoo edelleenkin keventää kuluja mestaruusjunan mentyä?

Btw, meillä on muuten pelannut yllättävän vähän Ruotsalaisia pakkeja, ottaen huomioon miten hyvin ovat keskimääräisesti suoriutuneet. Tälleen omalla 10v otannallani katseltuna.

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Bloodista ei nyt ole tähän apua.Pelsun yksi pelillinen haaste on hitaampi joukkue kuin parina viime vuotena ollut.Sieltä on poistunut liikettä enemmän kuin saatu tilalle.Liikerajoitus voi taas johtaa kokonaisvaltaisiin pelillisiin haasteisiin.

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Samaa mieltä mutta kyllä kyse on myös vuorovaikutuksesta joukkueen ja kannattajien välillä. Viime aikoina hallilla on vain nähty niin alistunut joukkue, että ymmärrän hyvin, ettei ihmisiä huvita hirveästi mennä sellaista menoa katsomaan. Tämä on sen verran masentava vuodenaika muutenkin, että jos vapaa-ajan aktiviteetitkin tuottavat enemmän vitutusta kuin iloa, niin kynnys on monelle varmasti matala vaihtaa aktiviteetteja viihdyttävämpiin.

Enkä nyt tarkoita, että tarvittaisiin välttämättä aina edes voittoja vaikka se nyt kotiotteluissa lähtökohta onkin että voitetaan, mutta esim. Kiekko-Espoo -pelissä oli viihdettä ja yritystä vaikka pinnat menikin vieraille. Sen sijaan Jukurit- ja varsinkin Sportpeleissä oli ihan aiheellista kysellä, että "missä meidän joukkue?"
Tämä on se suomalainen lähestymistapa.Euroopassa kannattaminen on syvällisempää,tappiot harmittaa mutta silti hommataan kausareita ja käydään peleissä ja kannustetaan voimakkaasti.Toki myös sitten paikan päällä näytetään tunteet jos homma ei kulje.

PHG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tesla bensakoneella
Tämä on elämysviihdettä, joten Pena bäkkiin ja tunnetta mökkiin. Ja onhan se nyt sanottava, että pelisilmää Penalta löytyy ja varsin laadukas ykkössyöttö.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Ilmeisesti jossain yhteistyökumppaneiden aamiaistilaisuudessa oli tänään todettu seuran toimesta, että kumpikaan Jasse-Olof kaksikosta ei ole lähdössä. Tai tuon voinee lukea sieltä rivien välistä niin, ettei siis ainakaan ennen kuin Bartosak on pelikunnossa.

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Lahessa osataan kyllä elää menneessä, herra intoa anna!

Benille oikea paikka voisi löytyä Heinolasta, tosin siellä saattaa mennä kopissa äkkiä visiirit huuruun, kun alkaa mehulinkojen myynti ja folihattujen tehtailu.

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Lahessa osataan kyllä elää menneessä, herra intoa anna!

Benille oikea paikka voisi löytyä Heinolasta, tosin siellä saattaa mennä kopissa äkkiä visiirit huuruun, kun alkaa mehulinkojen myynti ja folihattujen tehtailu.
Lasch vetää sunnuntaisin jumalanpalveluksen Lahdessa ja Blood Heinolassa, hyvät jaot että kaikki pääsee kuuntelemaan Herran sanaa

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Ai jai mitä herkkua palstaveljet tarjoilevat! Tässä kaiketi olisi sitä @laituri haikailemaa meininkiä Lämärin hengessäkin vähitellen?

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ai jai mitä herkkua palstaveljet tarjoilevat! Tässä kaiketi olisi sitä @laituri haikailemaa meininkiä Lämärin hengessäkin vähitellen?
Niin liittyköhän nämä Nupen uudet Maltan bisnekset vielä tuohon Lämäri teemaan? SSR never forget. Kovaa rokkia odotellaan siltäkin suunnalta kun @laituri ollut tästä business puolesta yleensä hajulla;)

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kärppien "änäripakin" selkä reistaillut ja Lukon toverilla ilmeisesti lonkat. Jos ollaan pakkia etsitty niin mahdollisesti Lelu on luoteja ja riskejä väistellyt. Ei oo samoja resursseja tehdä virheitä.

Hockey-65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Aluepelaaminenkin on suoraan johdannaista viisikkopelin tiiveydestä, moni näistä maalinedustan suojaamisen virheistä on ollut seurausta kiekollisen viisikkopelin heikkoudesta, jonka perästä on tullut suorahyökkäyksiä tai painetta omiin jossa ollaan jouduttu juoksemaan perässä.
Sitähän se on. Pelaamisen on oltava tiivistä, niin puolustus- kuin hyökkäyspelinkin osalta, sekä balanssissa toisiinsa niin kiekottomana kuin kiekollisenakin. Kun puolustat hyvin niin hyökkäätkin hyvin ja toisinpäin. Tämä ongelma on meillä nro1! Hieman se huolestuttaa kun siinä ei juurikaan ole kehitystä näkynyt, poislukien Kalpa -pelin 2. erä ja 3. erän alku, oli toiveita herättävä mutta romahdus seuraaviin peleihin oli raju eikä tuosta näkynyt enää merkkiäkään. Sekin on mahdollista, että luottamuksen puute veskariin on tehnyt pelamisesta hermostunutta ja sotkenut viisikkopeliä? Jos näin on ollut, toivotaan Barton tuovan helpotuksen siihen ongelmaan. Ja sitten kun se pelaaminen on vaikeaa niin jokainen yrittää tehdä hieman enemmän kun tarvitsisikaan. Pidetään esim kiekkoa hieman liian kauan vaikka pelin avaamiseen olisi jo mahdollisuus tai höntyillään kiekottomana ja jätetään oma tontti tyhjäksi yms. Näitä ongelmia näkyy joka pelissä, vaihdosta toiseen, jo pelkästään näiden kahden ongelman korjaaminen parantaisi tilannetta huomattavasti!

Le Deal

Jäsen
Ei ole Blood tulossa.

Olen/olin siinä tiedossa että Olof olisi lähdössä.

Toki on tässä taas sekin vaihtoehto että mennyt kaupat reisille ja nyt ollaan sitten kolmen veskarin kanssa silmät pyöreenä ihmeissään kuka tekee milloin mitäkin.

Jasse ei ole ollut lähdössä mihinkään missään vaiheessa minun tietojen mukaan.

Saa nyt taas nähdä miten asiat tulee menemään. Barto oli parranpärinä ja väreet huhu kuten hyvin jotkut haistelikin jo alussa.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Kyllä pakisto kaipaa eniten pelaajia ja se ykkössentteri... Kai verkot on edes vesillä?

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei ole Blood tulossa.

Toki on tässä taas sekin vaihtoehto että mennyt kaupat reisille ja nyt ollaan sitten kolmen veskarin kanssa silmät pyöreenä ihmeissään kuka tekee milloin mitäkin.

Saa nyt taas nähdä miten asiat tulee menemään. Barto oli parranpärinä ja väreet huhu kuten hyvin jotkut haistelikin jo alussa.
Kyllä, mutta muutosten ei pitänyt jäädä tähän. Onko jotain valmista Lelun himmailuista huolimatta saatu aikaan?

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei ole Blood tulossa.

Tietysti Barto ja Jasse olivat viimeksi hyvä tandem ja tulivat keskenään juttuun hyvin. Jassella sen verran vähemmän pelejä alla että ihan täyttä kuvaa hänen iskukyvystään ei oikein ole saanut. Mutta esim se Lukko vieraspeli oli häneltä todella hyvä. Muutama muukin ihan ok esitys mutta osa aika heikkojakin. Jassen ongelma ollut aina tuo tasaisuuden puute, kun joutunut kantamaan isompaa vastuuta.

Olaf parantanut sen heikohkon Espoo matsin jälkeen roimasti. Toisaalta vituttaa katsoo kun sinne etuyläseen tuntuu uppoavan. Ja läpiajotkin meni hänelle ennen tuota sport peliä isolla prosentillla.

Näistä ehkä Olafissa hitusen isompi potentiaali, mutta vaikea sanoa miten sopeutuisi jos Bartolla alkaisi koppi kunnolla tarttumaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy