Nilkkarallia
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Luulen et ne kylmät väreet tulee Barton vedellessä Tsekkituuletusta kesken pelin torjuttuaan ensin läpiajon.Eikai vaan kuuma Horky lähde josta seuraa "kylmiä väreitä"? Kunhan mietin..
Luulen et ne kylmät väreet tulee Barton vedellessä Tsekkituuletusta kesken pelin torjuttuaan ensin läpiajon.Eikai vaan kuuma Horky lähde josta seuraa "kylmiä väreitä"? Kunhan mietin..
Ei se ole uskon asia jos kaikkien aikojen kallein joukkue jalkeilla, kyllä se pitää ainakin haista sille että siitä taistelellaan.. kapteenin ulos heittäminen on yhtä kuin pyyhe kehään.Me ollaan tiputtu mestaruustaistosta tuossa syyskuun tienoilla ja Yllin johtaessa joukkoja, en usko meidän sinne tällä kaudella enää kapuavan.
Se joukkueeseen pistetty raha ei vielä tarkoita mitään mestaruustaisteluita, tämän on mm. Jokerit, HIFK ja Kärpät monta kertaa todistanut. Sarjataulukkoa ja pelin tasoa kun tarkastelee, taistellaan jostain ihan muusta, ikävä kyllä.Ei se ole uskon asia jos kaikkien aikojen kallein joukkue jalkeilla, kyllä se pitää ainakin haista sille että siitä taistelellaan.. kapteenin ulos heittäminen on yhtä kuin pyyhe kehään.
Nyt puhut ihan eri markkinoiden joukkueista jotka vuosi vuodelta pystyy sellaisia budjetteja laittamaan joukkueeseen.. Lahti on niin marginaalinen joka vasta nostaa päätänsä. Meinaat että Lahessa lähdetään Mestiskarsintoihin tuollaisella nipulla, ei siellä ole ollut kuin yksi tavoite ja se on saada hopeasta kulta. Julkisestikkin organisaatio sitä ilmoittanut että nyt mennään kaasu pohjassa.Se joukkueeseen pistetty raha ei vielä tarkoita mitään mestaruustaisteluita, tämän on mm. Jokerit, HIFK ja Kärpät monta kertaa todistanut. Sarjataulukkoa ja pelin tasoa kun tarkastelee, taistellaan jostain ihan muusta, ikävä kyllä.
Mä en enää yllättyisi jos Penakin tänne vielä raahattaisiin, koska tää on Pelicans.Blood kommentoinut Barton julkaisuus Instagramissa, että puhelin on päällä.
En kyl enää Penaa haluisi täällä nähdä. Viimeksi oli jo meno sen verta hidasta.Mä en enää yllättyisi jos Penakin tänne vielä raahattaisiin, koska tää on Pelicans.
En mäkään tätä eniten toivo, enkä oikeasti edes usko että tulisi.En kyl enää Penaa haluisi täällä nähdä. Viimeksi oli jo meno sen verta hidasta.
Ja eihän sitä tiedän vaikka keväällä tarvittaisiin Pellaajaa ;)Mä en enää yllättyisi jos Penakin tänne vielä raahattaisiin, koska tää on Pelicans.
Meillä on kolme maalivahtia nyt, kumpi lähtee, Jasse vai Olof?
Katsotaan saako Zabransky taas EHT kutsun. Siinähän taas miehen markkina-arvo paranee entisestään:) Kyllä Zabranskyn ekana pakeista laittaisin luiskaan. Kalu myös jos olisi mahkat saada laatu-ukko tilalle.Sen sijaan toivon hartaasti ettei Vukosta vielä luovuttaisi. Tuo pakiston peli on niin sekaisin, että vaikea siellä on loistaa. Jos tuo peli lähtisi tuosta rullaamaan, niin miehestä on vielä paljon iloa.
Pienistä asioista nää on kiinni.
Vieläkö Radek Smolenak pelaa jossain?Ja eihän sitä tiedän vaikka keväällä tarvittaisiin Pellaajaa ;)
Pellaaja on kevväällä nostamassa narreja liigaan. Toivottavasti ei meitä vastaan.Ja eihän sitä tiedän vaikka keväällä tarvittaisiin Pellaajaa ;)
Jasse tarvis uuden startin ja itseäni kiinnostaa tuo Ollen todellinen potentiaali todella paljon, pystyykö lunastamaan sitä täällä. Ainakin töitä on paiskittava vielä lujempaa jos Barton meinaa hierarkissa ohittaa.Meillä on kolme maalivahtia nyt, kumpi lähtee, Jasse vai Olof?
Mä en tiedä vieläkään Zabranskyn oikeaa tasoa. Jotain siinä on nähty kun jo kolmannessa Liigajengissä pelaa. Ja Lelu ei ole tyhmä. Mutta kuten sanoin Vukon tilanteessa, niin vaikea tuolla on kenenkään loistaa tällä hetkellä. Tuostakin voi hyvin kuoriutua uusi Puutio meille tai sitten ei.Katsotaan saako Zabransky taas EHT kutsun. Siinähän taas miehen markkina-arvo paranee entisestään:) Kyllä Zabranskyn ekana pakeista laittaisin luiskaan. Kalu myös jos olisi mahkat saada laatu-ukko tilalle.
Markkinat on vaan tällä hetkellä niin kuivat.En tiedä muista, mutta itseä korpeaa, että pakistoon ei ole vielä saatu muutoksia.
Olisi noista liigaan tulleista kelvannut melkein jokainen.
Samaa mieltä. Ollaanko oltu näissä tarjouskilpailuissa mukana?En tiedä muista, mutta itseä korpeaa, että pakistoon ei ole vielä saatu muutoksia.
Olisi noista liigaan tulleista kelvannut melkein jokainen.