Ei varmasti officella ole mikään kiire noiden kanssa, etenkään nyt kun nuo lipsahti taas tahtomattaan julki ennenaikaisesti. Yhtä rauhassa varmasti ottavat noiden julkaisun kanssa kuin ottavat muidenkin uusien sopimusten ajamisessa liiton siirtolistalle missä ei vielä näy yhtäkään Pelicansin sopimusta.Meinaakohan ne julkaisua lykätä kuinka pitkään vielä.. :)
Luulisi että halutaan mahd pian joukkueen treenivahvuuteen. Ei kuitenkaan kovin pitkä valmistautumisaika ole kun CHL tossa mukana. Joku Iskulla lounaalla kävijä voisi vilkaista näkyykö havaintoja näistä kanukeista siellä tai muuta mielenkiintoista? 10.30-13.00 ja 15.00-16.00 olisi liigajengin jäävuorot Iskulla.Meinaakohan ne julkaisua lykätä kuinka pitkään vielä.. :)
Lähiaikoina pitäisi molempien olla mukana. (Ehkä jo tänään)Luulisi että halutaan mahd pian joukkueen treenivahvuuteen. Ei kuitenkaan kovin pitkä valmistautumisaika ole kun CHL tossa mukana. Joku Iskulla lounaalla kävijä voisi vilkaista näkyykö havaintoja näistä kanukeista siellä tai muuta mielenkiintoista? 10.30-13.00 ja 15.00-16.00 olisi liigajengin jäävuorot Iskulla.
Aivan ja vielähän se Juhiksen lähtötiedotekin uupuu:)Lähiaikoina pitäisi molempien olla mukana. (Ehkä jo tänään)
Saa nähdä koska julkaisua tulee..
Ykköspari olisi sellainen että maalinedustalla vain makuupaikkoja tarjolla!Jordan - Vukojevic
Kalynuk - Zabransky
Riihinen - Johannesen
Nieminen - Käyhkö
Junkkari - Amhamdi
Huhuttujen toteutuessa, ja kaiken mennessä suotuisasti tuossa on sarjan parhaita pakistoja. Kovat pelinappulat saa Ylli käyttöön.
Siinä on niin sanottu shutdown-pari ja mahdollisesti liigan paras sellainen.Ykköspari olisi sellainen että maalinedustalla vain makuupaikkoja tarjolla!
Eipä oo top kutosessa hirveesti kotimaista osaamista, mutta ei se mitään, kaikki otetaan vastaan! Törkeän kova pakisto ois jos toteutuu nuo.Jordan - Vukojevic
Kalynuk - Zabransky
Riihinen - Johannesen
Nieminen - Käyhkö
Junkkari - Amhamdi
Huhuttujen toteutuessa, ja kaiken mennessä suotuisasti tuossa on sarjan parhaita pakistoja. Kovat pelinappulat saa Ylli käyttöön.
Eiköhän jompi kumpi Kalynuk & Vukojevic kaksikosta kykene ottamaan kiekollista roolia. Veikkaan ensimmäistä.Kyllä tuossa annetaan kiekollisuudessa vähän eteen muille kuitenkin. Lukko, Tappara, Ipa jne kuitenkin edellä.
Eiköhän jompi kumpi Kalynuk & Vukojevic kaksikosta kykene ottamaan kiekollista roolia. Veikkaan ensimmäistä.
Ensimmäisen debyyttikausi NHLssä 21 ottelua 4+5 ja AHLssä 8 ottelua 2+8. Kiekollista osaamista löytyy vaikka kaksi viimeisintä kautta ei ole tehojen valossa olleet niin kovia.
Haluaisin vaan nähdä kun joku Suomi tai Lantta käy tökkimässä Patrikaista pari kertaa liikaa, jolloin Mikael Vuokkonen näyttää samantien miksei niin kannata enää ikinä tehdä.
Taitaa tuolla Kalyunilla olla parempi rekordi noissa, tosin omankokoisiaan vastaan luonnollisesti ;D
Liusjärvi pääsee pyörittämään lottokonetta ja jakamaan pelikieltoa pojille, yhtäkkiä onkin sitten Käyhköt ja Niemiset kokoonpanossa kun Kalynuk ja Vukojevic seurailevat pelejä aitiosta käsin.Molemmat vaikuttivat tosiaan hanakoilta hippahommiin.
Joo Kalynukilla hyvännäköistä työskentelyä noissa. Vukojevilla ei nuo kovin kummoisia toki varmasti isoja myllyttäjillä sillä noissa vastassa.Taitaa tuolla Kalyunilla olla parempi rekordi noissa, tosin omankokoisiaan vastaan luonnollisesti ;D
Olen kyllä itse vähän eri mieltä. Jos huhutut hankinnat toteutuisivat niin Tappara olisi ainoa, jonka kanssa olisin itse valmis vaihtamaan varauksetta pakkeja päikseen.Kyllä tuossa annetaan kiekollisuudessa vähän eteen muille kuitenkin. Lukko, Tappara, Ipa jne kuitenkin edellä.
Itse en vaihtaisi edes Tapparan kanssa.Olen kyllä itse vähän eri mieltä. Jos huhutut hankinnat toteutuisivat niin Tappara olisi ainoa, jonka kanssa olisin itse valmis vaihtamaan varauksetta pakkeja päikseen.
Pakistosta kieltämättä puuttuu sellaiset neljäntenä hyökkääjänä viilettäjät, mutta vastaavasti sielä ei myöskään ole yhtäkään vanhan liiton puukäsipakkia vaan kaikki ovat enemmänkin moderneja all-around puolustajia. Näistä varsinkin Jordan on varsin hyvä myös hyökkäyspelissä vaikkei välttämättä mikään ylivoiman viivaspesialisti olekaan. Kalynyk tulee varmasti olemaan se ykköstykki, mutta uskoisin että uusista hankinnoista myös Zabranskylla ja Vukojevicilla on jotain annettavaa myös hyökkäyspäässä.
Joo siis juuri näin. Tapparankin kanssa vaihtaisin lähinnä sen vuoksi, että se olisi ehkä hieman varmempi valinta ja syvyyttä enemmän. Kovin mielelläni en sitä kuitenkaan tekisi, koska näen pelsun pakistossa korkeamman potentiaalin kaiken mennessä odotetusti.Itse en vaihtaisi edes Tapparan kanssa.
Heillä on toki liikkuvampi ja laajempi pakisto mutta pelsulla selkeästi jämäkämpi ja kärki kovempi.
Pelsulla on top 4 kovempi kuin Tapparan vastaava. Eikä 3 parikaan huono ole. Laajuudessa taas sitten hävitään (ainakin toistaiseksi)
(Olettaen että Kanukit on siinä tikissä kuin oletan)