Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 3 235 102
  • 14 268

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Kyllä sitä itkun saa näköjään väännettyä vaikka mistä. Minä sytyn maalista kuin maalista, ihan vitun sama millanen ropeli sinne meni tai miten pelaajat siihen reagoivat. Ei tulisi mieleenkään ruveta tuhertamaan itkua tuollaisesta.
En minä tässä itkua tuherra, lähinnä vaan haluan joukkueeseen sitoutuneita joukkuepelaajia jotka näyttävät että välittävät siitä mitä kentällä tapahtuu. Viime vuonna meillä sellaisia oli [ja samoja on paljon tulevanakin kautena] ja ne sytyttivät niin joukkueen kuin katsomonkin. En sitä kiistä etteikö Kangasniemestä tehoja saada varmastikin [toivottavasti] mutta siihen on syynsä miksei koko uransa Liigassa 0,7 pistettä per peli läpi vetänyt jätkä ole saanut edes vahingossa näyttää Leijonissa. Siellä nähdään ettei pelkät pisteet riitä tai hämää heitä.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
lähinnä vaan haluan joukkueeseen sitoutuneita joukkuepelaajia jotka näyttävät että välittävät siitä mitä kentällä tapahtuu.
Kumpi mielummin, Iikka vai Ho-Sang? :D
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Kumpi mielummin, Iikka vai Ho-Sang? :D
No Iikka, kyllä :D
Ja siis vaikka tuntuu että vain haukun Kangasniemeä niin yhtälailla sen nerouden hetkillä pyörittelen epäuskoisena päätä ja taputan käsiä kuin kuka vain muukin fani, mutta tasaisuus on tietynlainen intohimo puuttuu sen pelistä turhan usein ja siitä mä en pidä. Kehonkieli on myös erittäin tärkeää joukkueen tunteen kannalta.
 

Jakas Lusek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Antti Tyrväinen
Kehonkieli on myös erittäin tärkeää joukkueen tunteen kannalta.
Iikka on nöyrä taiteilija kuka ei liikaa omasta tekemisestään numeroa tee. Eihän esimerkiksi Barkovkaan mitään runkosarja osumiaan tuuleta ollenkaan. En mä tollasesta seikasta kauhean huolissaan olisi. Enemmän itseä mietityttää se, että pysyykö kaveri kasassa kokonaista kautta. Eikä ole tarkotus alkaa pilkkua viilaamaan, ymmärrän viestiesi pointin, mutta olen vaan hieman eri mieltä tästä kyseistä asiasta.
 

Kankolan Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eikös Iikka perinteisesti tämän ekan kauden ole ainakin hyvä, kun sitä seuraavalle kaudelle on myös soppari.
Iikka alkaa olla vähän siinä iässä, että mikäli meinaa vielä päästä tekemään kunnon tiliä ulkomailla niin nyt täytyy onnistua ja hän varmasti tiedostaa sen myös itse. Veikkaan, että ei ainakaan motivaation ja yrityksen puutetta ole. Riskinä tietysti se, että pelaa jo ensimmäisen kauden niin hyvin, että maisema vaihtuu seuraavana vuotena, mutta ehkä siinä voittaa sitten kaikki osapuolet.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Bloodkin pumppaamassa Instagramissa Iikan sopparia. Eiköhän tuonkin voi pikkuhiljaa ensi kauden kokoonpanoon piirrellä.
Harrasti toki tuota "GOALSGASNIEMI" huuteluaan Instagramissa kaikkiin Iikkaan liittyviin postauksiin silloinkin kun pelasi Tapparassa ja Grazissa, joten ei nyt välttämättä piirrellä Beniä vielä mihinkään.
 

Caston

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tsekki oli hieno maa ja ”oma poika” saatiin kotiin. Olisikohan aika vaihtaa lennosta maata ja katsotaan mitä alakertaan keksitään.En lupaa, mutta…ehkä jo pian.

Ps.
Täällä puhutaan aina Bottaksen sponsorirahoista, ei se ihan niin mene. Oikeastaan lähellekään sitä. Pelicans tekee tällä hetkellä asioita isosti oikein monella rintamalla.
 

Bo73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsu
Larmi, oli postannu igseen jonku kuvan RTK-Areenan (entinen Sol) parkkikselta Örebrön auton vierestä. Oli myös Urheilucastin vieraana alkuviikosta (haastattelu indikoi jakson olleen nauhoitettu lähiaikoina)
Voi juma, onko me tosiaan ruvettu tukemaan raumalaista kiekkoilua Lahes?

EDIT: Vai tukeeko siis raumalaiset meitä?
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Tsekki oli hieno maa ja ”oma poika” saatiin kotiin. Olisikohan aika vaihtaa lennosta maata ja katsotaan mitä alakertaan keksitään.En lupaa, mutta…ehkä jo pian.

Ps.
Täällä puhutaan aina Bottaksen sponsorirahoista, ei se ihan niin mene. Oikeastaan lähellekään sitä. Pelicans tekee tällä hetkellä asioita isosti oikein monella rintamalla.

Ymmärrät varmaan, että puheet Bottaksen rahoista on sellaista hassuttelua, ainakin suurimmalta osalta.

Pelicans on tehnyt hyviä juttuja oikeaan suuntaan ja paljon on vielä kuitenkin tekemättä. Suunta on oikea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös