Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 3 018 014
  • 13 253

LKKK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Henkilökohtaisesti olen toivonut että alakerran isäntä olisi joku muu kuin Pentti Veri. Mutta JOS markkinat ei sitä mahdollista, niin ostan tämän hankinnan, riskit muistaen.

Toinen asia mitä olen tämän kyseisen pelaajan kohdalla jäänyt miettimään, on se että miksi hänen sopimustaan ei jatkettu viime keväänä? Puolin tai toisin? En nyt jaksa scrollata niin kauas jos vastaus täällä jossain on?

Eli näkikö seurajohto ettei ollut käyttöä? Eikö mies halunnut jatkaa Lahdessa? Luultiin saavamme parempi, halvempi, jotain muuta? Pukukoppi(miksi nyt hankittaisiin)?Myllärin kiinnityskin tuli niin myöhään, ettei senkään varaan voitu laskea. Ja on osittain eri profiilin pelaaja. Vai kuviteltiinko että EHL-Riihinen kasvaa noihin saappaisiin vai mitä? Itselle tämä ei täysin aukea.

Oli miten oli. Kokoa alakertaan tarvitaan kiekollisuuden lisäksi. Samassa paketissa niitä on harvassa. Ja nyt Riihisen myötä tarve on kahdelle pakille.

Ja Pentti saa kyllä osoittaa mielipiteeni vääräksi. Itsellä vaan se fiilis että iskeekö salama samaan paikkaan kahdesti.
 

Hemuli48

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Ja Pentti saa kyllä osoittaa mielipiteeni vääräksi. Itsellä vaan se fiilis että iskeekö salama samaan paikkaan kahdesti.
Iskikö varsinaisesti "salama" viime vuonnakaan. Olihan Pena alkuun huono, mutta pelikuntoon päästyään oli todella hyvä pelistä toiseen. Vaikea ainakaan itse uskoa, että ne reilut 20 oikeasti hyvää peliä ois ollu tuuria tai "salaman iskuja".
Tai mitä yritän sanoa on se, että onhan Blood perusvarma-karvapersepakki, johon ei mielestäni ihan järkyttäviä riskejä kuulu viime kauden perusteella. Etenkin kun nyt pelannut koko kuluvan kauden.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Itselle jäänyt tuntuma että Blood ei saa sitä arvostuta kiekollisesta varmuudestaan jonka ansaitsisi. Omaan silmään ollut aina ihan silkkaa seksiä tuo kiekollisuus omissa, eikä näitä kavereita tuolla koolla varustettuna kovin usein liigassa näy.

Enemmän kuin tervetullut, enkä itse epäile hetkeäkään etteikö onnistuisi edelleen.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ilosen Kulkija Pre Game haastikses aika lupaavia lausuntoja Lelulta. Ite ainaki sain kuvan et useempaa ku yhtä ollaa hakemassa ja ensimmäistä varmaa kohta uutisoidaa. Hakusessa ei kuulemma oo isoja kaloja vaa suoranaisia vonkaleita. Kylläpäs nää uutiset sopi kivasti tähän aurinkoisee perjantaihin.
Tiktokissa oli pätkä tuosta haastattelusta ja videon kuvauksessa luki näin "Siirtoraja lähestyy ja kapteenilla on vonkaleita koukussa"

Kerkesin jo innostua että tänään jysähtää kunnolla Lahdesta kunnes näin haastattelun. Toki on sekin lupaavaa että vonkaleita on ylipäätään haussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös