Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 3 023 688
  • 13 270

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Schnarr vaikuttaa mukavan intohimoiselta kiekkoilijalta. Ei ole myöskään kovin hohdokkaissa paikoissa pelannut, joten Lahti tuskin tulee suurena järkytyksenä.
 

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Schnarr tuo nyt kyllä highlightsien perusteella jotain outoa ja mukavaa fiilistä...osaa laukoa,on kokoa ja taitoa..toivottavasti nyt Lahdessa onnistuu kun olisi hyvä tilaisuus osoittaa olevansa hyvä pelimies. Täälläkin on tarvetta kyllä potentiaalille, jota hänessä on.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Onko tiedossa mitään uusia pelaajia, pakkia mahdollisesti?
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niin tulee mieleen että jos Honka menee Ruotsiin, niin voisiko siellä Carolinassa olla vielä joku pakki jota tarjoavat tännepäin?
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Carolinalla on Hongan Eurooppaan lainaamisen jälkeen reservissään neljä pakkia Amerikan mantereella, joista yksi on Kangasniemen/Laschin kokoinen yliopistopoika. Sieltä ei siis irtoa Pelicansille mitään, eikä tosin kyllä olisi sellaisia tarjollakaan mistä Pelicans jotain hyötyisi.
 

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Carolinalla on Hongan Eurooppaan lainaamisen jälkeen reservissään neljä pakkia Amerikan mantereella, joista yksi on Kangasniemen/Laschin kokoinen yliopistopoika. Sieltä ei siis irtoa Pelicansille mitään, eikä tosin kyllä olisi sellaisia tarjollakaan mistä Pelicans jotain hyötyisi.
Tuo Kangasniemen ja Laschin kokoinen rupesi kiinnostamaan, kukahan se olisi mahdollisesti? Todennäköisesti olisi kiekollinen ja taitava pakki,jota mielestäni tarvitaan pakistoon etenkin Yv:lle.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Tuo Kangasniemen ja Laschin kokoinen rupesi kiinnostamaan, kukahan se olisi mahdollisesti? Todennäköisesti olisi kiekollinen ja taitava pakki,jota mielestäni tarvitaan pakistoon etenkin Yv:lle.
Oisko Domenick Fensore? 171 cm ja 68kg pätykkä. Aika hyvät tehot teki kyllä kahdella edellisellä kaudella.

Domenick Fensore at eliteprospects.com
 

Drea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä tykkään siitä että menestyksen jälkeen panostettiin historian kovimpaan joukkueeseen ja ollaan vielä kauden alettuakin ollaan hankittu puutteita ja/tai loukkeja paikkaamaan hankittu Mylläri ja Schnarr. Mutta toi meidän historian kallein joukkue taistelee tällä hetkellä Saipan kanssa jumbosijan välttämisestä. Siis jumbosijan. Kannatan täsmähankintojen tekemistä, mutta en ennenkun toi nykyinen nippu saadaan pelaamaan niin että pisteitäkin alkaa kertymään. Ei tolla nipulla nyt saatana jumbosijasta pitäis taistella
 

mas59

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Bostonin yliopistot on kovatasoisia. Kyllä ihan liigatasoisia.. Tähdet jopa parempia usein... vaikka nuoria. Fensore olisi pikku riski, mutta taidoiltaan ihan liigan kärkeä ja hyötyisi isosta kaukalosta kun luistin kulkee paremmin kuin oikeastaan millään liigapakilla.
Koko uran ollut pienestä koosta huolimatta hyvät plus/miinus tilastot.

Mutta tuskin tänne ilmestyy?
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itse olen edelleen hieman epäileväinen Kralin kuntoutumisesta. Taitaa ilmeisesti kamppailla aivotärähdyksen jälkioireiden kanssa. Korvaajaa/tuuraajaa kuitenkin etsitään!
Itse pelkään myös pahoin että mies saatetaan nähdä korkeintaan parissa pelissä silloin tällöin kunnes taas palaa sairastuvalle "toistaiseksi". Nämä aivotärähdykset on harvinaisen perseestä.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Itse voin useamman aivotärähdyksen saaneena sanoa että silloin ei käynyt pitkään aikaan edes mielessä nostaa sykettä, alkoi oksettamaan ja särkemään päätä kun yritin kuntoilla ihan kevyesti. Ja ensinmmäisen aivotärähdyksen jälkeen meni hetken että osasin edes lukea ilman että jouduin miettimään jokaista kirjainta erikseen ja muodostamaan niistä sanoja ja jokainen treenin yritys heikensi taas sitä taitoa hetkeksi. Tämä viitaten siihen kun joku sanoi Kralin käyneen kuntosalilla.

Tosin, kaikilla sekin toimii varmaan vähän eri tavalla Ja kävin mäkin useamman kerran testaamassa miten kroppa reagoi rasitukseen ennen kun uskalsi miettiä edes höntsävuorojakaan.

Jos Kral on kuntosalilla käynyt jo, en usko että on pitkään enää pois, jos kaikki on mennyt hyvin eikä oireita tullut. Jos.
 

Kankolan Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itse olen edelleen hieman epäileväinen Kralin kuntoutumisesta. Taitaa ilmeisesti kamppailla aivotärähdyksen jälkioireiden kanssa. Korvaajaa/tuuraajaa kuitenkin etsitään!

Jos näin tosiaan on niin entistä oudommalta tuntuu, että ei saatu korvaajaa Hongasta. Se ois ollut ainakin paperilla kaikille osapuolille erinomainen diili. Lainaukot kun on käsittääkseni seuralle varsin edullisia ja täälä olisi voitu tarjota melkein sementoitua roolia ykkös yv:ssä ja isoa vastuuta myös tasakentällisin. Tuossa jypin pakistossa mies jää kyllä väkisin vähän väliinputoajaksi.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos näin tosiaan on niin entistä oudommalta tuntuu, että ei saatu korvaajaa Hongasta. Se ois ollut ainakin paperilla kaikille osapuolille erinomainen diili. Lainaukot kun on käsittääkseni seuralle varsin edullisia ja täälä olisi voitu tarjota melkein sementoitua roolia ykkös yv:ssä ja isoa vastuuta myös tasakentällisin. Tuossa jypin pakistossa mies jää kyllä väkisin vähän väliinputoajaksi.
Pelicansille olisi varmasti kelvannut Honka lainasopparilla mutta mies itse halusi selvästi palata kasvattajaseuraansa vaikka Lahdessa olisikin ollut isompaa tonttia tarjolla.
 

Mankkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans & Anaheim Ducks
Onko Mikko Niemelän tilanteeseen vielä jotain ulospääsyä löydetty ? Tehdäänkö jonkinlainen vaihto uuden pakin kanssa vai tuleeko ihan suoraan ?
 

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllähän toi rosteri kunnollista pakkia huutaa... Kuten mainittua niin silti pitäisi se pelikin saada kulkemaan tulee sieltä kuka tahansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös