Iin Taikuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelicans
No mut hei ei tää oo ainakaan tylsää.. korttitalo kaatuu.
Eikös tämmöisten hasbeenien naaraaminen ole juurikin sitä HIFK:n nykybrändin mukaista toimintaa?Vitusti huutista :D Mutta joo, ehkä ite olen sen verran iso Roine-hater että enemmän naurattaa tuo että miten helvetissä ne päätyi Roistoon.
Roisto ilmeisesti vahvistettu HIFKiin. Päivitetty jääkiekkoliiton sivuille seuraksi.
Ei edes leikillä tällaisia ideoita toimistolle, varmasti lukevat palstaa aktiivisesti..Tulisikohan vaikka Elimäki ja Rukajärvi vielä.
Kassa varmaan oikeasti ihan vitun tyhjä.Älkää ottako vittuiluna, koska sitä ei ole. Miksi organisaatio päätyi tähän ratkaisuun? Onko kassa siis yksinkertaisesti täysin tyhjä vai mikä tässä on tavoite? Puhutaan sarjapaikasta kuitenkin. Luulisi, että kiinnostaa pysyä Liigassa.
Yritän mahdollisimman neutraalisti antaa arviota, sillä itse en ole kovin suuri Roine fani. Johtava pelaaja, ja kopissa tärkeä kaveri, mitä olen lukenut monesta suunnasta. Hyvä av ja blokki-pelaaja, mutta aivan saatanan hidas ja häviää paljon kaksinkamppailuja. Kentällä ei ilkeää nähnytkään. Pelasi meillä ylivoimalla maskipelaajana, ja itse en todellakaan ymmärrä, miten tuon tason kaveri pelasi ylivoimalla. Tais olla meidän 7. tehokkain pelaaja täl kaudella.Mitä HIFK saa tästä Roineesta. Luhangasta saatte ok puolustussuuntaan pakin, joka ei tuota hyökkäyssuuntaan mitään.
Ei tuolta nyt vielä ole lähtenyt kuin Horky ja Roine ja Luhanka tullut, joten tuskin se sarjapaikka näillä muutoksilla ratkeaa.Älkää ottako vittuiluna, koska sitä ei ole. Miksi organisaatio päätyi tähän ratkaisuun? Onko kassa siis yksinkertaisesti täysin tyhjä vai mikä tässä on tavoite? Puhutaan sarjapaikasta kuitenkin. Luulisi, että kiinnostaa pysyä Liigassa.
Ilmeisesti luottavat, että Tps ei myöskään saa omaa peliään toimimaan ja pelaavat Jukureita vastaan Playout sarjan.Älkää ottako vittuiluna, koska sitä ei ole. Miksi organisaatio päätyi tähän ratkaisuun? Onko kassa siis yksinkertaisesti täysin tyhjä vai mikä tässä on tavoite? Puhutaan sarjapaikasta kuitenkin. Luulisi, että kiinnostaa pysyä Liigassa.
Kumman noista uskaltaa laittaa alivoimalla, kumpi menee tekemään maskia ja blokkaamaan vetoja?Kyl mie itte otan ton Roisto - Luhanka diilin vastaan mielelläni, pelicans tarvitsee pakkeja, se saatiin ja voi yllättää samanlailla täällä kuin haukuttu Falk. Toisekseen Roisto voidaan korvata kokoonpanossa Lindfors/Baresilla ja kopissa ei oo huolta että joku Roiston kapteeniuden ottaa.
Sama. Itse jännitän tässä F5 hakaten, myykö seura Bryggmanin. Jos myy, loppuu mun kausikortin uusinta siihen paikkaan.Kyllä tämä tän kauden sekopäinen karuselli melkein naurattaisi jos ei itkettäisi.
Laittaisin tuommoisen joka kokoonpanosta löytyy jo, Hirvonen. Löytyy sydäntä ja pelaa loppuun asti ja hoitaa samat hommat kuin Roisto.Kumman noista uskaltaa laittaa alivoimalla, kumpi menee tekemään maskia ja blokkaamaan vetoja?
Niin, tuskin tähän touhuun ihan ajan kuluksi ollaan lähdetty..Kassa varmaan oikeasti ihan vitun tyhjä.