Pelicans-huhut – onko niitä?

• 3 663 590
  • 16 631
Suosikkijoukkue
in Sami we trust
Vitusti huutista :D Mutta joo, ehkä ite olen sen verran iso Roine-hater että enemmän naurattaa tuo että miten helvetissä ne päätyi Roistoon.
Eikös tämmöisten hasbeenien naaraaminen ole juurikin sitä HIFK:n nykybrändin mukaista toimintaa?

Pukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JMJ
Onko Kalynuk tai joku muu puolustaja lähdössä, vai ottiko Pelicans ihan hyvää hyvyyttään Luhangan pois kuleksimasta? :D

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Älkää ottako vittuiluna, koska sitä ei ole. Miksi organisaatio päätyi tähän ratkaisuun? Onko kassa siis yksinkertaisesti täysin tyhjä vai mikä tässä on tavoite? Puhutaan sarjapaikasta kuitenkin. Luulisi, että kiinnostaa pysyä Liigassa.

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Roisto ilmeisesti vahvistettu HIFKiin. Päivitetty jääkiekkoliiton sivuille seuraksi.

Varmasti Roine kaipasi reboottia kaiken tämän kauden kuran jälkeen. Oikeasti vaati aika kovaa itsensä heittämistä likoon osallistua kuuluisaan panttivankivideoon.

Jos Roine lähti, niin vilpittömästi kiitos kaikesta.

Nikez4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,Boston,Newcastle
Minä otan tämän Roine Luhanka treidin ihan mielelläni vastaan. Luhanka todennäköisesti edullisempi ja Pelicans tarvitsee määrällisesti pakkeja Roine nyt oli jo turhake pidempään

nikez37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Minä ihmettelen kyllä vähän tätä Roine-vihaa. Kyllä ei Roisto mikään raketti ole ja kiekollisestikin on ollut vähän heikompia kausia, mutta hyökkääjistä toiseksi paras plusminus ja 6 tehokkain pelaaja. Etenkin kun tässä vaihdetaan johonkin aivan hupi Luhankaan, niin ei voi kyllä kun ihmetellä tätä seuraa.

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Kyllä minä ainakin suhtaudun optimistisesti tähän Einarin hankintaan. Jäänyt mieleen jämäkkänä peruspakkina joka hoitaa maalinedustan siivoamisen sivistynein ottein, eikä ole mikään puukäsikään.

Aikalailla just sitä tyyliä mitä itse tuonne kaipaankin. Vähän kun osaisi vielä olla ilkeämpi, niin tekisi mieli melkein kehaista toimistoa.

HENRIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat & HC Giants
Kyl mie itte otan ton Roisto - Luhanka diilin vastaan mielelläni, pelicans tarvitsee pakkeja, se saatiin ja voi yllättää samanlailla täällä kuin haukuttu Falk. Toisekseen Roisto voidaan korvata kokoonpanossa Lindfors/Baresilla ja kopissa ei oo huolta että joku Roiston kapteeniuden ottaa.

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Tätä vähän ounastelin mielessäni kun Roineen IFK-siirrosta täällä luin ekan kerran, että joku vaihtonappula tuossa on pakko olla. Noh, ehkä me säästämme tässä. Roineelle iso kiitos, hieno kapteeni.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Mitä HIFK saa tästä Roineesta. Luhangasta saatte ok puolustussuuntaan pakin, joka ei tuota hyökkäyssuuntaan mitään.
Yritän mahdollisimman neutraalisti antaa arviota, sillä itse en ole kovin suuri Roine fani. Johtava pelaaja, ja kopissa tärkeä kaveri, mitä olen lukenut monesta suunnasta. Hyvä av ja blokki-pelaaja, mutta aivan saatanan hidas ja häviää paljon kaksinkamppailuja. Kentällä ei ilkeää nähnytkään. Pelasi meillä ylivoimalla maskipelaajana, ja itse en todellakaan ymmärrä, miten tuon tason kaveri pelasi ylivoimalla. Tais olla meidän 7. tehokkain pelaaja täl kaudella.

Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Kuulin huhua, et jos tää paska päättyy mestiigaan, niin joku (minä?) käy heittämässä lihamukin toimiston ikkunaan. Kaiken maailman hiihtäjiä raahataan tänne vaikka puoliväkisin, et päästään eroon parhaimmasta blockaajasta ja varmaan ainoasta maskimiehestä.

Bo73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsu
Älkää ottako vittuiluna, koska sitä ei ole. Miksi organisaatio päätyi tähän ratkaisuun? Onko kassa siis yksinkertaisesti täysin tyhjä vai mikä tässä on tavoite? Puhutaan sarjapaikasta kuitenkin. Luulisi, että kiinnostaa pysyä Liigassa.
Ei tuolta nyt vielä ole lähtenyt kuin Horky ja Roine ja Luhanka tullut, joten tuskin se sarjapaikka näillä muutoksilla ratkeaa.

tombaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ilmeisesti luottavat, että Tps ei myöskään saa omaa peliään toimimaan ja pelaavat Jukureita vastaan Playout sarjan.

Mettis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers & Pelicans
Kyl mie itte otan ton Roisto - Luhanka diilin vastaan mielelläni, pelicans tarvitsee pakkeja, se saatiin ja voi yllättää samanlailla täällä kuin haukuttu Falk. Toisekseen Roisto voidaan korvata kokoonpanossa Lindfors/Baresilla ja kopissa ei oo huolta että joku Roiston kapteeniuden ottaa.
Kumman noista uskaltaa laittaa alivoimalla, kumpi menee tekemään maskia ja blokkaamaan vetoja?

Suosikkijoukkue
Pelicans, Darts, LA Rams, AD99
Sitten vielä se helvetin Iikkuli myyntiin, vaikka Stadiin.

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Luhanka vaikuttaa paperilla oikeen hyvältä haulta tähän paikkaan, eiköhän samalla oo vähintään ens kaudestakin puhuttu? Horkyn ja Roiston lähtö ei mielestäni merkittävästi heikennä jengiä, joskin nyt jonkun muun on noustava esiin av:lla. Hirvonen?

Horkyllä jäi vähän ehkä pelisilmästä vajaaks omissa papereissa, joten ei niin harmita. Äärettömän nopea kylläkin ja hyvä laukaus. Roistolle iso kiitos kaikesta ja kaikkea hyvää. Tollasta kaveria ja sen jälkeä joukkueelle ei ihan helposti korvata, mutta mielestäni se olisi ollut edessä ensi kaudeksi joka tapauksessa.

Jos tähän jää siirrot niin silmissäni Lelu onnistui tosi hyvin

Naruranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Luulisi, että jos seuran talous olisi täysin kuralla, olisi tehty sportit ja avattu useammat osakeannit. Toisaalta toki voi olla että ei haluta myöntää virheitä... Ollaanko sitten kuitenkaan paniikin alla?

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Horkyn ja Roineen lähdön myötä avautunee ainakin Lindforsille ja muille junnuille isompaa roolia joukkueessa. Timppa lienee ainakin suht varma peluri loppukauden rosteriin, joten tästä olen todella innoissani. Tietysti Roiston poissaolo on täysi mysteeri miten se tulee näkymään loppupeleissä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy