Pelicans-huhut – onko niitä?

• 3 589 695
  • 16 079

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Yksi mikä tulee mieleen mikä tuon voisi kaataa on se, että pelsut haluavat Yllistä apuvalmentajan Petulle.
Erittäin voittava resepti kun tuotaisiin jo kerran pois potkittu ja nöyryytetty entinen päävalmentaja apuvalmentajaksi uudelle päävalmentajalle. Eikä tuohon Ylli suostuisi. Ei mitenkään uskottava kuvio.

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
En ole kuullut, että olisi tehnyt ohareita tai sitten on pitänyt tapahtua lähiaikoina jotain radikaalia. Yksi mikä tulee mieleen mikä tuon voisi kaataa on se, että pelsut haluavat Yllistä apuvalmentajan Petulle.
Mä olen miettinyt sitäkin että olisiko Ylli palaamassa ensi kaudelle valmentajaksi, tai siis päävalmentajaksi. Näin siitä unta että oli sellainen tiedotustilaisuus jossa tästä ilmoitettiin. Toivottavasti se ei toteudu.

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä olen miettinyt sitäkin että olisiko Ylli palaamassa ensi kaudelle valmentajaksi, tai siis päävalmentajaksi. Näin siitä unta että oli sellainen tiedotustilaisuus jossa tästä ilmoitettiin. Toivottavasti se ei toteudu.
Kyllä tässä kaikki skenaariot pyörii mielessä. Toivotut ja vähemmän toivotut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy