Kannu Harpo
Jäsen
Siinähän se valmennustiimin puuttuva palanen on! Pelikirja ei liene kovin monimutkainen.Noooh. Katsotaan tuleeko mies sittenkään pelaajaksi. Ollut vähän huhua valmentajan hommasta.
Siinähän se valmennustiimin puuttuva palanen on! Pelikirja ei liene kovin monimutkainen.Noooh. Katsotaan tuleeko mies sittenkään pelaajaksi. Ollut vähän huhua valmentajan hommasta.
Veri Pena jostain pikkujunnuista päävalkuksi? JustPelicans osaa kyllä aina yllättää tavalla tai toisella.
Noniin, nyt sitten taas tämän myötä en enää itse usko edes koko Bloodin tulemiseen missään roolissa, ja totean tämän menevän samaan kategoriaan Matikais-huhun kanssa eli ankaksi.Noooh. Katsotaan tuleeko mies sittenkään pelaajaksi. Ollut vähän huhua valmentajan hommasta.
Edes joku kolmosdivarin jengi ei tässä tilanteessa raahaisi Penaa enää takaisin.
Eka comeback oli hyvä
Toinen oli rasite
Nyt vuosi pelaamatta ja liikunta lähinnä naperoiden kanssa hengailua ja videokoutsausta, vähän valoja päälle ihmiset ei ne ole sitä tuomassa takaisin oikeasti :D
Sanoit samaa viime vuonnakin, ettet vaan taas jinxaisi…ei ne ole sitä tuomassa takaisin oikeasti
Toivottavasti ei.Edes joku kolmosdivarin jengi ei tässä tilanteessa raahaisi Penaa enää takaisin.
Eka comeback oli hyvä
Toinen oli rasite
Nyt vuosi pelaamatta ja liikunta lähinnä naperoiden kanssa hengailua ja videokoutsausta, vähän valoja päälle ihmiset ei ne ole sitä tuomassa takaisin oikeasti :D
Ei vittu, niin muuten taisin sanoa :D Noh otan syyt tästä jos oikeasti Mat ja Pat tuo Penan takaisin.Sanoit samaa viime vuonnakin, ettet vaan taas jinxaisi…
Oletusarvonahan oli että Kalynuk, Vukojevic ja Zabransky olisi parempia ja Jordan-JJ on varmat pelaajat kokoonpanossa ja yksi nuorisosta pitäisi aina olla mun mielestä mukana niin ei siinä jäänyt paikkaa sille kuin tsemppaava seiskapakki tai loukkaantumisten sattuessa extraajana.Minkä _VITUN_ takia hänelle ei tehty jatkosopparia, jos hänelle nähdään nyt pelaamattomana olleenakin käyttöä!?
Hän olis ollu 100x hyödyllisempi kun nyt.
Tästähän puuttuu se että myydään vuko pois. Ja ostetaan sisään tps:än u18 päävalmentaja moni Vuotisella sopimuksella.Noooh. Katsotaan tuleeko mies sittenkään pelaajaksi. Ollut vähän huhua valmentajan hommasta.
Kaikesta huomaa kuinka Ben on kaivattu mies Lahessa.
Tällä kaudella vastaavaa kuhinaa ainoastaan pelipäivinä tai kun päävalmentajalle tarjoillaan monoa takalistoon!
Menee kyllä jo epäuskoisen naurun puolelle mulla, jos Pena tuliskin penkin taakse valmentajaksi :DD
Huoltajaksi korkeintaan riittäisi meriitit.Jos Ben tulee mentaalipuolen valmentajaksi. Mentalisti.
Mutta onkohan vain HB:lla lisenssi "is back" -paitoihin? Toki saattaisi saada vielä viime vuoden painoksia, tuskin myivät niitä loppuun (jos tekivät siis aiemmin niitä paitoja) :)Siis laitanko mä nämä Veri-Pena is bäck -paidat tilaukseen vai en?