Mainos

Pelicans-huhut – onko niitä?

• 3 421 213
  • 15 273

M.Yrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Hän vihjasi tästä ensimmäisenä, nyt luulen että veli Wenzel arvasi oikein. :)
Minä jo pelästyin että Bobby on kuullut että Nupen asettama hiirenlossa olisi näpsähtänyt sormille, ja jotain draamaa/"ikkunan tilkitsemistä" olisi tiedossa..

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Milläköhän perusteella? Kovuutta luvattiin ja tämä kaveri on "hardly a physical force".

Sitä paitsi nimikirjaimet AS olivat hyökkääjän vihje.
Anton Strålman. "Eläkeläis"pakki. Taisi olla hassuttelua vaan, eiköhän tuo ole lopettanut viime kauteen.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Millähän perusteella nuo sai hyökkääjään liittyväksi vihjeiksi? NuuskaHP heitti tuon "Aika Salettiin on jytky" selkeästi vastauksena siihen, kun Le Deal heitti että "Puolustaja huhuun minkä joku täällä esitti ei ole ainakaan täällä mitään nimeä tai huhua. Toki voi olla että se on joku piilo jytky sitten".

Ja niin, Rantasen Mikolta sekä Duclairin Anthonylta voi käydä kysymässä, että millaista kovuutta Strålmanilta saa ;)

Jos tänne raahataan eläköityneitä maalivahteja, niin siinä samassa pesuvedessä menisi yksi pakkikin varmasti. Ei sillä, että itse tuohon uskon, mutta kun kyseessä on Pelicans, niin kaikkihan on mahdollista.

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Toki toinen kysymys on, että mikä NHL-miljonäärin tänne houkuttelisi tulemaan vanhoilla päivillään?

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Mä oon aina ymmärtänyt puheista, että seura ja Lahti on jokaisen pelaajan unelma ja täällä on ihmisen parasta olla.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Oispa Jasek.. Taitaa mennä fantasiaketjuun vaan tuo. Myös Julle kelpais oikein hyvin

nikez37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jasse ei ollut tänään hallilla.

En tiedä syytä.

Voi toki olla vaan kipeäkin. Noihin mv kuvioihin vaan pohdintaa..
Kerranki tuosta Pelicansin Twitch bussilivestä oli hyötyä, kun etupenkin herrat puhuivat vatsataudista Jassen kohdalla ja Lattu taisi istua bussin eturivissä. Samalla puhuivat, että Bartolla ei ollut vielä pelilupaa, joten eiköhän Lindbom aloita huomenna Oulussa.

Le Deal

Jäsen
Kerranki tuosta Pelicansin Twitch bussilivestä oli hyötyä, kun etupenkin herrat puhuivat vatsataudista Jassen kohdalla ja Lattu taisi istua bussin eturivissä. Samalla puhuivat, että Bartolla ei ollut vielä pelilupaa, joten eiköhän Lindbom aloita huomenna Oulussa.
Noniin selvä homma. Sieltä hyvää tietoa.

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tiistaina maalivahti oli jo vetänyt Pelicansin harjoituskamat niskaansa ja harjoitteli uusvanhan joukkueensa kotihallissa Isku Areenassa. Sopimustekniset asiat ovat jo kunnossa, eli Bartosak pääsee kehiin heti kun maalivahti itse ja valmennus kokevat hänen olevan valmis.

Taas ristitiitasta tietoa;)

nikez37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tiistaina maalivahti oli jo vetänyt Pelicansin harjoituskamat niskaansa ja harjoitteli uusvanhan joukkueensa kotihallissa Isku Areenassa. Sopimustekniset asiat ovat jo kunnossa, eli Bartosak pääsee kehiin heti kun maalivahti itse ja valmennus kokevat hänen olevan valmis.

Taas ristitiitasta tietoa;)
Varmaan saaneet lupahommat tässä illan aikana. Päivällä kattelin tota liveä, kun lähtivät Oulua kohti, silloin ei vielä ollut lupia.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Toki toinen kysymys on, että mikä NHL-miljonäärin tänne houkuttelisi tulemaan vanhoilla päivillään?
Villiruususta Liipolan betonille lihamukille. Eikä tarvitse miellyttää ketään, tehdään kaikki silloin kuten itselle sopii. Ei jossain unisessa NHL:ssä pääse samaa kokemaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy