Mainos

Pelicans-huhut – onko niitä?

• 3 412 023
  • 15 198

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Jos Bartosak tulee niin oletan että haluaa sitä seesteistä, tai sanotaan että seesteisempää elämää kuin kotimaassaan. Prahasta on lento Helsinkiin lähtenyt 11:40 joten jos Barto saapuisi niin eiköhän tässä aika nopeasti tule jotain ulos.

Olen ennenkin ollut väärässä mutta en usko tätä ennen virallista ilmoitusta. Lähtökohtaisesti tosiaan lähdettäisi siitä että Barto on alkuun kakkonen ja kuntouttaa itseään ainakin pari viikkoa, jopa pidempään. Tuossa iässä kuitenkin kannattaa saada paikat kunnolla auki ennen kuin lähtee rykimään täysillä.

Mutta en usko mitään ennen kun näen.

Barto32

Jäsen
Jos Bartosak tulee niin oletan että haluaa sitä seesteistä, tai sanotaan että seesteisempää elämää kuin kotimaassaan. Prahasta on lento Helsinkiin lähtenyt 11:40 joten jos Barto saapuisi niin eiköhän tässä aika nopeasti tule jotain ulos.

Olen ennenkin ollut väärässä mutta en usko tätä ennen virallista ilmoitusta. Lähtökohtaisesti tosiaan lähdettäisi siitä että Barto on alkuun kakkonen ja kuntouttaa itseään ainakin pari viikkoa, jopa pidempään. Tuossa iässä kuitenkin kannattaa saada paikat kunnolla auki ennen kuin lähtee rykimään täysillä.

Mutta en usko mitään ennen kun näen.
Viimeisen lauseen allekirjoitin vielä eilen, mutta enää en…

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Joo jep. Kelpaa mulle, jos on saanut elämänsä siviilin puolella kuntoon. Toisaalta viimeksikin taisi mennä Lahessa suhteellisen hyvin verrattuna moniin muihin paikkoihin. Saattaisi hyvinkin indikoida, että Bartosakilla voisi mennä täällä myös toistamiseen elämä mallikkaasti ilman hölmöilyjä.

Aika kovasti venyvä käsite tuo, että elämä olisi mennyt mallikkaasti ilman hölmöilyjä ekalla kerralla. Kaikkea ei vain ehkä tullut esille isolle yleisölle.

Saattaa olla epäsuosittu mielipide, mutta multa ei kiitos PB:lle.

Suosikkijoukkue
Paikalliset
Aika kovasti venyvä käsite tuo, että elämä olisi mennyt mallikkaasti ilman hölmöilyjä ekalla kerralla. Kaikkea ei vain ehkä tullut esille isolle yleisölle.

Kyllä mä olen samoilla linjoilla. Minusta tämä joukkue ei kaipaa yhtään kaukalon ulkopuolista draamaa vaan ennemmin sellaisen palasen joka laittaa pakan kuriin ja ojennukseen.

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En oikein tiedä mikä oma mielipide on niin sanotaan vaikka että sitä ei ole. Harmittaa, että Jasse on uusi Janne Juvonen että ikinä ei täällä lähtenyt, mutta jossain muualla ehkä sitten. Onhan näitä muitakin kuten Atte Tolvanen ja Joona Voutilainen, jotka kaikki hyviä maalivahteja, mutta Lahti vaan ei ollut se place to be heille.

Valonpisara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Mä olen täysin samaa mieltä.

Edit. Niin, oli kyllä ihan mun suosikkipelaaja ja persoona kun edellisen kerran täällä oli. Mutta, en jaksa uskoa, että olisi elämänsä (peli)kuntoon saanut tässä ajassa.

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL

Eipä ole kovin korkealla omalla prioriteettilistallakaan, mutta jos tulee, niin toivottavasti tulee edes helvetin halvalla.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Barto tulee takas! Uskallan olla jo aika varma tästä.
Yhtä varma kuin Schnarrin paluusta? ;)

Jos Barto nyt tulee, niin toki annetaan hänelle ihan reilu mahdollisuus, vaikka odotukset eivät yli vuoden pelaamattomuuden jälkeen ole kyllä kovinkaan korkealla. Pieni pelko on, että tässä mennään nyt perse edellä puuhun.

Muutenkin vähän huolestuttava tämä trendi, että joka kausi tuodaan sisään näitä "vanhoja tuttuja". Toki niitä onnistuneitakin comebackeja on ollut, kuten Blood kaudella 22-23 vaikka viime kauden paluu olikin sitten jo epäonnistuminen, sekä Tyrväinen viime kaudella. Mutta sitten siellä on Saarista ja Kousaa listan jatkona epäonnistuneista paluista. Ettei vaan ne Lelun rakentamat verkostot olisi kuihtuneet kasaan tässä muutamassa vuodessa...

Yhtä varma kuin Schnarrin paluusta? ;)

Jos Barto nyt tulee, niin toki annetaan hänelle ihan reilu mahdollisuus, vaikka odotukset eivät yli vuoden pelaamattomuuden jälkeen ole kyllä kovinkaan korkealla. Pieni pelko on, että tässä mennään nyt perse edellä puuhun.

Muutenkin vähän huolestuttava tämä trendi, että joka kausi tuodaan sisään näitä "vanhoja tuttuja". Toki niitä onnistuneitakin comebackeja on ollut, kuten Blood kaudella 22-23 vaikka viime kauden paluu olikin sitten jo epäonnistuminen, sekä Tyrväinen viime kaudella. Mutta sitten siellä on Saarista ja Kousaa listan jatkona epäonnistuneista paluista. Ettei vaan ne Lelun rakentamat verkostot olisi kuihtuneet kasaan tässä muutamassa vuodessa...
Voi olla, että minulla ja lähteelläni on mennyt ensi kausi sekaisin, kun tuohon aikoihin tehdään sopimuksia tuleville kausille. Toivotaan, että Schnarr olisi täällä ensi kaudella.

E: eikä voi tietää, vaikka tulisikin vielä tällä kaudella. JYP:n palstaa kun lukee niin siellä joku mainitsi, että hinta laatu suhteeltaan varmaan huonoin ulkkari mitä siellä on ollut. Jos vaikka mies ei viihdy Jyväskylässä yhtä hyvin kuin Lahessa.

Hemuli48

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!

Okei, paljon mahdollista. Itse en ole hölmöilyistä kuullut, mutta jos niin on, niin nään Bartosakin hankkimisen vielä aiempaa oudompana... Noh, ehkä Laukkanen ja kumppanit tietävät mitä tekevät.

M.Yrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Okei, paljon mahdollista. Itse en ole hölmöilyistä kuullut, mutta jos niin on, niin nään Bartosakin hankkimisen vielä aiempaa oudompana... Noh, ehkä Laukkanen ja kumppanit tietävät mitä tekevät.
Toisaalta ehkä joukkue kaipaa tuollaisen räväkän, huomion itseensä ottavan velikullan tällä hetkellä. Kuten Enska otti kuuluisan darts turneen aikaan.

Ja jos Barto tulee, niin totuushan on se, että jos aletaan pärjätä, niin se on Barton ansiota, jos jatketaan taaperrusta, niin luultavasti se tulee olemaan Bartosta huolimatta kohtalona.. Varmasti ainakin maikkarin ja Johtavan mukaan..

Sen verran velikulta on. Ei mikään Scott Sterling, mutta silti jonkinlainen Lahtelainen Mies, Myytti ja Legenda.

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä mä Barton otan mielelläni takaisin Pelsuun jos on kunnossa.Nämä nykyiset ykköset on nähty.Tärkeintähän tässä olisi,että koppi tarttuu ja toki myös kaukalon ulkopuolisella asiat olisi edes jotenkin kasassa.

myllyhuhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Barto tulee takas! Uskallan olla jo aika varma tästä.
pe/la tainnut jo varmistua ;) toki mikäänhän ei koskaan ole varmaa ennenkuin julkaistaan, jos silloinkaan.
Itse taas uskon että taito on edelleen hyvinkin tallessa ja saa unelmalähdön kalpaa vastaan lauantaina, mieluiten nollapelin muodossa ;) ehkä vähäsen jo unelmointiketjun kamaa tälläiset. Ja niinkuin @M.Yrrä sanoi Barto voi hyvinkin tuoda koppiin räväkkyyttä ja jopa rentoutta kaiken mennessä nappiin. Toivotaan, että Bartolla menee asiat Lahessa hyvin ja saa vielä hieman sitä uutta nostetta uralleen!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy