Missään ei ole sanottu että oltaisi pupellettu mitään. Itsekään en usko että se Jypiin suuntaisi mutta ihmettelen tätä että täällä heti oletetaan että meidän toimistolla olisi mokattu jotain jos joku ei jää meille pelaamaan. Siinä on aina muitakin osapuolia kuin Pelicans, etenkin tällaisen tehokkaan kahdensuunnan sentterin tapauksessa. Lopultahan on pelaaja itse sanoo minne haluaa.Mitähän siellä oikein pupellettu kun ei JyPin tarjousta pystytä päihittämään. Vaikea kuitenkin uskoa että JyPin pelaajabudjetti ainakaan nousisi katastrofikauden jälkeen.
Eikä ole kyse siitä että täällä olisi asiat hoidettu huonosti vaan pelaaja varmasti tähtää mahdollisimman korkealle tasolle ja uskon että Schnarrilla on kysyntää monessa sarjassa.
Kun kuulin aiemmin että Kärpät on Schnarrin perässä niin sieltä saisi ainakin varmasti Liigan kärkipään palkan, mutta luulen että lähtökohtaisesti Schnarr haluaa vielä NHL:aan, joten seuraava liike on mun mielestä joko Liigan isompiin jengeihin tai Ruotsiin, siellä voi antaa näyttöjä astetta kovemmassa sarjassa.
Jos vain raha kiinnostaa niin Sveitsiin.