Pelicans-huhut – onko niitä?

• 3 355 512
  • 14 797

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mitähän siellä oikein pupellettu kun ei JyPin tarjousta pystytä päihittämään. Vaikea kuitenkin uskoa että JyPin pelaajabudjetti ainakaan nousisi katastrofikauden jälkeen.
Missään ei ole sanottu että oltaisi pupellettu mitään. Itsekään en usko että se Jypiin suuntaisi mutta ihmettelen tätä että täällä heti oletetaan että meidän toimistolla olisi mokattu jotain jos joku ei jää meille pelaamaan. Siinä on aina muitakin osapuolia kuin Pelicans, etenkin tällaisen tehokkaan kahdensuunnan sentterin tapauksessa. Lopultahan on pelaaja itse sanoo minne haluaa.

Eikä ole kyse siitä että täällä olisi asiat hoidettu huonosti vaan pelaaja varmasti tähtää mahdollisimman korkealle tasolle ja uskon että Schnarrilla on kysyntää monessa sarjassa.
Kun kuulin aiemmin että Kärpät on Schnarrin perässä niin sieltä saisi ainakin varmasti Liigan kärkipään palkan, mutta luulen että lähtökohtaisesti Schnarr haluaa vielä NHL:aan, joten seuraava liike on mun mielestä joko Liigan isompiin jengeihin tai Ruotsiin, siellä voi antaa näyttöjä astetta kovemmassa sarjassa.
Jos vain raha kiinnostaa niin Sveitsiin.

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Kyllä se olisi näistä se mahdollisimman korkea taso.
Mä taas pidän Ruotsin sarjaa kovempana kun Sveitsin vastaavaa. Kun katsoo kokoonpanoja etenkin sarjan heikommissa jengeissä niin mä ihmettelen esim miten Oskarshamn voi olla tolla jengillä sarjan viimeisenä. Mun mielestä sarjan kolme heikointa joukkuetta määrittää sarjan kokonaistason.

Tasainen sarja on mun silmissä kovempi jokapäiväinen haaste. Ja jos mä tähtäisin NHL:aan niin uskoisin että SHL:sta sinne lähtee tilastojenkin mukaan enemmän porukkaa kun Sveitsistä. En kyllä ole katsonut tilastoja aiheesta.

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kerran huhuketjussa ollaan niin erikoinen kuvio kyllä tämä jos Pena on tietotoimiston mukaan "kiinnitetty", mutta ei sitten kuitenkaan jostain syystä pääse nyt tulemaan sitten oikein millään. Onhan tässä tietenkin aikaa vääntää kättä viidenteentoista päivään saakka, mutta hieman tuoksahtaa tän porinan ympärillä että onko palanut tai ainakin palamassa pohjaan koko homma.

Yhdyn palstan kanssa siihen, että pidän hieman erikoisena jos meidän sopimuksettomat kärkihepat kauttaaltaan vain vaihtaisi seuraa liigan sisällä kun on saatavilla parempaa rahaa ja tasoa hyvinkin läheltä kuten Ruotsista ja Pelicansinkin maksukyky tärkeimpien pelaajien osalta lienee ihan hyvää tasoa.. Se tietenkin on sitten eri jos ne kärkirahat on jo menneet kun jatkoja neuvotellaan.

Veath_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tälle viikkoon olisi ollut oiva hetki tuoda Pena takaisin Lahteen. Onko sillä sitten pöydällä muitakin tarjouksia ja agentti alkanut kilpailuttaa? Käydäänkö tässä väsytys taistelua vai ollaanko jo siirrytty muille vesille..

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tiukkaa budjettia ja niukkaa tarjontaa kuvastaa hyvin sekin, että Iltalehden tietojen mukaan useat liigaseurat ovat taas Ben Bloodin, 34, perässä. Kauden alussa kukaan ei ollut valmis maksamaan jenkkipakin vaatimaa palkkaa, mutta nyt loppukauden paniikissa Saksan pääsarjassa pelaava konkarikin kelpaisi monelle.

Kankolan Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tiukkaa budjettia ja niukkaa tarjontaa kuvastaa hyvin sekin, että Iltalehden tietojen mukaan useat liigaseurat ovat taas Ben Bloodin, 34, perässä. Kauden alussa kukaan ei ollut valmis maksamaan jenkkipakin vaatimaa palkkaa, mutta nyt loppukauden paniikissa Saksan pääsarjassa pelaava konkarikin kelpaisi monelle.

Ko. kirjoitus yhdistettynä tämän päivän kokoonpanoon herättää kyllä vähän huolta vaikka vahva luotto Laukkaseen onkin.

No ehkä tämä voisi selittää sen, että miksi tässä on kestänyt näin kauan. Kyllähän me tarjous kilpailussa hävitään HIFK:lle esimerkiksi. Olisi suht vittumaista nähdä Benny esikaupungin riveissä.

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Selässäni lukevaa tekstiä lainatakseni:

Eihän tämä nyt taas hyvältä näytä. :D

Luulenpa silti, että tänne tulee. Ellei sitten se kuuluisa agentti ole jo tehnyt tarpeeksi..

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pahaa tekee ajatella jos siellä oikeasti käydään tarjouskilpaa jostain Bloodista tyhjähköllä kassalla vaikka parhaimmillaan hän onkin loistava pelimies ja hänelle on ehdottomasti oma tonttinsa joukkueessa.

On tuossa kuitenkin omat riskinsä, etenkin jos hän jatkaa näitä Saksan sirkustemppujaan Liigassa.

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

JaromirLager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Tämmöinen kaveri ainakin Eliten mukaan nyt vapailla markkinoilla Slovakiasta. Ei aiheuta statsien perusteella varsinaisia riemunkiljahduksia eikä oikein mittojenkaan puolesta osu siihen jämäkän peruspakin muottiin mitä haetaan, mutaa mistä näitä tietää..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy