Toivottavasti ei vain Mannheimin paidassa CHL:ää...Kuulemani perusteella uskon vahvasti, että Lasch kiekkoilee Lahessa syksyllä.
Tässä muuten ihan hyvä pointti. Oikea luku tosin näyttäisi olevan 300k€.Siellä taitaa olla myös se 350 000€ maksimipalkka pelaajalle.
Hahaha!! Tää kannattais linkata Ryania kohti! :DLuulis olevan tällä selvä? ;)
Tähän ainekin kovasti pyritään meidän puolelta, mikäli pikkulinnut ovat oikein visertäneet.Kyllä se vaikuttaa siltä, että Kalifornian tuuli puhaltaa Lahdessa vähän pidempäänkin.
Elkää nyt härregyyd kirjotelko tällässiä ellei ole lähestulkoon nimet paperissa...Kyllä se vaikuttaa siltä, että Kalifornian tuuli puhaltaa Lahdessa vähän pidempäänkin.
Voi siis tulla pientä ruuhkaa fanikaupalle.Jos Lasch tulee niin ostan kausikortin ja kaverin pelipaidan samantien
Juurihan äskettäin Lahden Pelicans Oy julkisti uuden pääyhteistyökumppanuussopimuksen (huh, olipas pitkä yhdyssana) OP Päijät-Hämeen, OP Järvi-Hämeen, OP Ylä- Uusimaan kanssa.
Muistaakseni juuri tuo OP Järvi-Häme oli sponssaamassa Lasherin edellistä, n. parin kuukauden Pelicans-pestiä.
Kyllä tuo kuulostaa enemmänkin sitten OP Grönholmin paluulta.Juurihan äskettäin Lahden Pelicans Oy julkisti uuden pääyhteistyökumppanuussopimuksen (huh, olipas pitkä yhdyssana) OP Päijät-Hämeen, OP Järvi-Hämeen, OP Ylä- Uusimaan kanssa.
Muistaakseni juuri tuo OP Järvi-Häme oli sponssaamassa Lasherin edellistä, n. parin kuukauden Pelicans-pestiä.
Minä taas harkitsen Pelicansin CHL-paidan ja kausarin ostoa.Jos Lasch tulee, niin ostan kaverin CHL -paidan ja kausarin heti.
Aleksi Elorinne? Korvaaja Veri-Pentille? Aleksi joka näki tänään kesän ensimmäisen hyttysen, avasi olkkarista kaikki ikkunat ja tuuletti koko kämpän kun ei tahtonut pikkuiselle pahaa.Elorinne olisi hyvä korvaaja Bloodille.
Saa myös nähdä, tuleeko viime kesän tyylisiä Varttisia tai Ruikkia kokeilemaan taas Pelsun mukaan.
Elkää saatana. Jos Lässi saadaan kotiin niin mun kesä on pelastettu. Olin itse ajatellut, että Horky on ennakkoon varmaan kovin sisäänpäin tuleva ja loput enempi kokeiluosastoa.