Pelicans-huhut – onko niitä?

• 3 355 590
  • 14 797

surfa

Jäsen
Siellä taitaa olla myös se 350 000€ maksimipalkka pelaajalle.
Tässä muuten ihan hyvä pointti. Oikea luku tosin näyttäisi olevan 300k€.

Mutta verotuksen suhteen siellä on jotain erikoisuuksia. Niin paljon en jaksa kyllä enää kiinnostua, että alkaisin urheilijapalkkojen verotusta tutkimaan.

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Luulis olevan tällä selvä? ;)

Liitteet

• Lasch.jpg
    Lasch.jpg
    414,9 KB · kertaa luettu: 343

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Juurihan äskettäin Lahden Pelicans Oy julkisti uuden pääyhteistyökumppanuussopimuksen (huh, olipas pitkä yhdyssana) OP Päijät-Hämeen, OP Järvi-Hämeen, OP Ylä- Uusimaan kanssa.

Muistaakseni juuri tuo OP Järvi-Häme oli sponssaamassa Lasherin edellistä, n. parin kuukauden Pelicans-pestiä.

nataS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Juurihan äskettäin Lahden Pelicans Oy julkisti uuden pääyhteistyökumppanuussopimuksen (huh, olipas pitkä yhdyssana) OP Päijät-Hämeen, OP Järvi-Hämeen, OP Ylä- Uusimaan kanssa.

Muistaakseni juuri tuo OP Järvi-Häme oli sponssaamassa Lasherin edellistä, n. parin kuukauden Pelicans-pestiä.

Kyllä. OP Koti Järvi-Häme ja OP Järvi-Häme taisivat juurikin olla niitä Laschin sponsoreita aiemmalla visiitillä.

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita

Kyllä tuo kuulostaa enemmänkin sitten OP Grönholmin paluulta.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Elorinne olisi hyvä korvaaja Bloodille.
Aleksi Elorinne? Korvaaja Veri-Pentille? Aleksi joka näki tänään kesän ensimmäisen hyttysen, avasi olkkarista kaikki ikkunat ja tuuletti koko kämpän kun ei tahtonut pikkuiselle pahaa.

Suosikkijoukkue
Pelicans, Sharks, Rafael Nadal, Die Mannschaft
Se on toki positiivista, että Pena pelasi tuolla tasolla, kun hänelle ei oletettavasti paljoa maksettu eikä häneltä tuollaista edes odotettu. Ässien Matinpalokin pääsi maajoukkueeseen.

Tällaisten esimerkkien myötä olen toiveikas, että Penalle löytyy korvaaja hyvällä hinnalla.

Sitten huhuista: Laschin saaminen takaisin olisi aivan valtaisa asia. Saa myös nähdä, tuleeko viime kesän tyylisiä Varttisia tai Ruikkia kokeilemaan taas Pelsun mukaan.

MrTriangle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Elkää saatana. Jos Lässi saadaan kotiin niin mun kesä on pelastettu. Olin itse ajatellut, että Horky on ennakkoon varmaan kovin sisäänpäin tuleva ja loput enempi kokeiluosastoa.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Mitäs luulette kuinka todennäköistä on Laschin saaminen Lahteen? Sisäpiiriläiset teidän tietämystä kaivataan, että uskaltaako tässä jo varovaisesti oikeasti haaveilla kaverista tänne :D

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Elkää saatana. Jos Lässi saadaan kotiin niin mun kesä on pelastettu. Olin itse ajatellut, että Horky on ennakkoon varmaan kovin sisäänpäin tuleva ja loput enempi kokeiluosastoa.

Ketä Pelsuilla on istuttaa Lässin rinnalle, jos laskee mukaan vahvat huhut?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy