Mutta onko huhutut Suomi ja Puutio liian samantyylisiä hakuja? Eli onko molemille tilaa?
En nyt laskisi näitä kusilaarijuttuja vielä kovin luotettaviksi huhuiksi.
Mutta onko huhutut Suomi ja Puutio liian samantyylisiä hakuja? Eli onko molemille tilaa?
Ok mutta ottaisitko sinä molemmat vai toisen vain?En nyt laskisi näitä kusilaarijuttuja vielä kovin luotettaviksi huhuiksi.
Ei mikään yllättävä siirto. Ilmeisesti ei ihan vielä riittäneet tehot SHL soppariin. Noh jos sieltä tulee se Tsekkisentterikärkeen- Vilen- Rönni- Hämäläinen- Kumpulainen niin kyllä me pärjätään ilman Joniakin.Huhut liikkuu siihen suuntaan, että Joni Ikonen olisi siirtymässä edariin ensi kaudeksi.
Tässä haisee paha floppaus edareissa jo kilometrien päähän.Huhut liikkuu siihen suuntaan, että Joni Ikonen olisi siirtymässä edariin ensi kaudeksi.
Matias Loppi flashback:)=Tässä haisee paha floppaus edareissa jo kilometrien päähän.
Outo siirto. Eikö Ikonen ole sentteri?Huhut liikkuu siihen suuntaan, että Joni Ikonen olisi siirtymässä edariin ensi kaudeksi.
Sen takia koska on YV:lla aivan paska. Muuten kylla iha potentiaalinen peluri.Mä olen koko ajan ihmetellyt, että missä se Puution yv-aika on. Kova on pistepotentiaali kaverilla.
KalPassa ei ole tullut sitä odotettua läpimurtoa ja on pudonnut rotaatiorooliin. Tiedä sitten onko lähtöhuhuilla osuutta asiaan. Omasta puolesta olisi kelvannut takaisin kotiinkin. Puutio lähti Kärpistä aikanaan isomman roolin perässä muualle, mutta näkisin että hän joutuisi nyt yhtälailla taistelemaan peliajasta monessa muussakin seurassa. Menisi Kärpissä hyvin seiskapakkina, mutta isolla upsidella.Vai että P. Kuutio. Olisi taas niin Hölön näköinen haku kun olla ja voin. Mieleen jäänyt kaikkensa antavana pelaajana jäällä, hyvät elokuiset junnukisat pelasi vuosi takaperin tehoilla 3+4=7, 7 peliä. Sai suhteellisen paljon YV-aikaa siinä joukkueessa. Tainnut jäädä KalPassa vähälle peliajalle vrt. viime kauteen, mutta sitähän ne junnujen tokat kaudet tuppaa usein olemaan. On kaveri josta tykkään joten tänne vaan.
En tiedä muiden jengien toimintatavoista, mutta täällä pelaajia kehitetään yksilöinä, joten luulisi Lahti sopivan pojalle hyvin. Pistepotentiaali kaverilla on huikea ja tulee varmasti saamaan näytönpaikan täällä. Kuvitellaan että 2-vuotisella lapulla tulisi sisään, niin en näkisi vuoden päästä A-kirjainta ollenkaan mahdottomana Puution rinnassa. Sama kävi Utusen kanssa.KalPassa ei ole tullut sitä odotettua läpimurtoa ja on pudonnut rotaatiorooliin. Tiedä sitten onko lähtöhuhuilla osuutta asiaan. Omasta puolesta olisi kelvannut takaisin kotiinkin. Puutio lähti Kärpistä aikanaan isomman roolin perässä muualle, mutta näkisin että hän joutuisi nyt yhtälailla taistelemaan peliajasta monessa muussakin seurassa. Menisi Kärpissä hyvin seiskapakkina, mutta isolla upsidella.
Toivon todella, että Puutio pääsee lyömään itsensä vielä läpi ja Hölön Pelsut kuulostaa tähän kohtaan vallan mainiolta ympäristöltä. Puutiolla on niin paljon hyviä ominaisuuksia ja näkisin hänet myös potentiaalisena kapteenina Liiga-tasolla.
Itse olen kuullut samaa, että Puutio olisi tulossa tekemään Lahteen läpimurtonsa.Puutio taitaa pitää kutinsa. J-H ollut ennenkin hyvin perillä asioista. Kelpaa kyllä enemmän kuin hyvin.
Tepsin viime päivien sirkuksesta tulee mieleen, että liekö se paketti rakoillut jo tuolloin kuukausi sitten kun sieltä nuo kaksi huhua tuli ja kenties Lahden suuntaan tarjolla ollut näitä pelaajia ja voi olla jatkossakin, mutta nyt kun tiedetään julki tämä tilanne, niin haaskalla on moni muukin. Ei minun mielestäni poissulje toisiaan vaikka tulisi se Suomikin sieltä. Toisaalta Anttalainen olisi hyvä Allround pakki vaikkapa Myllärin tilalle, jos hän ei Lahdessa jatka.
Sen takia koska on YV:lla aivan paska. Muuten kylla iha potentiaalinen peluri.
Mä luulen että Puutiosta voi vielä tulla vakaa myös omaan päähän, sitä koulutusta se on tällä kaudella mun silmiin saanutkin. Mutta kuten Bobby sanoi, pistepotentiaali on ehdottomasti olemassa, omaa ikäluokkaansa vastaan on pyörittänyt ylivoimaa aika kivasti.Mutta onko huhutut Suomi ja Puutio liian samantyylisiä hakuja? Eli onko molemille tilaa?
Sit kun onkin ankka.Perjantaina hallille iso banderolli: "Puutio, tervetuloa Lahteen <3"
Tosiaan tuolla yleisessä huhuketjussa kerrotaan, että Lubos Horky tulossa ensi kaudeksi meille.
Lubos Horky - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Lubos Horky, 1997-11-14 Znojmo, CZE Czechia. Most recently in the Liiga with Pelicans. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Siin ois kova haku kyllä, meillä Tshekit toimii kuin nenä päässä.Tosiaan tuolla yleisessä huhuketjussa kerrotaan, että Lubos Horky tulossa ensi kaudeksi meille.
Lubos Horky - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Lubos Horky, 1997-11-14 Znojmo, CZE Czechia. Most recently in the Liiga with Pelicans. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Eikös Rönni ollut kanssa ns. "varma" tulija.Sisään:
Oliver Kiljunen - HPK
Kasper Puutio - KalPa
Lubos Horky - Hc Kometa Brno