Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 3 021 498
  • 13 266

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olisi varmaan ensimmäinen Liigaan hankittu kaksi yli 100 pisteen kautta änärissä pelannut pelaaja. Ikävä kyllä haiskahtaa niin pahasti jäähdyttelevältä flopilta kuin vain olla ja voi. Viime kaudella Saksassa joukkueensa heikoin +/- tilasto eikä pisteet muutenkaan mairittele NHL -statuksen ukkoa. Toivotaan sitä Juhia.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nimenä Heatley on totta kai omaa luokkaansa, mutta eipä nuo tehot DEL:stä kerro muuta kuin jäähdyttelijästä. Huikea markkinointitemppuhan tuo olisi, mutta pelillisesti esim. JMA on nykyään epäilemättä kovempi.
 

Epsilon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahti vs. Everybody
Ei mikään huhu ja lähinnä tuota "pommia" arvuuttelen, niin minkälaiset on esim. @lascher19 suhteet Lahen suuntaan nykysellään.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Ilmeisesti uudet taustatahot haluavat panostaa isosti, koska pommia täällä viritellään. No mestaruuden takia seuroja hankitaan.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Maketaanko Niko Kapaselle Lahissa se mitä TPS ei suostunut maksamaan ja HPK ei kykene maksamaan?
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Maketaanko Niko Kapaselle Lahissa se mitä TPS ei suostunut maksamaan ja HPK ei kykene maksamaan?

Miksei. Laadusta voi maksaa. Kapasella on ikää, mutta heittäisi vielä 40-50 pistettä tässä liigassa. Minulle kelpaisi kyllä, mutta luulen, ettei tämäkään arvuuttelu osu edes lähelle.
 

Team Tölkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suljettu liiga ja Kummola
Eikös Nupen ja Heatleyn kanssa samaan aikaan Atlantassa ollut kaveri ole lähtökuopissa Pietarissa.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Nääääh.... Heatley ei olisi vastaus Pelicansin tarpeisiin. Ei ainakaan mikään veret seisauttava haku, jollaiseksi kuvaillaan Pelicansin tavoittelemaa sentteriä.

Laitahyökkääjä Dany ollut siis Atlantan "Trasseleissa" Nupen seurakaverina. Eihän tuo seikka enää voi olla merkityksellinen, kun Danyn peliura on kohta lopuillaan. En tiennytkään, että Kanadan kansalaisuuden lisäksi myös Saxan kansalaisuus Danyllä... Noh, se siitä.

Sentterihaku päällänsä siis. Herranen aika, saas nähä, mitä sieltä tulee...
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Maketaanko Niko Kapaselle Lahissa se mitä TPS ei suostunut maksamaan ja HPK ei kykene maksamaan?

Tää olis kyllä hauska. Ei helvetti.

Ostaisin vittuillakseni Lokkien kausarin.

Jottei mene täysin ohi aiheen, niin toivottavasti joku kova peluri tulee Liigaan. Ei niitä täällä koskaan liikaa ole.
 

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
No itse en pidä tätä hankintaa liigahistorian kaikkien aikojen kovimpana. Ehkä se voi sitä olla Pelsuille..? Aaltonen on hyvin ailahtelexa pelaaja. Toivottavasti onnistuu, mutta pelkään pahoin hinta/laatusuhteen olevan huono, kun asiaa katsotaan kokonaisen kauden mittakaavalla.
Totta, viimeksi teki vain 49 pistettä ja voitti maalikuninkuuden. Minä ainakin odotan kädet kyynärpäitä myöden ristissä, että siirto toteutuu.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
No itse en pidä tätä hankintaa liigahistorian kaikkien aikojen kovimpana. Ehkä se voi sitä olla Pelsuille..? Aaltonen on hyvin ailahtelexa pelaaja. Toivottavasti onnistuu, mutta pelkään pahoin hinta/laatusuhteen olevan huono, kun asiaa katsotaan kokonaisen kauden mittakaavalla.
Missä on sanottu että se on liigan kaikkien aikojen kovin kaappaus? Pelicansin historian kovimmasta hankinnasta on puhuttu ainakin täällä.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nääääh.... Heatley ei olisi vastaus Pelicansin tarpeisiin. Ei ainakaan mikään veret seisauttava haku, jollaiseksi kuvaillaan Pelicansin tavoittelemaa sentteriä.

[...]

Sentterihaku päällänsä siis. Herranen aika, saas nähä, mitä sieltä tulee...

Toivottavasti olet oikeassa. Jos Pelicans valitsee vaihtoehdoistaan sen, että hankitaan vain yksi hyökkääjä, on hankinnan kohdistuttava keskikaistalle. Itse kallistuisin mieluummin kahteen kohtuuhintaiseen kärkikenttien pelaajaan kuin yhteen ylikalliiseen hyökkääjään.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Minkä takia täällä vielä höpistään Heatleystä eikä Aaltosesta? :D
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
No itse en pidä tätä hankintaa liigahistorian kaikkien aikojen kovimpana. Ehkä se voi sitä olla Pelsuille..? Aaltonen on hyvin ailahtelexa pelaaja. Toivottavasti onnistuu, mutta pelkään pahoin hinta/laatusuhteen olevan huono, kun asiaa katsotaan kokonaisen kauden mittakaavalla.
En minäkään. Siksi puhuinkin Pelicansin kovimmasta hankinnasta koskaan.

Ykkönen ensi kaudella, Repo - Heatley/Hodgman -Aaltonen, ei huano! :)
Umpilaituri Heatleya tuskin hankitaan ykkössentteriksi ja Hodgman ei edelleenkään ole tulossa Lahteen.
 

tsei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahtelaiset, LFC
Onko N.Kapasesta liikkunut mitään huhuja tänne päin? Olisi kyllä kova tekijä ja sopisi hyvin Revon ja Aaltosen(?) keskelle. Ehjänä pysyminen ja raha isoina kysymysmerkkeinä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös