KooKoon puolella tosiaan huhutaan miestä Sparta Prahaan, joten ei tarvine sen enempää "haaveilla".Kelpaisi, kelpaa tosin muuallekin
KooKoon puolella tosiaan huhutaan miestä Sparta Prahaan, joten ei tarvine sen enempää "haaveilla".Kelpaisi, kelpaa tosin muuallekin
En tiedä kumpi on kuivempi, kassa vai markkinat? Pelaajia kuitenkin tuntuu jonkun verran liikkuvan
Ei kyllä kaipaa kukaan. Moni tälle kaudelle liigaan tullut pelaaja ei täällä pelaisi jos KHL olisi vielä toimiva instituutio. Ja vaikka he eivät suoraan sinne menisi, niin he olisivat sitten Sveitsissä, Tšekissä ja Ruotsissa niiden pelaajien tilalla jotka siellä pelaisivat.Aika moni seurapomo on sanonut että markkinat.
Kyllä sitä KHL:ää kaipaa kun pelaajamarkkinoista puhutaan.
Ei kyllä kaipaa kukaan. Moni tälle kaudelle liigaan tullut pelaaja ei täällä pelaisi jos KHL olisi vielä toimiva instituutio. Ja vaikka he eivät suoraan sinne menisi, niin he olisivat sitten Sveitsissä, Tšekissä ja Ruotsissa niiden pelaajien tilalla jotka siellä pelaisivat.
Oli odotettavissa, Sveitsin seuroilla luultavasti huomattavasti enemmän pätäkkää hankkia pelaajia kuin Liigaseuroilla.Irving suuntaa Sveitsiin. Kertoo markkinoista jo tuokin.
Oli odotettavissa, Sveitsin seuroilla luultavasti huomattavasti enemmän pätäkkää hankkia pelaajia kuin Liigaseuroilla.
Sinne meni jo Juuso Ikonen. Ehkä ne laskee meille Topi Rönnin hieman etukäteen;)Eiköhän tuo Tapparaan mene.
Ei saa vitsailla tälläsillä, jotkut vielä täälä alkaa elätellä toiveita.Levtcille tuli lähtö ison veden takaa, nyt toimistolla kaikki irtaimisto Toriin myyntiin ja Anton kotiin Lahteen.
Muistaakseni jonkun muun ketjussa oli puhetta, että Meskanen siirtyisi loppukaudeksi Turkuun ja ensi kaudeksi Hämeenlinnaan.Eiköhän joku Meskanen ole realistisempi nimi tässä vaiheessa ja kelpuuttaisin hänet kyllä joukkueeseen. Ei hän tietysti ole mikään sateentekijä mutta osaa kuitenkin tehdä maaleja keskimääräistä paremmin.
Haiman mukaan Kivenmäki vaihtamassa pussinokista SaiPaan.Otto Kivenmäki se tuskin ainakaan on, tie vie SaiPaan.
Haiman mukaan Kivenmäki vaihtamassa pussinokista SaiPaan.
Otto muutenkin yltiöpäisen positiivinen ja iloinen kaveri niin Saipan touhuhan sitä vaan nostattaa. Odotan polviliuku tuuletusta!Haiman mukaan Kivenmäki vaihtamassa pussinokista SaiPaan.
Oton uran kannalta huono siirto mun mielestä, vaikka voikin tehdä jonkun 10+30 ja ottaa -25 mutta saanee ykkösketjun paikan, mutta se taso millä valitettavasti Saipa suorittaa, ei ole Otolle mun mielestä oikea paikka vaatimustason kannalta. Enkä tarkoita että Saipa olisi huonosti valmennettu tms, vaan luulen että Kivenmäki on vähän sen tyylinen kaveri että sille ei saisi antaa sitä mahdollisuutta ottaa yhtään iisisti, vaan pitäisi enemmänkin olla puskemassa sitä eteenpäin ja antaa sille tunne että joukkue kaatuu tai nousee sen mukana ja sen pitää olla johtotähti, luulen että se on pelaaja joka pitää nostaa jalustalle jotta se pelaa parasta mahdollista peliään.Helvetin mielenkiintonen siirto, kun SaiPalla meneekin kovin vahvasti.
Siitä Jasselle kaveria ensi kaudelle? Ei oo hääppöisesti sujunut amerikan valloitus.