Mainos

Pelicans-huhut – onko niitä?

• 3 368 868
  • 14 813

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Warg olis kova, mut luulen ettei jää Liigaan. Warg olis just sellainen pakki mitä playoffeissa tarvitaan, plus suuri annos johtajuutta. Sitä kaivattaisi jopa kiekollisuutta enemmän.

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Aika moni seurapomo on sanonut että markkinat.

Kyllä sitä KHL:ää kaipaa kun pelaajamarkkinoista puhutaan.
Ei kyllä kaipaa kukaan. Moni tälle kaudelle liigaan tullut pelaaja ei täällä pelaisi jos KHL olisi vielä toimiva instituutio. Ja vaikka he eivät suoraan sinne menisi, niin he olisivat sitten Sveitsissä, Tšekissä ja Ruotsissa niiden pelaajien tilalla jotka siellä pelaisivat.

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei kyllä kaipaa kukaan. Moni tälle kaudelle liigaan tullut pelaaja ei täällä pelaisi jos KHL olisi vielä toimiva instituutio. Ja vaikka he eivät suoraan sinne menisi, niin he olisivat sitten Sveitsissä, Tšekissä ja Ruotsissa niiden pelaajien tilalla jotka siellä pelaisivat.

Muotoilin huonosti, siirtorajaa ajatellen. Täysin oikeassa olet tuossa.

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Levtcille tuli lähtö ison veden takaa, nyt toimistolla kaikki irtaimisto Toriin myyntiin ja Anton kotiin Lahteen.

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eiköhän joku Meskanen ole realistisempi nimi tässä vaiheessa ja kelpuuttaisin hänet kyllä joukkueeseen. Ei hän tietysti ole mikään sateentekijä mutta osaa kuitenkin tehdä maaleja keskimääräistä paremmin.

Eiköhän joku Meskanen ole realistisempi nimi tässä vaiheessa ja kelpuuttaisin hänet kyllä joukkueeseen. Ei hän tietysti ole mikään sateentekijä mutta osaa kuitenkin tehdä maaleja keskimääräistä paremmin.
Muistaakseni jonkun muun ketjussa oli puhetta, että Meskanen siirtyisi loppukaudeksi Turkuun ja ensi kaudeksi Hämeenlinnaan.

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Helvetin mielenkiintonen siirto, kun SaiPalla meneekin kovin vahvasti.
Oton uran kannalta huono siirto mun mielestä, vaikka voikin tehdä jonkun 10+30 ja ottaa -25 mutta saanee ykkösketjun paikan, mutta se taso millä valitettavasti Saipa suorittaa, ei ole Otolle mun mielestä oikea paikka vaatimustason kannalta. Enkä tarkoita että Saipa olisi huonosti valmennettu tms, vaan luulen että Kivenmäki on vähän sen tyylinen kaveri että sille ei saisi antaa sitä mahdollisuutta ottaa yhtään iisisti, vaan pitäisi enemmänkin olla puskemassa sitä eteenpäin ja antaa sille tunne että joukkue kaatuu tai nousee sen mukana ja sen pitää olla johtotähti, luulen että se on pelaaja joka pitää nostaa jalustalle jotta se pelaa parasta mahdollista peliään.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Eihän kukaan SaiPan organisaatiota lukuunottamatta edes vielä tiedä (vai tietävätkö edes sielläkään), kuka sitä SaiPaa ensi kaudella valmentaa. Jos sinne joku Karri Kivi esimerkiksi eksyisi päävalmentajaksi, niin miksipä Kiven valmennus ei Kivenmäkeä mahdollisesti kiinnostaisi.

Sitäkään ei kukaan tiedä varmaksi, mitä Pelicans on mahdollisesti Kivenmäelle tarjonnut vs. SaiPan oletettu tarjous.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
JYP vs TPS
  • 2.50
  • 4.05
  • 2.48
Jukurit vs Ilves
  • 4.30
  • 4.75
  • 1.64
KalPa vs KooKoo
  • 1.53
  • 5.10
  • 4.95
Kärpät vs HPK
  • 1.63
  • 4.70
  • 4.40
Lukko vs Tappara
  • 1.92
  • 4.40
  • 3.65
Pelicans vs K-Espoo
  • 1.89
  • 4.35
  • 3.40
Sport vs HIFK
  • 2.70
  • 4.25
  • 2.24
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy