Kunhan ei vaan jouduta pikkuhiljaa seuraamaan sivusta kuinka
Nämä Vesalaiset, Palmut, Kasket yms. mahdolliset joukkuuen vaihtajat päätyvät vaikka tonne IFK - Tappara akselille jossa piisaa jo miestä jos monen moista ennestäänkin. Me täällä tuuletellaan ja purraan hammasta, että kyllä meilläki Riihinen jatkaa! :,)
Niemelän projekti ansaitsee huipennuksen ja siihen kaikki tarvittavat työkalut.
Meidän voittobiisissäkin sanotaan ”It’s gotta be all or nothing!”
Olen samaa mieltä että Niemelän projekti ansaitsee kunnon mahdollisuuden, mutta nämä Vesalaiset, Palmut, Kasket jne on mun mielestä sellaisia jo läpi iskeneitä luxuspelaajia ja vieläpä parhaassa peli-iässään, jolloin he helposti menevät jonnekin missä on parempi mahdollisuus voittaa jotain kuin meillä, se on vain realismia.
Mun lähinnä suoraan sanoen vituttaa nämä huhut Filppuloista, Komaroveista, Tomasekeistä, Vesalaisista ja Palmuista, etenkin kun näistä kesän huhuista ymmärtääkseni vain Komarovista oltiin realistisesti kisassa mukana, en tiedä oltiinko muihin edes oikeasti yhteydessä. Haaveilla saa ja joskus joku tuon kaliberin kaveri tänne saattaa tullakin, mutta ei usein. Kaski iski meillä aikoinaan läpi, siihen voisi olla mahdollisuus, mutta valitettavasti luulen että sille löytyy muualta iso tilipussi, todella iso.
Eniten vituttaa se että täällä luodaan isoja odotuksia faneille ja pettymyksen jälkeen kaikki tuntuu taas mitättömältä ja joukkue puuhastelee ja mitään ei osata tehdä jne. Kun niitä kauan vaadittuja tiiserivideoita tehdään niin sekin tehdään väärin.
Fakta on se että syksyllä haukutuilla hankinnoilla ja "paskasti kasatulla joukkueella" ollaan pistekeskiarvolla sarjan kärjessä. Jotain meillä puuhastellaan oikein ja edelleen luotan Leluun ja siihen että se tietää mitä tekee.