Onhan se toiminut melkolailla aina ennen tätä viime kautta, kun molemmat tuli puolikuntoisena mukaan.
Yhä haluaisin muistuttaa että ne oli vain puheita. Odotukset luovat pettymykset, joten nuo täällä heiteltyjen nimien vaihtuminen jatkosopimuksiin tai Ikoseen on kova tiputus, mutta pitää muistaa että me ei tiedetä oliko niillä Filppuloilla Komaroveilla ja Tomasekeilla minkäänlaista totuuspohjaa vai vaan fantasiointia. Netissä kun kaikki voi puhua mitä vain.
Laukkanen tietää varmasti missä mennään, mutta ei se voi väkisin jotain isoja kaloja kalastella vain siksi ettei fanit pety ylisuurien odotusten jälkeen.
Mä luulen että ne jätkät jotka tähän aikaan vuodesta pyytää 200000e, ne kyttää paikkoja eri jengeistä mutta sitten kun KHL:sta muualle tulevat jätkät vievät parhaat pelipaikat ja palkat, sieltä alkaa noita laadukkaita kärkijätkiä löytymään peruspelaajan hinnalla. Luulen että Lelu ja moni muukin seurapäällikkö jättää vähintään parin pelaajan hankintaan rahat sinne lähelle sarjakauden alkua, sanokaa mun sanoneen. Siellä ne isot kalat kutee, näin vanhan kansan sanontoja siteeratakseni.
Paljon riippuu varmasti myös siitä millaisia palasia saadaan kiinnitettyä ongelmakohtaan, eli puolustukseen, sieltä puuttuu puolet jätkistä, kun taas hyökkäys saattaa yhden todellisen laatupelaajan ansiosta pompata uudelle tasolle. Jos puolustuksesta saadaan todella kovatasoinen, tietty se on luultavasti pois hyökkäyksestä, mutta jos otetaan peruspuolustajia ja lupauksia, niin hyökkäykseen varmasti löytyy kärkijätkiä Liigaan markkinoilta myös silloin.
Vaikkei KHL:sta suoraan tule tänne pelaajia, mutta ne vievät kärkipelaajien paikkoja muista Liigoista, joten Ruotsista ja Sveitsistä pelaajia luultavasti valuu Liigaan. Tai jos ei suoraan, niin ainakaan Suomesta ei karkaa pelaajia niin herkästi niihin liigoihin, niin niitä on sittenkin jäämässä tänne.
En hätää palstaveljet, pelaajamarkkinat ovat odotustilassa ja kukaan ei oikein tiedä missä vaiheessa pitäisi ottaa kiinni siitä high risk - high rewardista ja pistää markkaa pöytään. Puolustus ensin lähes kasaan ja sitten vasta kirsikka kakun päälle.