Lähinnä haaveilleet, Jerry oli itse kyllä menossa ensi kaudeksi ulkomaille ellei maailmantilanne ole asiaa sekoittanut.Eikös Turkulaista ole huhuttu takaisin Mikkeliin pitkin talvea?
Lähinnä haaveilleet, Jerry oli itse kyllä menossa ensi kaudeksi ulkomaille ellei maailmantilanne ole asiaa sekoittanut.Eikös Turkulaista ole huhuttu takaisin Mikkeliin pitkin talvea?
Eikös tuota Turkulaista ole ainakin kolmeen seuraan puhuttu jo. Ei kukaan tuu meille vaikka pudjetti kasvaa.Lähinnä haaveilleet, Jerry oli itse kyllä menossa ensi kaudeksi ulkomaille ellei maailmantilanne ole asiaa sekoittanut.
Älä huoli. Ei meillekkä. Kaikki menee JYPiin tai Ipaan.Ei kukaan tuu meille vaikka pudjetti kasvaa.
400 tonnin budjetin nostoki on oikeesti 400 tonnin leikkaus.Hetki sitten kaikki oli tulossa tänne, nyt voitaneen todeta ettei kukaan tänne tule. :)
400 tonnilla kaljaa Latviasta toimistolle400 tonnin budjetin nostoki on oikeesti 400 tonnin leikkaus.
Ennemminkin sanoisin, että on neuvoteltu, mutta ei tuon kummempaaTwitteristä muistaisin lukeneeni. Ei tietty mikään vahvin lähde, kun kyseessä ei ollut Sasha Huttunen tms, vaan joku satunnainen kirjoittelija. Taisi sillä kuitenkin jonkin verran seuraajia olla.
Erittäin vahva sama.Takaisin arkeen ja mestaruusjunan poistumiseen asemalta.
Kenenkään ei kannata kuitenkaan masentua, tähän tottuu ihan hyvin, kun seuraa läheltä lahtelaista kiekkoilua yli 30 vuotta.
Nuo tsekkiveljet ehkä ainoa pieni huhu, koska niillä on sama agentti kun meidän aiemmilla tsekeillä.Onko siis nyt niin, että huhuja ei Ikosen lisäksi ole? Ketjun kysymykseen löytyy siis vastaus: ei niitä oikein taida olla.
Budjetin nosto ei taida tarkoittaa yhtään nimekkäämpiä hankintoja.
No mitä? Just asiallista menoa kun puhutaan kuitenkin _huhu_ketjusta.Tässä ketjussa on tällä hetkellä aika eeppinen tunnelma. :D
Kukaan ei tuu Pelicansiin eikä Ässiin, kaikki menee Ilvekseen paitsi Komarov Filppula, tsekkiveljekset, Super-Sakke ja 400t€ budjetin nosto olikin leikkaus. Todellisuudessa latviasta puksutti juuri satamaan 400t€ edestä lageria ja mitä vielä?
Alkoiko Patrik Laine seuraamaan Pelicansia?
Ilmoittiko Nupe uudesta tittelistään taisteluhelikopterina?
No mitä? Just asiallista menoa kun puhutaan kuitenkin _huhu_ketjusta.
Olis ihan turhanpäivänen ketju jos ei hetkittäin liikuttais jossain mahdottoman ja älyttömän välimaastossa.
Eikai tästäkin Lahilainen vedä hernettä nenää ja naapurin silmää mustaks :D
Hups, ei se nyt kai niin negatiivinen ole jos uudestaan luet? Enemmänkin positiivinen kun katsoo tätä ketjun menoa.Mistä noin negatiivinen lähestyminen tohon mun kommenttiin?
Huhuketju nimenomaan ja meininki on eeppinen. Eikai tästäkin Lahilainen vedä hernettä nenää ja naapurin silmää mustaks :D
Huumorillahan täällä on jokainen liikkeellä, eikös?Mistä noin negatiivinen lähestyminen tohon mun kommenttiin?
Huhuketju nimenomaan ja meininki on eeppinen. Eikai tästäkin Lahilainen vedä hernettä nenää ja naapurin silmää mustaks :D
Pakin rooliin kävisi hyvinkin kakkospariin, mutta ei kiitos sentteriosastolle.Aleksi Rekonen at eliteprospects.com
Mitenkäs jos se olisikin Aleksi Rekosen paluu? 40p allsvenskanissa ei oo ollenkaan huono.
Tässä jutussa itseasiassa mainitaan, että perhe muuttaa Lahteen jonne ovat taloa rakentamassa. 1+1?
Silly season 22/23: Tack för den här tiden!
Ei kiitos. Ehkä Heinolaan.Aleksi Rekonen at eliteprospects.com
Mitenkäs jos se olisikin Aleksi Rekosen paluu? 40p allsvenskanissa ei oo ollenkaan huono.
Tässä jutussa itseasiassa mainitaan, että perhe muuttaa Lahteen jonne ovat taloa rakentamassa. 1+1?
Silly season 22/23: Tack för den här tiden!
Ei kiitos. Ehkä Heinolaan.