Hyvä juttu. Ei minulla mitään Åstenia vastaan ole, mutta helvetin hurja ajatus nähdä Åsten toisen joukkueen paidassa. Etenkin turkoosissa.Åsten ei tule, teki vuoden jatkopahvin IFK:n kanssa
Hyvä juttu. Ei minulla mitään Åstenia vastaan ole, mutta helvetin hurja ajatus nähdä Åsten toisen joukkueen paidassa. Etenkin turkoosissa.Åsten ei tule, teki vuoden jatkopahvin IFK:n kanssa
voi eiiiii....Åsten ei tule, teki vuoden jatkopahvin IFK:n kanssa
Viikon paras uutinen. Tai koko kevään paras toistaiseksi.Åsten ei tule, teki vuoden jatkopahvin IFK:n kanssa
Viikon paras uutinen. Tai koko kevään paras toistaiseksi.
Bartosak on sieltä taksista tullut jo kahtena vuotena eli eiköhän se Bartosakin jatkoon viittaa.Pelicansin Instaan tärähti video missä lukee "olisi taas jokavuotisen toimituksen aika" se on se tavarataksin mainos missä sanotaan lähetys Tsekistä. Kuka/ketkä Tsekit huomenna julkistetaan.
Vahvasti Barto ja se on hyvä se!Bartosak on sieltä taksista tullut jo kahtena vuotena eli eiköhän se Bartosakin jatkoon viittaa.
Sitä mietinkin. Itse veikkaan että Barto ja joku muu Tsekki "Jasek". Innolla huomista odottaen.Bartosak on sieltä taksista tullut jo kahtena vuotena eli eiköhän se Bartosakin jatkoon viittaa.
Mietin vaan voisko olla joku uusi ukko kun videon kanssa kiusataan. Tomasek?Sitä mietinkin. Itse veikkaan että Barto ja joku muu Tsekki "Jasek". Innolla huomista odottaen.
Tai sit yllätetään kaikki ja siellä on Smejkal. Tähän en usko mutta olisihan se hienoa.Mietin vaan voisko olla joku uusi ukko kun videon kanssa kiusataan. Tomasek?
Onko tuosta Tomasekista ollut oikeasti jotain huhua, tuon huhun aiemmin silloin heitti ilmoille uusi käyttäjä ensimmäisellä viestillään ja melko pian lensi palstalta veks. Kertoi myös Oksasen siirtyvän Ipaan, joka meni jo puihin. En siis kovin todennäköisenä itse pidä Tomasekin tuloa Pelsuihin, tuon takia.Mietin vaan voisko olla joku uusi ukko kun videon kanssa kiusataan. Tomasek?
No se ois kyllä melkoinen pommi, kun sopimus Oskarshamniin julkaistiin jo aikaisemmin päivällä.Tai sit yllätetään kaikki ja siellä on Smejkal. Tähän en usko mutta olisihan se hienoa.
Smejkalin sopimus ruotsiin on julkaistuTai sit yllätetään kaikki ja siellä on Smejkal. Tähän en usko mutta olisihan se hienoa.
Tämä mennyt näemmä itseltä aivan ohi. Eiköhän se Barto ole joka sieltä tulee.No se ois kyllä melkoinen pommi, kun sopimus Oskarshamniin julkaistiin jo aikaisemmin päivällä.
Samaa epäilen itsekin, Tomasek on turhan kova Pelsuihin lähtökohdiltaan.Pelasi kuitenkin kohelossa hyvin..mutta otetaan vastaan jos tuleeOnko tuosta Tomasekista ollut oikeasti jotain huhua, tuon huhun aiemmin silloin heitti ilmoille uusi käyttäjä ensimmäisellä viestillään ja melko pian lensi palstalta veks. Kertoi myös Oksasen siirtyvän Ipaan, joka meni jo puihin. En siis kovin todennäköisenä itse pidä Tomasekin tuloa Pelsuihin, tuon takia.
Alkaako ideat loppumaan kun toistetaan samaa mantraa…toivotaan ett tulee muitakin paketteja kuin BartoBartosak on sieltä taksista tullut jo kahtena vuotena eli eiköhän se Bartosakin jatkoon viittaa.
Tää on kevään paras uutinen! Kiitos!Åsten ei tule, teki vuoden jatkopahvin IFK:n kanssa