edit. Ellei ole kompa ja Ryan olisikin sukunimi????
Kun se ei voi Bobby Ryan olla, niin ei kiitos. Michael vois olla hyvä terveenä mutta sen verran ollu klesana että en ottais riskiä.
edit. Ellei ole kompa ja Ryan olisikin sukunimi????
Kunhan Rede ei marssi ovista sisään niin tulee vähän uusia tuulia.En ihan henkeä pidättelisi edelleenkään "kovan" ykkössentterin suhteen. Sentteri toki tarvitaan, mutta uskoisin nimen olevan Liigan mittarilla keskiluokan prospect.
Kiitos, Arsi, että käyt aina täällä heittämässä kylmää vettä intoilijoiden päälle!
Käsittämättömiä toiveita täällä kyllä elätellään. Hodgman, Lasch, Keller ja mistähän ihmeestä tämä Aaltonenkin repäistiin?
Kunhan Rede ei marssi ovista sisään niin tulee vähän uusia tuulia.
Kyllähän vähän pettynyt pitää olla jos joku keskiluokan kaveri hankitaan ykköstontille. Tosin minkäs teet jos pelaajamarkkinat ovat tyhjät, tosin veikkaan vähän enemmän halukkuutta olevan ulkomailta Suomeen tulemisen puolesta kuin parin viime kauden aikana. Kyllä tuo kokoonpano vaatii yhden kovan luokan pisteidenhakkaajan ei siitä pääse yli eikä ympäri. Kaikki muu on enemmän tai vähemmän pettymys. Olkoot sitten vaikka laituri jos sentteri on tasoa "keskiluokka".
Olen samaa mieltä, että pisteiden hakkaajaa tarvitaan, mutta olen taipuvainen uskomaan enemminkin hakkaajaan tyyliin Semir, ihan vain mutu-tuntumalla Petun edellisiin perseaukisiin joukkueisiin vertaamalla, joilla toki tehtiin suhteellinen kovaa tulosta.
Laschista haaveillaan aina, sanottiin se ääneen tai ei.Eikä täällä kukaan oo Laschista haaveillu.
Juu en kyllä minäkään haaveile enää Laschista. Ei ole enää minulle sellainen pelaaja, jota arvostaisin. Kyllähän Lasch kelpaisi pisteitä tekemään muttei kyllä enää aiheuttaisi samanlaista riemua kuin ennen.En usko että tuon menneen selkkauksen jälkeen kauheasti haaveilee. Tai en minä ainakaan.
Hyvän vitsin murjasit. Muutenkin kaverilla on soppari Örebrohon ensi kaudeksi. Aina saa ja pitää unelmoida, joskus ne saattaa toteutua useimmiten kuitenkin ei.Ettei vain SHL:n pistepörssin voittaja Derek Ryan olisi kuitenkin se tuleva hankinta?
Se oli lähinnä jatkokuittailua tuolle naurettavalle Glenn, Keller, Michael & Bobby Ryan, Lasch, Gunderrson-haaveilulle/vitsailulle, kun näillä herroilla myös jokaisella sopimus ensi kaudesta löytyy. Tosin Pelicans on voinut myös muuttaa mielensä mv-kaksikon suhteen ja ottaakin Rajaniemen sijaan Juvosen kirittäjäksi Zapolskin.Hyvän vitsin murjasit. Muutenkin kaverilla on soppari Örebrohon ensi kaudeksi. Aina saa ja pitää unelmoida, joskus ne saattaa toteutua useimmiten kuitenkin ei.
Voihan sitä kommentoida vaikka ei mitään uutta annettavaa olisikaan. En vain koe tarvetta moiselle, jos ei asiaan ole mitään uutta annettavaa. Kuten aiemmin kirjoitin, niiin paikkaansa pitävyyttä en sen enempää pysty vahvistamaan. Kahdesta erillisestä suunnasta kuultuna täyttää mielestäni huhun määritelmän.Jep. Hauskintahan tässä on se että tämän "Ryan" nimen esiin ottanut seppä ei tule itse kommentoimaan asiaa lainkaan.
Huhun paikkaansa pitävyytä en pysty sen enempää vahvistamaan, mutta kahdesta eri suunnasta kuultuna (toki voi olla alkujaan samasta lähteestä) kaksi Ryania olisi tuloillaan/ neuvotteluissa. Kärpät olisi ulostamassa ulkkareitaan ja kompensoisivat Glenin palkkaa ja sitten toinen olisi Keller. Mene ja tiedä näistä, mutta tällaista olisi kuuleman mukaan kertoiltu.
Se on kumma, kun Glennin kohdalla "tietäjiä" on löytynyt niistä nimimerkeistä, jotka eivät yleensä tietoja tänne kerro. Joku on nyt laskenut, että 1+1=44 ja Glenn on lähes varma. Edellä mainituin perustein en usko millään Glennin tuloon ja jos kaveri nyt kuitenkin sattuisi tulemaan, täytyy heti arvostella pelaajapolitiikkaa. Kyse ei ole siitä, etteikö Glenn vahvistaisi joukkuetta, mutta vahvistusta tarvitaan toisille sektoreille, eikä puolustukseen syömään omilta kerrankin todella potentiaalisilta kavereilta peliajan rippeitä.