Jääkiekko on vittumaisen vaikea liiketoiminta-alue. Se mikä on aika mielenkiintoista, että Lahessa ei ole koskaan saatu itse liiketoimintaa toimimaan, tämä ei siis ole kritiikkiä nykyiselle johdolle, vaan aina on taustalla ollut hyvin eri näköisiä virityksiä, aina Hockey-Reippaan ajoista lähtien. Eikä näidenkään pääomittajien toimesta ole taloudellista jatkumoa saatu aikaiseksi. Enemmänkin ikäviä muistoja.
Pääomaa tarvitaan ja hienoa, että vielä löytyy tahoja, jotka haluaa lähteä pääomittamaan liiketoimintaa, jossa käytännössä ansainta mahdollisuutta ei juuri ole. Toivotaan että Lahden Pelicans pääsee tilanteeseen, jossa liiketoiminta itse pystyy elättämään seuran ja sen toiminnot, eikä oltaisi tilanteessa, jossa ollaan oltu niin monta kertaa aikaisemmin pääomittajien rahojen tai uskon loputtua.
Pääomaa tarvitaan ja hienoa, että vielä löytyy tahoja, jotka haluaa lähteä pääomittamaan liiketoimintaa, jossa käytännössä ansainta mahdollisuutta ei juuri ole. Toivotaan että Lahden Pelicans pääsee tilanteeseen, jossa liiketoiminta itse pystyy elättämään seuran ja sen toiminnot, eikä oltaisi tilanteessa, jossa ollaan oltu niin monta kertaa aikaisemmin pääomittajien rahojen tai uskon loputtua.
Viimeksi muokattu: