Saman lähteen mukaan Kinnunen olisi matkalla Turkuun 2+1 mallisella tai vastaavanlaisella pahvilla.
Ei ole kyllä kovin hääppöinen valinta mikäli tuo on totta. Rahaa tuolla kyllä saa ehkä enemmän kuin Pelicansissa mutta siihen se jääkin. Ehkä Kinnunen on vain helvetin kova Raipe-fani.Saman lähteen mukaan Kinnunen olisi matkalla Turkuun 2+1 mallisella tai vastaavanlaisella pahvilla.
Toki löytyyhän Turusta käsitykseni mukaan aika hyvät verkostot juurikin Pohjois-Amerikkaan, mihin Kinnunen tähdännee.Ei ole kyllä kovin hääppöinen valinta mikäli tuo on totta. Rahaa tuolla kyllä saa ehkä enemmän kuin Pelicansissa mutta siihen se jääkin. Ehkä Kinnunen on vain helvetin kova Raipe-fani.
Jos kinnunen pääsee NHL : ään Turkkusesta ( pelaa vähintään 100 ottelua ) hankin TPS:än pelipaidan.Toki löytyyhän Turusta käsitykseni mukaan aika hyvät verkostot juurikin Pohjois-Amerikkaan, mihin Kinnunen tähdännee.
Taavi ei vaan saa jatkoa pelsuista kun liigan säännöt muuttuu ja sillä ei ole mitään käyttöä, harmi kyllä väärän aikakauden pelaaja. Ei ole kehittynyt kiekollinen peli yhtään 4-5kaudessa.
Voitko avata hieman, millä tavalla Taavi on kiekollisesti kehittynyt? Ne sen harhautukset onnistuu? Syötöt osuu lapaan?Rohkenen olla vahvasti eri mieltä.
Voitko avata hieman, millä tavalla Taavi on kiekollisesti kehittynyt? Ne sen harhautukset onnistuu? Syötöt osuu lapaan?
Taavi on mun lemppari pelaajia, mutta Liiga ajaa sitä pois peleistä. Ainakun Taavi taklaa se on suurennuslasin alla, sitä voi vastustajat käyttää hyväksi. Jäädään makaamaan ja pitämään päästä niin Taavi lentää pihalle.
Onko teillä mitään tietoa Niemisen tulevaisuudensuunnitelmista? Palaako mahdollisesti Pelsun penkin taakse vielä vai? Kunhan kyselen kun ilmassa velloo spekulaatioita RD yhteyksistä, Nemo nähty seuraamassa Sportin treenejä ja Hpk-Sport peliä..
Anteeksi kamalasti kun kysyin, en tule enää teidän hiekkalaatikolle leikkimään. Ajattelin jos jollain on tietoa mitä Nieminen meinaa tehdä jatkossa.Sangen omituinen kirjoitus. Nieminen on saatu pihalle Pelicansista niin miksi ylipäätään palaisi Pelicansin penkin taakse? Miten RD yhteydet tai muutkaan liittyvät Pelicansiin millään tavalla?
Anteeksi kamalasti kun kysyin, en tule enää teidän hiekkalaatikolle leikkimään. Ajattelin jos jollain on tietoa mitä Nieminen meinaa tehdä jatkossa.
Noin puoli vuotta sitten julkaistussa Ylen uutisessa kerrotaan, että Nemo tavoittelee NHL-valmentajan uraa ja omien sanojensa mukaan reitti sinne kulkee alempien sarjojen, kuten juniorisarjojen tai AHL:n kautta. Nemolla kun on näitä yhteyksiä pelaajauraltaan tuonne Pohjois-Amerikkaan ja hänen poikansakin kävi viime kaudella jenkeissä pelaamassa juniorisarjaa, niin eiköhän Nemo sinne tulevan vuosikymmenen alussa suuntaa. Nemo pääsi kesällä jopa kutsuvieraaksi Winnipeg Jetsin kehitysleirille.Onko teillä mitään tietoa Niemisen tulevaisuudensuunnitelmista? Palaako mahdollisesti Pelsun penkin taakse vielä vai? Kunhan kyselen kun ilmassa velloo spekulaatioita RD yhteyksistä, Nemo nähty seuraamassa Sportin treenejä ja Hpk-Sport peliä..
Olen samaa mieltä kiekottomana peli on kehittynyt juuri niinkuin kirjoitit, mutta tuo kiekollinen anti on pysynyt samalla tasolla tai jos on kehittynyt niin vähän. Kiekot karkailee ja itse ei pysty haastamaan kiekolla niin että ohittaa vastustajan tai jos onnistuu niin ehkä 2/10. Syötöt ei napsu tarkasti lapaan vaan menee edestä tai jää taakse. Taavi pystyy hyvään kiekottomaan peliin, mutta kiekollisena peli kuolee liian suurella todennäköisyydellä häneen.Kun Taavi tuli Revon, Siikosen, Koiviston ja Björnisen kanssa junnuista liigaan, niin hän oli juuri kuten muutkin yllämainituista, hiton innokas ja nälkäinen, pelissä kuitenkin oli paljon petrattavaa, kausien myötä jokainen yllämainittu pelaaja on mielestäni kehittynyt hyväksi pelaajaksi.
Taavista kun on kyse, niin hän on viime kausilla kehittynyt sellaiseksi tasaiseksi suorittajaksi, tämä kausi toki koko joukkueelta heikko, mutta viimekausina Taavilta ollaan nähty röyhkeitä ajoja maalille ja omasta näkövinkkelistäni kehittyy myös kiekollisesti hurjaa tahtia eteenpäin.
Taavi on mun suosikkipelaajia, mutta ei kyllä sen takia, että taklaa painavasti ja paljon.
Olen samaa mieltä kiekottomana peli on kehittynyt juuri niinkuin kirjoitit, mutta tuo kiekollinen anti on pysynyt samalla tasolla tai jos on kehittynyt niin vähän. Kiekot karkailee ja itse ei pysty haastamaan kiekolla niin että ohittaa vastustajan tai jos onnistuu niin ehkä 2/10. Syötöt ei napsu tarkasti lapaan vaan menee edestä tai jää taakse. Taavi pystyy hyvään kiekottomaan peliin, mutta kiekollisena peli kuolee liian suurella todennäköisyydellä häneen.
Mutta tämä on vain minun mielipide ja perustuu ihan visuaaliseen muistiin, tilastointeja minulla ei ole.
Hyvää ja rauhallista joulua.
Taavi Vartiainen —> Ilves.
Mistä tällainen huhu on kantautunut? Ja koska on huhuttu tapahtuvaksi? Kauden jälkeen vai kohta?Taavi Vartiainen —> Ilves.
Mistä tällainen huhu on kantautunut? Ja koska on huhuttu tapahtuvaksi? Kauden jälkeen vai kohta?
Taavi Vartiainen —> Ilves.