Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 3 023 148
  • 13 266

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Ei ole kyllä kovin hääppöinen valinta mikäli tuo on totta. Rahaa tuolla kyllä saa ehkä enemmän kuin Pelicansissa mutta siihen se jääkin. Ehkä Kinnunen on vain helvetin kova Raipe-fani.
Toki löytyyhän Turusta käsitykseni mukaan aika hyvät verkostot juurikin Pohjois-Amerikkaan, mihin Kinnunen tähdännee.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei yllättäisi tosiaan, jos Kinnunen sössittäisiin muualle.

Onkohan Laukkanen onnistunut yhtään jatkoa sorvaamaan, kun kovin hiljaista tuntuu taas olevan... Kohta sieltä lävähtää Elimäen, Pynnösen, Schemerovin ja Jaakolan jatkosopparit ainakin, että saadaan jatkuvuutta ensi kauden joukkueeseen.
 

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Rohkenen olla vahvasti eri mieltä.
Voitko avata hieman, millä tavalla Taavi on kiekollisesti kehittynyt? Ne sen harhautukset onnistuu? Syötöt osuu lapaan?

Taavi on mun lemppari pelaajia, mutta Liiga ajaa sitä pois peleistä. Ainakun Taavi taklaa se on suurennuslasin alla, sitä voi vastustajat käyttää hyväksi. Jäädään makaamaan ja pitämään päästä niin Taavi lentää pihalle.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Voitko avata hieman, millä tavalla Taavi on kiekollisesti kehittynyt? Ne sen harhautukset onnistuu? Syötöt osuu lapaan?

Taavi on mun lemppari pelaajia, mutta Liiga ajaa sitä pois peleistä. Ainakun Taavi taklaa se on suurennuslasin alla, sitä voi vastustajat käyttää hyväksi. Jäädään makaamaan ja pitämään päästä niin Taavi lentää pihalle.

Kun Taavi tuli Revon, Siikosen, Koiviston ja Björnisen kanssa junnuista liigaan, niin hän oli juuri kuten muutkin yllämainituista, hiton innokas ja nälkäinen, pelissä kuitenkin oli paljon petrattavaa, kausien myötä jokainen yllämainittu pelaaja on mielestäni kehittynyt hyväksi pelaajaksi.
Taavista kun on kyse, niin hän on viime kausilla kehittynyt sellaiseksi tasaiseksi suorittajaksi, tämä kausi toki koko joukkueelta heikko, mutta viimekausina Taavilta ollaan nähty röyhkeitä ajoja maalille ja omasta näkövinkkelistäni kehittyy myös kiekollisesti hurjaa tahtia eteenpäin.
Taavi on mun suosikkipelaajia, mutta ei kyllä sen takia, että taklaa painavasti ja paljon.
 

teba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Onko teillä mitään tietoa Niemisen tulevaisuudensuunnitelmista? Palaako mahdollisesti Pelsun penkin taakse vielä vai? Kunhan kyselen kun ilmassa velloo spekulaatioita RD yhteyksistä, Nemo nähty seuraamassa Sportin treenejä ja Hpk-Sport peliä..
 

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko teillä mitään tietoa Niemisen tulevaisuudensuunnitelmista? Palaako mahdollisesti Pelsun penkin taakse vielä vai? Kunhan kyselen kun ilmassa velloo spekulaatioita RD yhteyksistä, Nemo nähty seuraamassa Sportin treenejä ja Hpk-Sport peliä..

Sangen omituinen kirjoitus. Nieminen on saatu pihalle Pelicansista niin miksi ylipäätään palaisi Pelicansin penkin taakse? Miten RD yhteydet tai muutkaan liittyvät Pelicansiin millään tavalla?
 

teba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Sangen omituinen kirjoitus. Nieminen on saatu pihalle Pelicansista niin miksi ylipäätään palaisi Pelicansin penkin taakse? Miten RD yhteydet tai muutkaan liittyvät Pelicansiin millään tavalla?
Anteeksi kamalasti kun kysyin, en tule enää teidän hiekkalaatikolle leikkimään. Ajattelin jos jollain on tietoa mitä Nieminen meinaa tehdä jatkossa.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Anteeksi kamalasti kun kysyin, en tule enää teidän hiekkalaatikolle leikkimään. Ajattelin jos jollain on tietoa mitä Nieminen meinaa tehdä jatkossa.

Ei ole ainakaan tässä palstalla kuulunut mitään hänen jatkosuunnitelmiin liittyen.
RD olisi kyllä Nemolle ihan varmasti hyvä vaihtoehto kehityksen kannalta!

Hyvää joulua kaikille palstalaisille!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: teba

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Vahvasti ollut huhua siirtymisestä ison veden taakse, mutta mitään varmuutta ei ole. Toisaalta tämä kausi on myös voinut hyvinkin muuttaa suunnitelmia. Eiköhän Nemo jostain hommia löydä, kun Pelicansin palkanmaksu loppuu.
 

AgiiL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko teillä mitään tietoa Niemisen tulevaisuudensuunnitelmista? Palaako mahdollisesti Pelsun penkin taakse vielä vai? Kunhan kyselen kun ilmassa velloo spekulaatioita RD yhteyksistä, Nemo nähty seuraamassa Sportin treenejä ja Hpk-Sport peliä..
Noin puoli vuotta sitten julkaistussa Ylen uutisessa kerrotaan, että Nemo tavoittelee NHL-valmentajan uraa ja omien sanojensa mukaan reitti sinne kulkee alempien sarjojen, kuten juniorisarjojen tai AHL:n kautta. Nemolla kun on näitä yhteyksiä pelaajauraltaan tuonne Pohjois-Amerikkaan ja hänen poikansakin kävi viime kaudella jenkeissä pelaamassa juniorisarjaa, niin eiköhän Nemo sinne tulevan vuosikymmenen alussa suuntaa. Nemo pääsi kesällä jopa kutsuvieraaksi Winnipeg Jetsin kehitysleirille.

Tuskin ainakaan Liigassa enää tulee valmentamaan. Etenkin kun päävalmentajapaikat ensi kaudelta Liigassa lienevät täynnä enkä usko että apuvalmentajan rooliin enää viitsisi ryhtyä viime kauden näytöillään.
 

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kun Taavi tuli Revon, Siikosen, Koiviston ja Björnisen kanssa junnuista liigaan, niin hän oli juuri kuten muutkin yllämainituista, hiton innokas ja nälkäinen, pelissä kuitenkin oli paljon petrattavaa, kausien myötä jokainen yllämainittu pelaaja on mielestäni kehittynyt hyväksi pelaajaksi.
Taavista kun on kyse, niin hän on viime kausilla kehittynyt sellaiseksi tasaiseksi suorittajaksi, tämä kausi toki koko joukkueelta heikko, mutta viimekausina Taavilta ollaan nähty röyhkeitä ajoja maalille ja omasta näkövinkkelistäni kehittyy myös kiekollisesti hurjaa tahtia eteenpäin.
Taavi on mun suosikkipelaajia, mutta ei kyllä sen takia, että taklaa painavasti ja paljon.
Olen samaa mieltä kiekottomana peli on kehittynyt juuri niinkuin kirjoitit, mutta tuo kiekollinen anti on pysynyt samalla tasolla tai jos on kehittynyt niin vähän. Kiekot karkailee ja itse ei pysty haastamaan kiekolla niin että ohittaa vastustajan tai jos onnistuu niin ehkä 2/10. Syötöt ei napsu tarkasti lapaan vaan menee edestä tai jää taakse. Taavi pystyy hyvään kiekottomaan peliin, mutta kiekollisena peli kuolee liian suurella todennäköisyydellä häneen.

Mutta tämä on vain minun mielipide ja perustuu ihan visuaaliseen muistiin, tilastointeja minulla ei ole.

Hyvää ja rauhallista joulua.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olen samaa mieltä kiekottomana peli on kehittynyt juuri niinkuin kirjoitit, mutta tuo kiekollinen anti on pysynyt samalla tasolla tai jos on kehittynyt niin vähän. Kiekot karkailee ja itse ei pysty haastamaan kiekolla niin että ohittaa vastustajan tai jos onnistuu niin ehkä 2/10. Syötöt ei napsu tarkasti lapaan vaan menee edestä tai jää taakse. Taavi pystyy hyvään kiekottomaan peliin, mutta kiekollisena peli kuolee liian suurella todennäköisyydellä häneen.

Mutta tämä on vain minun mielipide ja perustuu ihan visuaaliseen muistiin, tilastointeja minulla ei ole.

Hyvää ja rauhallista joulua.

Ei Vartiainen kauniita maaleja välttämättä tee, mutta kyllä hän nykyään osaa myös liikuttaa kiekkoa ihan hyvin.

Nimenomaan noista tilanteista ja nousuista olen tottunut jo tuntemaan Taavin viime kausina.

Hyvää joulua myös sulle!
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Harmi tosiaan, jos Taavikin vaihtaa maisemaa. Oma kasvatti jota en osaa nähdä toisen Liigaseuran paidassa, jos Liigan sisällä siis siirtyy. Vaikka miehen kiekolliset ratkaisut ovatkin välillä raivostuttavia, niin antaa kyllä kaikkensa aina logolle. Tärkeä alivoimapelaaja ja hämmentäjä kaukalossa, osoitti kahtena edellisenä kautena kykenevänsä myös tuloksentekoon. Muistuu vahvasti mieleen ne matsit, kun blokkasi jonkun 5 kutia yhden av-vaihdon aikana.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
@Lahtitar kirjoitteli toiseen ketjuun kuukauden alussa, että ensi kaudeksi olisi tulossa joku "ihan hyvä pelaaja" Tsekin suunnalta. Nyt olisi Tsekeistä Simon Stransky suuntaamassa Suomeen jo ilmeisesti täksi kaudeksi. Harihan tuolta jo heivattiin pihalle, joten periaatteessahan olisi tuollainen sentterilaiturin mentävä aukko kokoonpanossa. Ikääkin vain 22 vuotta, sitä kuuluisaa potentiaalia löytyy jne.

Ei siis mikään virallinen huhu, vaan ihan omaa mutuilua.
 

Lahtitar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, HC Giants
Sitten Taavin tilalle pitää löytää kiekkoja syövä ja järkevään fyysiseen peliin kykenevä nelosketjun hyökkääjä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös