Seuraavaksi varmaan kuullaan että Matti Hana on nähty Pelicansin kanssa jäillä. Kuten yllä todettiin niin Glennille ei ole mitään käyttöä missään roolissa joten ihmettelen miksi hän tuolla kurvailee.
Tyttöystävä Lahesta ja on reenannut ainakin A:n mukana harvase kesä.
Aaltonen, Mustonen, Mankinen, Tyrväinen, Teppo, Jürgens ja Jaakola jäävät kotiin.Onko kellään vielä hajua Pitsin kokoonpanosta? Onko veteraanit perinteisesti kotona?
Onko tämä se 11-12 kauden Glenn? Ja mitä edes tekee täällä lahdessa ylipäätään.
Etlarissahan se nyt sitten tulikin: Glenn tai Rämö eivät ole Pelicansin suunnitelmissa yllättäen vaan harjoittelevat vain joukkueen mukana. Pakkiosastolle haetaan vahvistuksia eli ei sen kummempaa tietoa, mutta monikkoa sentään käytetään.
Niin yleinen tapa tyrmätä ettei käyttöä ja kuinka monta kertaa sitten onkin tehty sopimus. Rämö kärkkyy varmaan parempaa pestiä mutta jos ei kauden alettua ala mitään tapahtumaan niin en yhtään ihmettelisi jos Pelsuissa vielä pelaisi.
No olen ollut elämäni aikana useasti väärässä mutta myöskin oikeassa. Aika näyttää mitä tuleman pitää.Rämö saa töitä kyllä, Pelicans ei voi kahta noin hyvää veskaria "laiminlyödä" tässä nyt. Glennillä nyt ei pitäisi olla mitään asiaa jengiin, nyt kun tuo pakiston vanhuksen paikkakin on täydetty laadukkaasti.
Joo no nyt alkaa sitten olemaan jo sellaisia kommentteja liittyen tuohon Glenniin tässä ketjussa, että voidaan ihan kauniisti kuvailtuna todeta paskan olevan jo housussa.
Mitä nää tämmöset kommentit on? Kaikkihan täällä on tuntunut sanovan, että ei riitä ja on vaan treenaamassa täällä.Joo no nyt alkaa sitten olemaan jo sellaisia kommentteja liittyen tuohon Glenniin tässä ketjussa, että voidaan ihan kauniisti kuvailtuna todeta paskan olevan jo housussa.
Toukokuussa olin tuota mieltä kun jengi mehusteli vaikka mitä huhuja ja tuon jälkeen ei ole toimistolta kuulunut pihadustakaan. Nyt ollaan elokuussa, pitsit pelattu ja enää puuttuu ”näillä mennään”. No, yksi tai kaksi pelaajaa sieltä voi tulla, mutta ne ovat ulkomaisia hakuja eikä mitään valmiita nimimiehiä.Pakko antaa kavereille respectiä tästä varmuudesta ja luotosta lahtelaisen kiekkojoukkueen toimistoa kohtaan. Itse uskoisin, että elokuussa ilmoitetaan, että näillä mennään.
Karhunen sieltä tulee kiekkoja koppamaan tulevalle kaudelle, kovien pelien mies.