Niin ja eipä siellä juuri samoja pelaajia taida olla kuin hopeakaudella oli.On siellä jotain kränää ollut, mutta ei Marttinen tietääkseni mikään syöpä ole.
Ne ottaa, joilla on perunoita. Mutta kyllä me näilläkin pärjätään.
Mitä itse olen SaiPan osiota lukenut ja sen puoli tusinaa pelejä heiltä nähnyt, niin ilmeisesti Tanus on ollut Lappeenrannassa kuluvan kauden suurimpia pettymyksiä. Kaverilta odotettiin sitä seuraavaa steppiä lupaavan debyyttikauden jälkeen mutta muistaakseni alkusyksystä oli kovinkin hiljaista pisteiden valossa. Sittemmin on nähty ajoittaisia valonpilkahduksia, mutta kokonaisuutena Tanuksen panos on tällä kaudella ollut valtava pettymys. Osuiko kuvaus yhtään kohdilleen? En sinänsä yhtään ihmettele mikäli vaihtaa maisemaa ja kuka tietää, joskushan nämä maisemanvaihdokset auttavat pelaajaa nousemaan uudelle tasolle.Sori, huutelen vieraisiin pöytiin. Mutta Jonatan Tanus on huhujen mukaan siirtymässä teille 2v sopparilla ensi kaudeksi.
Kyllä osuit aivan oikeaan. Tanuksen kausi on ollut pettymys. Tosiaan ajoittaisia valonpilkahduksia on nähty mutta pitkään mies on vaeltanut varjojen mailla ja pelaaminen on ollut hänen kohdaltaan löysää hiihtelyä. Viime peleissä on tosin nähty pieniä piristymisen merkkejä myös Tanuksen pelaamisessa. Parhaimmillaan Tanus on hyvä maalintekijä mutta huonona päivänä hänen pelaamisensa on hyvin löysää ja huolimatonta niin kuin tällä kaudella on nähty. Viime kaudella Tanus pelasi kyllä tosi hyvän kauden ja Lappeenrannassa odotettiin että tällä kaudella syntyy vähintään se 35-40 pistettä. Ehkä maisemanvaihdos tekee Tanukselle hyvää. Muuten kyllä Tanuksesta on jäänyt hyvä kuva. Sympaattinen ja leppoisa kaveri.Mitä itse olen SaiPan osiota lukenut ja sen puoli tusinaa pelejä heiltä nähnyt, niin ilmeisesti Tanus on ollut Lappeenrannassa kuluvan kauden suurimpia pettymyksiä. Kaverilta odotettiin sitä seuraavaa steppiä lupaavan debyyttikauden jälkeen mutta muistaakseni alkusyksystä oli kovinkin hiljaista pisteiden valossa. Sittemmin on nähty ajoittaisia valonpilkahduksia, mutta kokonaisuutena Tanuksen panos on tällä kaudella ollut valtava pettymys. Osuiko kuvaus yhtään kohdilleen? En sinänsä yhtään ihmettele mikäli vaihtaa maisemaa ja kuka tietää, joskushan nämä maisemanvaihdokset auttavat pelaajaa nousemaan uudelle tasolle.
Ei nyt ehkä ykköskorin jamppa, mutta vaikuttaa iha potentiaaliselta. Korvaisiko sitten Toivolan jos siirtyy kerhoon tai mikäli Ylönen lähtee rapakon taakse kokeilemaan. En oikein muuta ruutua keksi kaverille mutta tervetuloa!Sori, huutelen vieraisiin pöytiin. Mutta Jonatan Tanus on huhujen mukaan siirtymässä teille 2v sopparilla ensi kaudeksi.
Onko Toivolan Kerho-siirrosta mitään muuta konkreettista kuin että isänsä on Kerhon urheilujohtaja? Sillä vaan kysyn kun ei Kerhoon sisäänpäin ihan hirveästi huhuja ole.Ei nyt ehkä ykköskorin jamppa, mutta vaikuttaa iha potentiaaliselta. Korvaisiko sitten Toivolan jos siirtyy kerhoon tai mikäli Ylönen lähtee rapakon taakse kokeilemaan. En oikein muuta ruutua keksi kaverille mutta tervetuloa!
Lähinnä siteerasin täällä useasti esiintynyttä huhua. Mitään faktaa aiheesta minulla ei ole. Mitä tanukseen tulee voihan se tosiaan olla myös ensi kauden "The ryöstö" jos saa hyvän kesän alle ja kaikki loksahtaa kohdalleen.Onko Toivolan Kerho-siirrosta mitään muuta konkreettista kuin että isänsä on Kerhon urheilujohtaja? Sillä vaan kysyn kun ei Kerhoon sisäänpäin ihan hirveästi huhuja ole.
Sopasen kohal kyllä mietin yhä tuota Kalpa palstalla esille tuotua puolivalmista sopparia josta Vili vetäytyy. Eli haluuko jatkaa mieluummin ulkomailla tai kenties harkita kotiinpaluuta?
Muistelen ettei valmennus kuitenkaan Viliä poppareille heittänyt toisin kuin Erkinjunttia ja Hodaria. On totta ettei Vili kyllä kovin vahvoja näyttöjä ole kevään peleissä antanut eikä ole asenteen puolesta mikään Björninen. Toisaalta taitoa ja yv pelotetta riittää. Hankala tapaus kyllä käsitellä Vili, että ottaisinko vai jättäisinkö itsekään.Jaa-a minä taas en ole täysin vielä antanut anteeksi sitä Kalpa-sarjan pleijarihäröilyä, jossa useampikin ns. johtava pelaaja kusi muroihin ennen viimeistä peliä ja lähti vähintään viihteelle. Muitakin huhuja liikkui myös, mutta ei niistä enempää. Siitähän sitten lähti kaikki omiin suuntiinsa, Vili mukaan lukien. Ei ainakaan mikään voittajan perikuvaksi ole minun silmissäni muodostunut, joten noinkohan olisi tarvetta?
Helvetti tämä suomen verotus, liigassa pelaisi paljon parempia ulkomaaneläviä kun ei tarvisi ainaka kertoa palkkaa kahdella että saadaan loppusumma.
Taustalla on tälle hetkellä menossa keskusteluja summan (tai prosenttiosuuden) korottamiseksi, tällä muutoksella oltaisiin kilpailukykyisiä esim. SHL:n kanssa. Toivottavasti homma menee eteenpäin ja maaliin.
Uskoisin seurojen myös hyötyvän tuosta muutoksesta kustannusten kannalta.
Tällaista huhua myös kuulin Kuopion suunnalta, että Vili valitsi Radiomastot ennemmin kuin Puijonsarven. Laput oli kaikin puolin valmiit, mutta nimi jäi vain puuttumaan. Kaveri huhuili että ensi vuoden olisi myös Lahes.Kalpa osiossa huhutaan, että Vili Sopasen Kalpa soppari ollut lähellä mutta Vili muuttanut mieltään. Onkohan Pelsusta oltu Vilin perässä?
Muutama hyökkääjä on jo kiinnitetty ens kaudeksi, mutta Sopanen ei ainakaan näihin lukeudu.Tällaista huhua myös kuulin Kuopion suunnalta, että Vili valitsi Radiomastot ennemmin kuin Puijonsarven. Laput oli kaikin puolin valmiit, mutta nimi jäi vain puuttumaan. Kaveri huhuili että ensi vuoden olisi myös Lahes.
Muutama hyökkääjä on jo kiinnitetty ens kaudeksi, mutta Sopanen ei ainakaan näihin lukeudu.