Mainos

Pelicans - HIFK 12.2 klo 18:30 Lahden Jäähallissa

• 13 110
  • 101

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kaikki kauhuelementit ovat ilmassa, kävin oikein livenä katsomassa kuinka Pena on tehnyt meistä taas yhden ketjun joukkueen. Nyt se ketju on Vopat - Hurtaj - Häppölä, joka teki 3/4 maaleistamme, nyyhkytinyyh, kenkää!

Hurtaj pähkinänkuoressa ensitapaamisen perusteella; käsiä vähintään saman verran kuin Jamppa Calounilla vuosimallia -04. Ikävä kyllä fysiikkakin on samaa tasoa. Joutsenia ei kuitenkaan nähty. Pelikäsitys erinomainen ja jalat toimivat = kaveri on suorastaan nopea. Suomalaisten kulmavääntäjien liigassa tällainen käsipari tulee tekemään paljon pisteitä. Tämä on fakta. Vain loukkaantuminen voi viedä tehot luokkaan 0,5 / matsi. Liiga, jossa Tomek Valtonen ja Erkki Rajamäki ynnä Toni Häppölä luetaan taitokäsien puolelle ei ole ns. täyteenkilpailtu tällä alueella. Hurtaj´lla ei siis ole mitään hätää tässä ympäristössä. Syötöt omille olivat onnistumisprosenteiltaan samalla tasolla kuin Benysekin onnistumiset puolustuksessa; 99.9%. Miinuksena kuitenkin se, että kuten muutkaan HIFK-sentterit, Hurtajkaan ei osaa aloittaa. No, se on brändin näköistä toimintaa. Plussana fyysiseen heikkouteen nähden ketjukaveruus Vopatin kanssa. Ja Vopat oli loistava ensimmäistä kertaa tällä kaudella juuri nyt tässä roolissa.

Kiva, että turistimme kiinnostaa muidenkin joukkueiden faneja. Kerro lisää pelaajista, joita et ole nähnyt livenä DefJam! Mitä mieltä olet Tanskan 3. divisioonan Carlsberg Homosexuells -joukkueen laitahyökkääjästä Nils Hohenstromista? Minusta hänellä on kyllä parantamisen varaa. Täytyy lopettaa, Kanadan telkkarista loppui juuri elokuva, jonka käyn haukkumassa meiliä käyttäen kanadalaiselle ystävälleni. Hänen mielestään Suomen Idols oli ihan paska, kosto elää.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: Re: Re: Re: Meillä on 2 sena!

Viestin lähetti DefJam
Mä arvasin, että ei montaa sekuntia mene, kun joku Mikkihiiri rupeaa kommentoimaan näitä MUN kommentteja...
- - -
Face the facts!

Saako arvata, et nähnyt peliä paikan päällä? Kun kysyttiin, etkä siihen vastannut. Vaikka milloinpa narripelleiltä olisi jotain järkevää vastausta saanut. (Tämä ei koske sinua Risa!)

Taitaa tämä yo. nick olla näitä jokkerien ja kontulassakohtaturpaanottawien hengenheimolaisia.

Mutta kuten jo kerroin (joka oli 35), jäämme odottavalle kannalle Hurtaj´n kohdalla. Ja tietysti toivomme, että hän ottaa kunnon matsin Heleniuksen kanssa tavatessaan. Siinä tapauksessa suosittelen alakoukkuja.

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Viestin lähetti DefJam
Mä arvasin, että ei montaa sekuntia mene, kun joku Mikkihiiri rupeaa kommentoimaan näitä MUN kommentteja... mutta mutta... tällä kertaa se olikin RoopeSetä. Klik klik!

On se *aatana monelle pellelle kova paikka, kun ketä tahansa oman joukkueen pelaajaa arvostellaan. Itse pystyn mainitsemaan Jokreista useamman turistin. Face the facts!

1. Sinä olet pelle, koska kuulut narrilaumaan, minä olen korkeintaa peto

2. Arvostele ihan vapaasti, niin minkäkin teen sekä HIFK että narrien pelaajat.

3. Arvostelin kykyäsi yhden kiekkoyö ohjelman perusteella vetää noin pitkällemeneviä johtopäätöksiä. Arvostelusi pohja oli siis kysymyksessä. Olet siis itse todellinen Pelle kun et edes ymmärtänyt tätä.

Huoh. (silti voit olla oikeassa, mutta se ei johdu kyvyistäsi arvioida pelaajia kiekkoyölähetyksen perusteella vaan tsägällä).

edit: 58, taztka, senior ja JHag ehti jo ensin. Kiitos siitä!

Viimeksi muokattu:

Haukionkala

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia FlyersTunturi-kiekko :DIn
Viestin lähetti Tilastomies
Harkins oli kuin turvonnut pulla jos Hurttaan vertasi , tosin en ole kuin kaksi peliä paikan päällä nähnyt joten joku enemmän pelejä nähnyt voisi valaista onko Harks aina yhtä flegmaattisen oloinen?
lisää.

Täytyypi sanoa näin, että sen verran mitä itse olen nähnyt niin Harkins on todellakin todella flegmaattinen. Sen luistelu on laiskaa ja en asenteesta kyllä osaa sanoa mut vaikuttaa välillä ettei anna kaikkeaan tuolla pelissä.Täytyy kuitenkin muistaa, onhan se poika niitä pisteitä mättänyt ihan hyvään tahtiin. Ehkä lämpenee paremmin playoffeissa sitten todellisiin huippusuorituksiin.

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Viestin lähetti DefJam

On se *aatana monelle pellelle kova paikka, kun ketä tahansa oman joukkueen pelaajaa arvostellaan. Itse pystyn mainitsemaan Jokreista useamman turistin. Face the facts!

Arvostella saa aina, mutta suun soittaminen ilman minkäänlaista kompetenssia kertoo enemmän ervostelijasta kuin arvosteltavasta. 15 sek. TV-välähdyksen perusteella syvään rintaääneen turvautuminen on ylimitoitettua provoa toisten ketjussa. Antaa vain itsestään typerän vaikutelman ja sitähän emme kukaan halua, emmehän.

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Eikös tämä DefJam ole Hifk fani?
Ainakin suosikin kohdalla on Hifk ja sitten jotain ambomaantekstiä josta en ymmärrä.(maahanmuuttaja?).

Toisaalta on se aika ymmärrettävää kun narrien pakka on sekaisin ja vahvistukset ovat luokkaa mappi-ö niin ottaahan se pannuun kun Pentti haki kunnon vahvistuksen tsekeistä eikä tusinamiestä jostain Suomalaisesta pikkujoukkueesta missä kaveri oli jo missannut oman osansa.

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Kaikille kenkää !

Olipas livenä nähtynä Hurtaj hyvä ! Kuten jo Jurgen Hagelbocken totesi , niin jalat ja kädet toimivat. Lisäksi on hyvä luistelija ja pienestä koostaan huolimatta tarpeeksi röyhkeä . Näin se taas on , koolla ei ole merkitystä.. Hurtaj olisi eilen tehnyt enemmänkin pisteitä , mutta valmennusjohto ei peluuttanut häntä paljoa , koska 2. erässä peli vähän hajosi . Eli tuli paljon av ja yv peliä , eikä uuden hemmon luottamus ko. tehtäviin vielä riittänyt ? Lisäksi Hurtaj oli huono aloittaja , joka asia on loistava kompetentti IFKn sentterille , heh . No , Vopi ne aloitukset sitten hyvin hoiti. Matsin jälkeen naurettiin , kun Hurtaj sai palkinnon , eikä oikein ymmärtänyt miten pokaali pitää noutaa. Kibe huikkasi kundille , että me hakemaan. Vopat siihen , että pysy paikoillasi ( ? ) . Sitten Harkins huusi Hurtajlle jotain ja gosse pyöri siinä viivalla kuin puolukka pillussa. IFKn pelaajat hytkyivät naurusta , kun rookieta uunotettiin. Hyvä kuva jäi Hurtajsta , välkommen vaan !

Ai niin Kempes , Stat pelasi taas 0 pelin , torjuen 1.erän alussa muutaman varman mestan. Mutta , mutta , mutta , Stathos torjui ne kilvellä ja kun nimenomaan oli sanottu , että räpylällä torjutaan , niin eiköhän anneta Davelle kenkää vaan ?

Yksi vielä. Benysek teki 2 virhettä. 1 harhasyöttö ja 1 turha pitkä kiekko , joten eiköhän sovita , että ....... loppulauseen varmaan arvaattekin .

Ruma lapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC
Ja suljetulle Sm-liigalle kenkää myös. Tunnelmaa oli kuin harkkamatsissa ja yleisöäkin huimat 3000. Voi pippel!.

Mutta Hurttaahan Lahteen lähdettiinkin katsastamaan ja jamppa oli mielestäni suorastaa hyvä. Oli kouraa ja jalkaa. Vastus nyt sattui olemaan luokaton, lauantain Ässä-koitos antaa varmaan parempaa kuvaa.

Kaikki olennainen on varmaan jo sanottu joten poistun.

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
DefJam, älä viitsi koko ajan kiusata meitä. Ei kaikilla voi olla Saku Koivua neloskentän sentterinä. Ja silti me ollaan sarjataulukossa kolmantena.

Matsi tuli nähtyä, eikä siitä löytynyt paljoa muisteltavaa. Asenneonglema paistoi vieraiden pelistä pahasti. Viimeksi näiden joukkueiden kohdatessa loistanut IFK:n ykköskentällinen oli enää nimien puolesta sama kentällinen. Maalista huolimatta äijät olivat aivan yössä. Pärssisellä oli "en lainaa kiekkoa kenellekään"-päivä ja Jerellä puolestaan "surffailua ja tyhmiä jäähyjä"-päivä. Harkins pelasi huonoimman pelinsä, minkä olen nähnyt.

Hurtajn ketjun peli toimi. Hurtaj-Vopat tulee vielä olemaan kunnon tehokaksikko, sanokaa minun sanoneen. Lubo viihtyi pienestä koostaan huolimatta maalin tuntumassa, tosin Pelicans-puolustajia ei kauheasti kiinnostanut alueen siivoaminen. Ässä-pakkeilta tulee taatusti enemmän vastusta. Äijän kädet toimivat ensimmäisen ottelun perusteella hyvin ja nappisyötötkin napsahtelevat lapaan, kuten esimerkiksi Vopatin maalissa.

DefJam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hata hata HIFK!
Niin!

Jos nyt ei tullut selväksi, niin EN todellakaan ollut Lahdessa katsomassa peliä. Ja kyllä mä Hockey-Nightin näin. Tulin just dokaamasta kotiin :=) Enkä tehnyt johtopäätöksiä HN:n perusteella. En ole nähnyt äijää kertaakaan luistimilla. En siis tiedä äijästä oikeestaan mitään, paitsi sen, että se on tota mikkihiiri kaliberia.

Ja siksi väittäisin, että liigassa tollaiset painonvartijat ei saa kovissa peleissä mitään aikaan. Hienoa pikkunäppärää kikkailua silloin, kun tilaa on (eilinen peli), mutta pelien ja otteiden koventuessa katoaa massaan... tai ei massaan, koska sitä massaa ei tällä herralla ole mutta sanotaan vaikka rivimieheksi.

No, katsotaan miten käy!?!

Miksei teillä ole kakkosta? Mulla oli eilen kolmosta ja nyt on vähän laiska olo duunissa :=)

Carlos

Jäsen

Viestin lähetti DefJam

Bu-hah-haa, kel-jut-taa, kun narrit ei osaa scou-ta-taa. Kyllä minuakin keljuttaisi jos the sir olisi mennyt ostamaan jotain sysipaskoja bjuurströmmejä, sen sijaan että meni ja scouttasi ihan pelimiehen liigan ulkopuolelta! Peli Lahdessa oli juu heikkotasoinen, mutta kyllä siellä oli kaukalo väärällään silti pelimiehiä, joista voi sanoa että Hurtta ei ollut lähelläkään huonointa.

Itse pelin ulkopuolelta Lahdessa huvitti pari asiaa. Ensinnäkin raahasin taas vanhempani mukaani katselemaan ko. matsia, ja jo lähes 70-kymppinen faijani totesi ensimmäisen viiden minuutin aikana että "tuliks kellään pyssyä mukaan? Toi rumpali pitäisi ampua..." -viitaten yksinäiseen Lahtelais-rumpaliin. Ja voin vakuuttaa että hän ei ole saanut rummunvihaaja-mentaliteettia JA:ta lukemalla. :-)

Toisekseen huvitti sitten Lahtelais-yleisö ja katkeruus.

"Paljonks noita ulkomaalaisia oikean saa olla nykyään? 3 vai 4? Hifkillähän on puol joukkuetta ulkomaalaisia. Kai niitä sitten saa olla niin paljon kuin on varaa ostaa..."
"Niillä on malliks muutama ns. oma poika tossa joukkueessa, ja kuitenkin koko jengi täynnä ostopelaajia"
"Tossa se kusipäisyys taas näkyy, mitään ei oo oppinu" -kommentti erääseen Jeren jäähyyn.

No, enhän minä heitä voi moittia. Ei mahda olla helppoa olla caani-fani ainakaan tällä kaudella.

Peli oli kaikenkaikkiaan aikamoisen heikkoa, tunnelma oli kyllä totaalisen olematon, ja kuten kiekkoyökin totesi, Hifk käveli matsin läpi voittoon.

Hifk:n ykkönen oli kokolailla pimennossa, Pelicaanien ykkönen pelasi heitä vastaan, ja hyvin pelasikin. Caanien ykkönen oli myöskin vastuussa parhaimmista paikoista hyökkäyspäässä, välillä meidän ykköstä jopa meinattiin viedä.

Meillä on todellakin 2. kenttä. Hurtta näyttää muuten ihan nimensä mukaisesti koiranpennulta naamasta, ja liikkuu hiukan kuin minikokoinen Kauppila. Mutta muuten pitää sanoa että liikkuu oikein hyvin, omaa hyvän pelisilmän, osaa pitää kiekkoa pienessä tilassa, ja syötöt ovat tosiaan korkatasoisia. Itse olin erittäin tyytyväinen näkemääni, positiivisesti yllättynyt.

Selkeitä kieliongelmia hänellä on, mutta Vopi ja Beny tulkkasivat kaverille vaihtoaitiossa asioita tarpeen vaatiessa (istuin ihan vieressä). Varmasti auttaa sopeutumista, kun on kaksi "maanmiestä" samassa joukkueessa.

Nyt varsinkin kävi oikein selväksi miksi Hifk on tarvinnut 2. pelinrakentajaa, moni asia oli muuttunut. Ensinnäkin Vopatista näki miten hän nautti pelaamisesta toisen pelimiehen kanssa, ja keskittyi nyt paljon kiekolliseen peliin. Tehopisteistäkin tämän voi päätellä. Uskon että Vopi ja Hurtta tulevat olemaan vielä kova tutkapari loppukauden aikana, heillä näkyi "toimivan" heti alusta saakka. Häppölä kirmasi myöskin kuin vasikka kevätlaitumella, hänestä näkyi niinikään selvästi uudenlainen peli-ilo, koska oli vaihteeksi "vastuuttomassa" hyökkäävässä roolissa. Uskon että Ara tiesi tasan miksi tämä ketju koottiin.

Ja nyt sanon jotain mitä en uskonut sanovani. Paria pakollista hasardia lukuunottamatta, Hirso pelasi ihan helvetin hyvän pelin! Tuntuu että hänelläkin on apina pudonnut selästä, kun ei ole enää 2. sentterin viittaa harteilla.

Vaikka täällä nyt on monikin "tietäjä" todennut kauden mittaan että yksi pelaaja ei tee kesää missään joukkueessa, niin minun mielestäni nyt näki miten tämä 2. sentteri oli täysi napakymppiostos. Lähes koko hyökkäys on kuin uudestisyntynyt. Juuri se mitä joukkue tarvitsi, nyt on roolit just kohdallaan. Ihan hykerryttää.

Vielä Caanien pelistä sen verran, että kyllä säälitti maalintekijöiden puuttuminen. Kiekko oli monta kertaa niin hyvässä paikassa, että yhtään käsiä omaava pelaaja olisi niitannut ainakin 3-4 maalia. Stathosille varmasti erittäin vaikea peli, ei juuri mitään hommia, mutta sitten muutama paha paikka. Ammattimiehen ottein hän piti nollan. Yksi oli tosin lähellä, hanska ehti väliin juuri sen verran että kiekko pomppi ohi maalin ehkä kymmenisen senttiä.

Kibe yritti muutamaan kertaan Caloun -tyyppisiä ratkaisuja ylivoimassa (maalivahdin polvitaipeen kautta maaliin), ilman tulosta.

Benysekistä on sanottava, että mielestäni hän ei ollut ihan parhaimmillaan tänään. Hommansa hoiti ammattimiehen ottein, mutta ei aiheuttanut mitään henkeäsalpaavia ihailun hetkiä, kuten yleensä. Hänen parinsa Turunen muuten on mennyt tauolla taas askeleen eteenpäin. Tästä miehestä tulee uusi Kimmo Timonen, uskokaa pois.

Mutta taas kummastelin yhtä asiaa. Miksi ammattimiehet eivät osu maaliin? Jerekin paukutteli monta mehevää lämäriä ylivoimassa -kaikki ohi maalin. Miten tuommoisen kokemuksen omaava ammatti-mies ei saa vähintään 90% vedoista maalia kohti, kun pääsee ns. rauhassa vetämään? Mä vaan ihmettelen.

Yleensä ottaen ei kaduta että tuli lähdettyä, mutta ei olisi kaduttanut vaikka olisi jäänyt väliinkin. Lauantaina sitten taas uudestaan, toivottavasti saadaan edes vähän enemmän meteliä aikaiseksi. Odotan innolla seuraavaa Hurtta-Vopi-Häbä -näytöstä. :-)

DefJam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hata hata HIFK!
Re: Re: Re: Re: Re: Meillä on 2 sena!

Viestin lähetti Carlos
Bu-hah-haa, kel-jut-taa, kun narrit ei osaa scou-ta-taa.

Toisekseen huvitti sitten Lahtelais-yleisö ja katkeruus.

Vaikka täällä nyt on monikin "tietäjä" todennut kauden mittaan että yksi pelaaja ei tee kesää missään joukkueessa, niin minun mielestäni nyt näki miten tämä 2. sentteri oli täysi napakymppiostos. Lähes koko hyökkäys on kuin uudestisyntynyt. Juuri se mitä joukkue tarvitsi, nyt on roolit just kohdallaan. Ihan hykerryttää.

Ei osaa scouttaa? Buahahahhaaaah!! Ymmärtääkseni Herra Metropolit käväisi jokunen kesä sitten HIFK:n training campilla ja ei silloin kelvannut... ymmärtääkseni ihan pelimies?

Lahtelaisyleisön katkeruus? Hmmm... en ollut paikalla, mutta ei varmaan ollut kausikorttikatsomossa kivaa. Mutta kyllä YLIVOIMAISESTI katkerin keskusteluosio täällä Jatkoajassa on ollut teidän oma ketjunne... "huono maalivahti", "ei kakkoskenttää", "jne" Ja voi sitä itkun määrää, kun Narrit viime keväänä pyöritti kilttejä kissanpentuja 4-0. Ettei vaan sama toistuisi tänä keväänä?

Aika pitkälle vedettyjä johtopäätöksiä yhden pelin perusteella. Onnittelut kuitenkin, jos näin todella tapahtuu.

Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Meillä on 2 sena!

Viestin lähetti DefJam
Aika pitkälle vedettyjä johtopäätöksiä yhden pelin perusteella. Onnittelut kuitenkin, jos näin todella tapahtuu.

Oletko poliitikko ammatiltasi vai kenties muuten vaan syömässä sanojasi vähän väliä? Turha tapaus tällä palstalla olet toki, se on tullut jo aikaa sitten selväksi.

Jamppa vetää itse Hurtasta johtopäätöksiä, vaikkei ole nähnyt tämän lainkaan pelaavan. Yksi Pelicans-peli ei tosiaankaan tee vielä kesää, mutta kummasti on taas yksi typerä narri haukkumassa IFK-hankintaa turistiksi pelkän perstuntuman perusteella, vailla minkäänlaista faktapohjaa.

Kannattaa opetella perustelemaan ne omat mielipiteet, silloin niihin saattaisi tulla kenties jotain painoarvoakin.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Anna mun kaikki kestää. Jatkoajan oma Mika Saukkonen DefJam senkun jatkaa vaan. Ja nyt on esiin kaivettu pleijarit -03, joilla on kauheasti tekemistä pleijarien -04 kanssa. Ja pleijarit -03 eivät muistaakseni olleet jokereillekaan mikään suksee, sillä finaalissa taisivat kohdata Kärpät ja Tappara? Kaikella rakkaudella suuresti kunnioittamiani The Moderaattoreita ja tarkemmin sanottuna The Kirjoitusoikeuksia jakavia kohtaan; seulanne on tiukka kuin 16-vuotiaan tytön..öh...asenne. Mutta onko joku päivä lipsahtanut esimerkiksi Jatkiksen risteilyn aikana kirjoitusoikeuksien jakovastuu pariksi tunniksi Kontulan Rosita-baarin pokelle? Myöntäkää vaan, kaikille joskus sattuu huono päivä töissä, esimerkiksi Idi Aminillekin kerran. Kun sen piti aloittaa sota, se aloitti vahingossa vaimonvaihtoviikot - jälkeenpäin asia nauratti häntä kovasti.

Mutta ei se mitään, antaa kaikkien kukkien lakastua.

Istuin kahdessa eri paikassa Caanien katsomossa ja eka paikassa ympärilläni oli näitä huonoja häviäijiä: -ei tost hifkistä kylloo mihinkään jäpäjäpäjpä...Toisessa paikassa oli kiitos kiekkohenkisten lahtelaisystävieni ns. local hardcorecaans -osasto, joiden kanssa oli kiva heittää läppää. Eräskin lahtelainen kiekkojoukkueen omistaja riepoteltiin tavalla, joka sai Pentinkin näyttämään pahimpina antifanikausinaan B-katsomosta käsin katsottuna kivalta kaverilta, jolla on jännä tukka.

Hurtaj on pieni. Defjamkin sen huomasi. Jokereissa on ollut aina vain suurikokoisia senttereitä. Liigan kevyin pelaaja pelaa tietääkseni jokereissa?

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Koskas juokset ?

Viestin lähetti Assa Ulter
Janne Korpela? Onko tämä se sama mies, joka suuressa viisaudessaan aiheutti Toporowskin pelikiellon viimeisessä harjoitusottelussa? Jos pitää paikkansa, menen tänään halliin ja sopivassa välissä juoksen alasti kentälle ja halaan häntä kaikkien meidän lahtelaisten puolesta.

Joo , moi vaan . Ollaan JHagin kanssa vielä täällä hallilla ja juodaan aamukahvia. Kun toi lounasaikakin jo lähenee , niin ajattelin vaan kysyä , että koskas aiot juosta , vai venataanko turhaan ?

ps. Nimimerkki ' läheltä ylös ' . Sinulla oli aika maaginen veikkaus !

bull

Jäsen

Viestin lähetti DefJam
Ei osaa scouttaa? Buahahahhaaaah!! Ymmärtääkseni Herra Metropolit käväisi jokunen kesä sitten HIFK:n training campilla ja ei silloin kelvannut... ymmärtääkseni ihan pelimies?

Pakko tarttua sen verran, et turha verrata pelaajaa 2-3 vuotta sitte ja nyt. Voipi olla et oli pari vuotta sitten aika raakile verrattuna tän hetken kuntoon.

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche

Viestin lähetti DefJam

Parahin waverunner, oletko todellakin sitä mieltä, että voidaan puhua 'scouttauksesta', jos isketään vino pino €uroja pöytään tiedetyn pelimiehen hankkimiseksi? Kärpät muuten 'scouttasivat' Machuldan tänä keväänä, ai saakutti soikoon. Tai jos ihan piruuttain Metro houkuteltaisiin muualle tämän kauden jälkeen (varsinkin liigaan) - hyvin 'scoutattu'.

PS. Tee meille kaikille palvelus ja luovu kirjoitusoikeuksistasi suosiolla. Mene Espanjaan, suoraan Espanjaan, kulkematta lähtöruudun kautta.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Kaikella rakkaudella suuresti kunnioittamiani The Moderaattoreita ja tarkemmin sanottuna The Kirjoitusoikeuksia jakavia kohtaan; seulanne on tiukka kuin 16-vuotiaan tytön..öh...asenne. Mutta onko joku päivä lipsahtanut esimerkiksi Jatkiksen risteilyn aikana kirjoitusoikeuksien jakovastuu pariksi tunniksi Kontulan Rosita-baarin pokelle?

Vastahan täältä IFK osion puolelta tuo yksi narri, jonka nimeä en muista lähti toistaiseksi laulukuoroon. Ei niitä voi kaikkia sinne laittaa, koska pitäähän heilläkin vähemmistön edustajina tällä palstalla olla jonkinlainen äänivalta. Muutenhan Jatkoaikaa syytettäisiin rasismista. Kun tämä hata IFK lähtisis kesälomille, niin sieltä pamahtaisi kohta samanlainen hengenheimolainen kehiin.

Ei pahalla niitä Jokerikirjoittajia kohtaan, joilla oikeasti on jotain sanottavaa ja annettavaa tälle palstalle.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Jep, eiliset iltatreenit tuli nähtyä. Harvoin noin paskaa peliä joutuu seuraamaan, kai nämä harjoitusottelutkin on pakko joskus pelata, toivottavasti ei enää lauantaina.

Hurtan koko ei tosiaan päätä huimannut, mutta pelikäsitys oli aika eri luokkaa kuin suurella osalla IFK-pelaajia. Kundi oli toisessa kulmassa ottamassa kiekkoa vastaan, kun muut IFK-pelaajat vielä miettivät, että jos vastustaja vetää kiekon ränniin, niin jääkö se tälle puolelle maalia, vai kiertäisiköhän se kuitenkin toiselle puolelle. Muutenkin sijoittuminen hyvää luokkaa. Uskon, että vähemmän tiukasti puolustavia jengejä vastaan Hurtasta tulee olemaan paljon iloa, kun ei ole kokoajan kundi iholla kiinni. Mielestäni se nyt ei kyllä ollut ihan paska aloittaja, mutta näimme kai jotenkin eri peliä...

Sitten yhtä muutosta kaipaisin IFK:n pakistossa. Ns. Kakkosylivoiman taakse pitäisi saada Jere Karalahti siirrettyä, jotta saataisiin laukaisuvoimaa niiden miesten taakse, jotka sitä maskia tekevät. Pärä pyrkii maalinedestä ohjaamaan, Kuhta ei sitäkään, joten näistä miehistä ei ole laukojille juurikaan hyötyä. Siksi toivoisin juuri Vopat-Häppölä-akselin pääsevän nauttimaan Jeren lämäreistä. Menee taidot hukkaa laukasijan paikalla, kun koko ketju pyrkii vain tekemään maalin kymmenen syötön kautta.

Noh, lauantaina jatketaan taas, toivottavasti hyvin tuloksin silloinkin.

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Rebel

Sitten yhtä muutosta kaipaisin IFK:n pakistossa. Ns. Kakkosylivoiman taakse pitäisi saada Jere Karalahti siirrettyä, jotta saataisiin laukaisuvoimaa niiden miesten taakse, jotka sitä maskia tekevät. Pärä pyrkii maalinedestä ohjaamaan, Kuhta ei sitäkään, joten näistä miehistä ei ole laukojille juurikaan hyötyä. Siksi toivoisin juuri Vopat-Häppölä-akselin pääsevän nauttimaan Jeren lämäreistä. Menee taidot hukkaa laukasijan paikalla, kun koko ketju pyrkii vain tekemään maalin kymmenen syötön kautta.

Ehkä tätä muutosta voisi nyt jopa harkita, jos Hurtaj pystyy kakkosylivoimaa pyörittämään. Tähän astihan kiekko on sössitty vastustajalle heti aloituksessa. Se on ollut ihan se ja sama kuka pakeista sen jälkeen noutaa kiekkoa omasta päästä.

Pakin laukauksen meneminen siniviivalta maaliin on nykyään niin monesta asiasta kiinni. Jonkun (Hurtaj) pitää syöttää pakille oikea-aikainen lätty, toisen (Vopat) pitää tehdä laukaukselle maskia ja kolmannen (Häppölä) pitäisi taistella mahdollinen rebound sisään. Vasta kun kaikki nämä toimivat, voi odotella tehoja ottelusta toiseen.

Pasi Saarisellakin on kyllä sen verran hyvä laukaus, ettei kakkosyv:n tehojen pitäisi jäädä pakkien laukausten takia nollille.

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
[
Pasi Saarisellakin on kyllä sen verran hyvä laukaus, ettei kakkosyv:n tehojen pitäisi jäädä pakkien laukausten takia nollille. [/B][/QUOTE]

Niin , itseasiassa Pasi Saarisella on mielestäni paras skode kaikista IFKn pakeista. Ja kun vielä Kultsi tulee messiin , niin kyllä tulivoimaa tykistössä ( Gunners , oli ihan pakko heittää Johannes )riittää .

DefJam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hata hata HIFK!
Viestin lähetti JHag
Anna mun kaikki kestää. Jatkoajan oma Mika Saukkonen DefJam senkun jatkaa vaan. Ja nyt on esiin kaivettu pleijarit -03, joilla on kauheasti tekemistä pleijarien -04 kanssa.

Kiitos Hakki! Taas yksi uusi titteli lisää!

Eikös noissa Jatkoajan säännöissä lue, että kirjoitetaan helppolukuista (ymmärrettävää) suomea. Kirjoita säkin miehekkäästi äläkä heitä mitään helvetin proosaa joka väliin. Ja sitä päiväkirjaa voit edelleen pitää jossain muualla kuin täällä verkossa.

Ja mitä tulee noihin pleijareihin... viime keväänä Narrien ja Jullien kohdatessa taisit itse puhua kahdenkymmenen vuoden takaisista pleijareista, miten HIFK:lla on henkinen yliote ym. bullshittiä. Nyt ei toi aikajana ollut kuitenkaan kuin yksi vuosi.

Nyt vihellän pelin poikki ja lähden viikoksi pelaamaan Espanjaan golfia! Mihas - here I come!

Nauttikaa huomisesta HIFK-Ässät herkusta (ja niistä nakeista) koko rahalla !!!!!

Swing!

Re: Koskas juokset ?

Viestin lähetti Brewer
Joo , moi vaan . Ollaan JHagin kanssa vielä täällä hallilla ja juodaan aamukahvia. Kun toi lounasaikakin jo lähenee , niin ajattelin vaan kysyä , että koskas aiot juosta , vai venataanko turhaan ?

Turhaan, aivan turhaan odotatte. Kävikin niin, että ujous iski minuun. Oletin matsissa olevan korkeintaan 1000 katsojaa, mutta kuinkas kävi? Yli kolme tuhatta jääkiekon hullaannuttamaa tulee paikalle! Eihän niin suuren yleisön edessä uskalla perse paljaana juosta. Korpelallakin oli koko matsin ajan kiimainen katse, odotti varmaan minua.

Kuinkakohan moni paikalla oleva tuli paikalle pelkästään Assan kulkusten näkemisen toivossa? Aika moni varmaan, sanois Gary the Pine. Mielenkiinnolla odottaen seuraavaa peliä, jossa en edes lupaa viuhahtaa. Ja katsojamäärä romahtaa...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy