Koska Nupe. Sitä vituttaa niin paljon, että se laittaa vaikka lapun luukulle ennemmin kun tiputtaa pelaajabudjettia yli miljoonalla. :D
Tästä olen vähän eri mieltä, tai en ihan koska uskon että pelaajabudjetti on ensi kaudella hoikka muttei ihan milliä hoikempi.
Mä luulen että budjetti tullee olemaan siinä 2,1 - 2,4 miljoonaa josta ensimmäinen vaihtoehto on se että ei päästä playoffeihin [eikä "päästä" myöskäään playoutteihin] ja toinen vaihtoehto se että päästään ensimmäiselle kierrokselle playoffeissa.
Tämän kauden tappiot on säästötoimenpiteistä huolimatta isot mutta en usko että enää huolestuttavalla tasolla vaikkei yleisömäärät olisikaan kovia. Tuon noin 2miljoonaa saa raavittua kasaan kyllä mutta veikkaan että näitä Enlundin, Tyrväisen tai Roineen kaltaisia kokeneita "nelosketjun luksuspelaajia" ei enää ole vaan niistä säästetään tai niitä ei ennakkoon lasketa nelosketjun pelaajiksi. Myöskin potentiaaliin luotetaan varmaan taas jatkossa enemmän kuin tällä ja viime kaudella jolloin ei juurikaan hankittu lupaavia pelaajia vaan mahdollisia läpilyöntiä hakevia jätkiä joilta voidaan saada parilla kymppitonnilla hyvää tulosta aikaan.
Vaikka Nurminen on Nurminen niin ei sekään niin sekaisin ole että lähtisi kolmatta kautta putkeen kuuntelemaan pokerikoneesta tuttua tuplauksen ääntä niin pitkään että lopulta kuuluu se *KOSH!* ja käteen jää vain muistot villeistä kausista joita voidaan vanhana muistella. Etenkään kun nyt on todistettu ettei lahteilaiselle kiekkokansalle riitä että meillä on kaikkien aikojen tähtisikermä ja kallein täällä nähty joukkue kun ei kansa siltikään löytänyt hallille.
Tämä all-in vol.3 voisi toteutua vain siinä tapauksessa että jostain ulkopuolelta tulisi yhtäkkiä rahaa ovista ja ikkunoista ja olisi valtava luotto Kapasen taitoihin. Voihan se olla että joku Oy Savon Kalakukko Ab haluaa yhtäkkiä lähteä panostamaan lahtelaisiin kalakukkomukeihin ja pistää kättä taskuun.
Sanokaa mun sanoneen, kaudella 2025-26 budjetti on 2,3 miljoonaa, meillä on muutama ulkomaalainen tekijämies ja pari hyvää jatkosopimusta tältä kaudelta ja muuten mennään potentiaali edellä ja toivotaan Kapasen kehittävän pelaajista Joukkueen, isolla alkukirjaimella.