Pelicans 2024–2025

• 575 523
  • 3 741

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Mua oikeasti tämä toiminta pistää vituttamaan niin paljon.

Ei olla miellytetty ennenkään, mutta tämä on ihan pelkkää fanien väheksymistä ja vittuilua. Ei mitään muuta.
Jos tälle farssimaiselle tiedottamiselle ja toisaalta tiedottamattomuudelle löytyy vielä puolustelijoita, niin eipä ole standardit kovin korkealla.

Tämä on ihan järkyttävää puuhastelua, kun valmentaja irtisanotaan ilman plan-B:tä ja sitten annetaan kaikenmaailman sashojen twiittailla ja spekuloida mitä sattuu, luottaen ettei "all publicity..." voisi toimia negatiivisestikin ja päätetään jättää kaikki oma tiedottaminen pois. Kyllä tästä hyvä tulee!

Aivan uskomatonta tunarointia ja todella ällistyttää miten amatöörimäisellä meiningillä tämä laiva seilaa. Minä en sponsorina uskaltaisi näille autokauppialle antaa euroakaan.

Kankolan Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mua oikeasti tämä toiminta pistää vituttamaan niin paljon.

Ei olla miellytetty ennenkään, mutta tämä on ihan pelkkää fanien väheksymistä ja vittuilua. Ei mitään muuta.
Jep ja sen lisäks ollaan taas häpäisty pikkusen lisää koko brändiä. Näin Lahden ulkopuolella joukkuetta kannattavana ollaan päästy jo siihen pisteeseen, että ihan oikeasti hävettää tunnustaa väriä.

Ahtiala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Rangers
Täällä vaaditaan kovasti, että seuran pitäisi tiedottaa asioista paremmin, ja nyt suoritettu tiedottaminen on surkeaa.
Mulle heräsi kysymys,,, että mitä wieltä pitäisi tiedottaa just nyt? Ampua alas kaikki huhut? Kertoa kenen kanssa on mahdollisesti neuvoteltu, tästä, ja seuraavasta kaudesta? Vai mikä olisi se, millä tilanne rauhoittuisi? Voisiko olla mahdollista, että just nyt ei vaan ole mitään kerrottavaa?

Sieltähän kerrottiin aiemmin, että Taipale on ykkönen toistaiseksi, eli kunnes jotain muuta varmistuu. Tämä siis tarkoittaa, että päävalmentaja on tällä olemassa, ja sitä on kerrottu.
Asiat seurassa ei ole nyt hyvin, eikä Yllin "ulkoistaminen" sujunut ihan oppikirjojen mukaisesti, mutta annettaisko nyt hetki työrauhaa, että tää vielä kääntyisi. Niin kaukalossa, kun siellä kerroksissakin.

Itse ainakin menen huomennakin hallille, ja toivon koko sydämestäni, että homma kääntyy. Nyt ei ole oikea aika hylätä seuraa.

Bo73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsu
Täällä vaaditaan kovasti, että seuran pitäisi tiedottaa asioista paremmin, ja nyt suoritettu tiedottaminen on surkeaa.
Mulle heräsi kysymys,,, että mitä wieltä pitäisi tiedottaa just nyt? Ampua alas kaikki huhut? Kertoa kenen kanssa on mahdollisesti neuvoteltu, tästä, ja seuraavasta kaudesta? Vai mikä olisi se, millä tilanne rauhoittuisi? Voisiko olla mahdollista, että just nyt ei vaan ole mitään kerrottavaa?

Sieltähän kerrottiin aiemmin, että Taipale on ykkönen toistaiseksi, eli kunnes jotain muuta varmistuu. Tämä siis tarkoittaa, että päävalmentaja on tällä olemassa, ja sitä on kerrottu.
Asiat seurassa ei ole nyt hyvin, eikä Yllin "ulkoistaminen" sujunut ihan oppikirjojen mukaisesti, mutta annettaisko nyt hetki työrauhaa, että tää vielä kääntyisi. Niin kaukalossa, kun siellä kerroksissakin.

Itse ainakin menen huomennakin hallille, ja toivon koko sydämestäni, että homma kääntyy. Nyt ei ole oikea aika hylätä seuraa.
100 % samaa mieltä.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Vaan kun ei kerrottu. Sehän tässä on jutun juoni. Kerrottiin, että Taipale, Virta ja Pasuri jatkaa penkin takana. Ei kerrottu, kuka on päävalmentaja toistaiseksi. Tänään Laukkanen kommentoi asiaa MTV Urheilulle. Siis MTV Urheilulle. Seuran virallisen tiedotteen mukaan sitä päävalmentajaa, edes väliaikaista sellaista, ei edelleenkään ole nimetty.

Naruranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Siis miten on mahdollista, että "nykyisen valmennuksen ammattitaito riittää" pyörittämään palettia tällä hetkellä. Samat kaverithan siellä ollut taustalla, kun ollaan räpiköity koko kausi. Samaan luiskaan nämä käärmeet, jos kerran on jotain annettavaa varastossa, mitä ei Yllin aikana tuotu esiin.

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen

Kyllä se on itselleni ainakin tuo tiedottamisen kokonaisuus, joka on ollut ihan retuperällä koko kauden. Tämä viime päivien kokonaisuus nyt sattui itselleni olemaan se kamelin selän katkaissut kokonaisuus, kun ensin annetaan ymmärtää, sitten ei ymmärretä antaa ja päälle vielä paljon muutakin.

Ihan luokatonta toimintaa, jota ei tässä kohtaa paikkaa oikeastaan millään. Ehkä paras on, kun ovat vaan ihan hiiren hiljaa ja välttävät samalla ne muka-nokkelat hauskuutukset.

Kuudespelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Los Angeles Kings
Tässä kaudessa on kyllä vähän 2019-2020 vibat. Silloin tosin Nieminen sai monoa jo ennen joulua, joukkue oli luokaton ja siinä ohessa oli vielä Nupen burn-out muistaakseni. Myös silloin huhuiltiin esim. Raimo Summasta penkin taakse, mutta Welling veti porukkaa kauden keskeytykseen asti. Mikähän silloin muuten oli, kun ei saatu/otettu ketään päsmäriä Niemisen tilalle?

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Miksi se Ylli piti heittää bussin alle, jollei ollut korvaajaa tiedossa?

Ei kiinnosta viikonlopun pelit sitten pätkääkään.
Mä luulen että jotain vain oli tehtävä ja Ylli saanut pelaajat jumiin josta ei ollut näköpiirissä ulospääsyä. Tyhmältähän sekin olisi näyttänyt että oltaisi vaan hakattu päätä seinään koko loppukausi Ylli penkin takana.

Olisi varmasti pelaajatkin miettineet kannattaako kirjoittaa jatkosopimusta ensi kaudelle jos tää kaveri on siellä vielä silloinkin.

Suosikkijoukkue
Pelicans ennen Ylliä ja Yllin jälkeen
Tässä kaudessa on kyllä vähän 2019-2020 vibat. Silloin tosin Nieminen sai monoa jo ennen joulua, joukkue oli luokaton ja siinä ohessa oli vielä Nupen burn-out muistaakseni. Myös silloin huhuiltiin esim. Raimo Summasta penkin taakse, mutta Welling veti porukkaa kauden keskeytykseen asti. Mikähän silloin muuten oli, kun ei saatu/otettu ketään päsmäriä Niemisen tilalle?
Olin viimeksi työsuhteessa kauden 2019-2020 aikana ja seuraavan kerran heti tällä kaudella. Sattumaa?

Täytyy varmaan kesällä ottaa loparit tuolta duunista, kun Pelsu selkeesti pärjää vain jos olen työtön. *hymiö*

Oli mulla 2021 yks lyhyt työsuhde mutta sekin oli offseasonilla.

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Tässä kaudessa on kyllä vähän 2019-2020 vibat.
Sillä erotuksella, että nyt meillä on joukkue millä pitäisi taistella mitaleista.

19-20 oli kaiken maailman Jalasvaaroja, Jaakoloita ja Ulandereita. Unohtamatta herroja Tanus, Gymer, Toivola, Pynnönen ja Ossi Ikonen. Hyvä maalivahtikin olisi tuolloin ollut kiva lisä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: aave

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No tämähän on ihan selvä operaatio toimistolta käsin.

Haluttiin Petu, jouduttiin tyytymään Taipaleeseen ja huomattiin, että kaikkia vituttaa. Vedettiin pakasta astetta karmeampi nimi pöydälle (Lehtonen) ja ja yhtäkkiä Taipale kuulostaakin kaikista ihan hyvältä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy