Näinhän se oli viime kaudellakin, kun Hölö oli sen Lukko kotipelin sivussa ja Ylli vetovastuussa. Pelattiin alkukauden ylivoimaisesti paras peli.
Silloin huudeltiin Ylliä tilalle.
Ihminen on simppeli otus :D
Näinhän se oli viime kaudellakin, kun Hölö oli sen Lukko kotipelin sivussa ja Ylli vetovastuussa. Pelattiin alkukauden ylivoimaisesti paras peli.
Jos tänäänkin tulee turpaan ja esitys on heikko niin sitten huudetaan Bobbya tilalle.Silloin huudeltiin Ylliä tilalle.
Ihminen on simppeli otus :D
Jos tänäänkin tulee turpaan ja esitys on heikko niin sitten huudetaan Bobbya tilalle.
Silander kakkoskoutsiks! Kiitos.
Just kuuntelin Radiosta pre-gamea, niin Pelicans laukonut reilusti vähiten liigajoukkueista, vajaa 600 kutia. Esim Lukko tilaston kärjessä vajaat 1000 laukausta. Mikä sitten lie on tämän pelityylin pointti, varmaan yleisölle unilääkkeen antoa tjsp...
Tarkalleen ottaen 18 peliä takana ja pisteitä 19, ka 1,05.Viime kaudella tähän aikaan vuodesta (jos oikein katsoin) niin meillä oli 18 peliä takana, ja pisteitä 20, eli ka. 1,11, oltiin 3. viimeisiä sarjassa.
Yllätys et meni vikaan :DTarkalleen ottaen 18 peliä takana ja pisteitä 19, ka 1,05.
Jätkät on tehny tosi kovaa töitä, ei ollu helppo reitti, mut jätkät on tehny tosi kovaa töitä ja menny eteepäin.Viime kaudella tähän aikaan vuodesta (jos oikein katsoin) niin meillä oli 18 peliä takana, ja pisteitä 20, eli ka. 1,11, oltiin 3. viimeisiä sarjassa. JOS tänään voitetaan, niin saldo on: 17 ottelua, 21 pistettä ja keskiarvo 1,24.
Tehdään töitä ja mennään eteenpäin. Mä oon ylpee jätkistä, mä tiedän mikä toi homma on, syksy -23. Nyt ne saa nauttia tästä elämästä seuraavan koko viikon.Jätkät on tehny tosi kovaa töitä, ei ollu helppo reitti, mut jätkät on tehny tosi kovaa töitä ja menny eteepäin.
Ei tollasia pirä miettiä. Tehään töitä ja mennää eteepäin!Tehdään töitä ja mennään eteenpäin. Mä oon ylpee jätkitstä, mät tiedän mikä toi homma on, syksy -23. Nyt ne saa nauttia tästä elämästä seuraavan koko viikon.
Mä oon nähnyt kaikki Liigan tän kauden maalit ja mulla on mielikuva että suuri osa maaleissa on tullut valtavan maskin takaa, toisin kun Pelicansilla, ei juurikaan tule muita mieleen kun muutama ylivoimamaali alkukaudesta jossa Roine ja/tai Bryggman teki hyvää maskia.Pitäis päästä paikoillekin myös. Kiekonhallinnassa kuitenkin ollaan liigan kärkipäätä.
Se on myös kiekosta luopumista tavallaan, jos huonoista paikoista syljeskellään sinne päin.
Kookoohan juuri veti joka paikasta tänään. Muutama pomppu oli lähellä, mutta muuten kiekot meni kyllä päin patjoja tai ohi maalin.Pitäis päästä paikoillekin myös. Kiekonhallinnassa kuitenkin ollaan liigan kärkipäätä.
Se on myös kiekosta luopumista tavallaan, jos huonoista paikoista syljeskellään sinne päin.
Kookoo pelasi epätoivojääkiekkoa pahimmillaan. Käytännössä Pelicansilta riitti omassa päässä peruspeli ja nyt viimeistely taas oli erittäin tehokasta paikkoihin nähden.Kookoohan juuri veti joka paikasta tänään. Muutama pomppu oli lähellä, mutta muuten kiekot meni kyllä päin patjoja tai ohi maalin.
Noh Ollilta tuli muuta räkä ripari, josta KooKoon pelaaja epäonnistui tai meidän pakki pääs väliin. Mutta hyvä matsi Ollilta kuitenkin. Loppu pelissä nää matsit on niin pienestä kiinni, mutta tänään oltiin todella tehokkaita omista paikoista!Kookoo pelasi epätoivojääkiekkoa pahimmillaan. Käytännössä Pelicansilta riitti omassa päässä peruspeli ja nyt viimeistely taas oli erittäin tehokasta paikkoihin nähden.
Niin ja Lindbom otti niitä hyviä torjuntoja ilman virheitä, tosi varmaa sijoittumista ja teki torjunnoista helpomman näköisiä mitä ne olikaan.
Hyhhyh, ihan has been ukko mistä on jo parasta ennen -päiväys mennyt. On vain 69 pisteen tahdissa, ei enää mitään käyttöä. T. Petteri "Johtava" SihvonenHuomenna kultakypärä on muuten Laschin päässä. 13 peliin tehot 3+13
Tuntuu että pakit pelaa paremmin Lindbomin kuin Patrikaisen kanssa. Samahan oli aiemmin Bartosak-Patrikainen parilla, Barton kanssa pakkien oli jotenkin helpompi pelata. Tai, siltä se näytti.Noh Ollilta tuli muuta räkä ripari, josta KooKoon pelaaja epäonnistui tai meidän pakki pääs väliin. Mutta hyvä matsi Ollilta kuitenkin. Loppu pelissä nää matsit on niin pienestä kiinni, mutta tänään oltiin todella tehokkaita omista paikoista!
Noh, Bartolla oli niin omintakeinen tyyli että en osaisi verrata sitä kuin Nupeen. Sähikäinen joka liikkuu nopeasti, pelaa reaktioilla ja sijoittuu hyvin. Esim KooKoon eka maali ei olis mennyt Bartolle, olis siirtänyt kropan kohti tolppaa ja lukenut tilanteen paremmin. Nyt Olli tyytyy tiputtamaan polville ja jätti etukulmaan auki vaikka ei ollut KooKoo pelaajalla muuta paikkaa laittaa kiekkoa. Ollie on enemmän P-amerikkalainen kiekon ”eteen tiputtelija”, ei siinä mitään pahaa jos pakit tietää miten toinen pelaa (niin kuin sanoit). Mutta varmaan Barto myös tiputteli kiekkoja eteen myös, en vaan enää muista.Tuntuu että pakit pelaa paremmin Lindbomin kuin Patrikaisen kanssa. Samahan oli aiemmin Bartosak-Patrikainen parilla, Barton kanssa pakkien oli jotenkin helpompi pelata. Tai, siltä se näytti.
Ripareita tuli mutta niistä ei seurannut mitään ongelmia. Samaltahan Ollien muutkin pelit on näyttänyt, se tykkää potkia kiekkoa, ottaa alakulmista torjuntoja nopeilla jaloillaan mutta reboundeja tulee. Pakkien pitää vaan olla hereillä.
Mitä enemmän Lindbomia näen sitä enemmän näen sen tyylissä muutenkin Bartosakia.
Sähikäinen joka liikkuu nopeasti
Tarkoitin sivuttais liikkeitä. Mielestäni hän kyllä antoi pelaajan tehdä aloitteen.Hän itseasiassa liikkui tosi rauhassa. Näytti aina kiireettömältä.
Tarkoitin sivuttais liikkeitä. Mielestäni hän kyllä antoi pelaajan tehdä aloitteen.